Do dih - siinähän on kyllä hyvät lihat tiedossa jokaiselle ! Oi että sitä herkunmäärääno niin tuota luulis, viitisentoista luppaa saatiin 45 hengen porukalle
Do dih - siinähän on kyllä hyvät lihat tiedossa jokaiselle ! Oi että sitä herkunmäärääno niin tuota luulis, viitisentoista luppaa saatiin 45 hengen porukalle
kun on leikattu lihat irti luista niin joku 15...16 kiloa on se netto minkä saa pakastimeenDo dih - siinähän on kyllä hyvät lihat tiedossa jokaiselle ! Oi että sitä herkunmäärää
Mää en tiiä mettästyksestä mitään, niin viittitkö valasta mitä yks lupa pitää sisällään?no niin tuota luulis, viitisentoista luppaa saatiin 45 hengen porukalle
jos saapi 15 lupaa niin tavallisesti se käsittää luvan ampua 8 aikuista hirveä ja 7 vasaaMää en tiiä mettästyksestä mitään, niin viittitkö valasta mitä yks lupa pitää sisällään?
On varmasti mielusampia kuin jotkut firman X logolla varustetut kynät tai avaimenperätMitä luulette, onks paketti ilmapalloja, muistipelikortit ja keksipaketti sopivia tarhan arpajaispalkinnoiks? Ostin semmosia tänään ens viikkoa varten.
onMitä luulette, onks paketti ilmapalloja, muistipelikortit ja keksipaketti sopivia tarhan arpajaispalkinnoiks? Ostin semmosia tänään ens viikkoa varten.
Haistanko katkeruuden, ko sun arpajaispalkinnot ei oo saavuttanu yhtä innostunutta vastaanottoa?On varmasti mielusampia kuin jotkut firman X logolla varustetut kynät tai avaimenperät
Ei, vaan vasara ja naulat on parempiaMitä luulette, onks paketti ilmapalloja, muistipelikortit ja keksipaketti sopivia tarhan arpajaispalkinnoiks? Ostin semmosia tänään ens viikkoa varten.
Kamat kassiin ja menoks banaanisaarelleNyt ois narttulassa viikon loma. Kuukkelit sairastakoon ihan rauhassa, minen jaksa välittää.
Mitä aion tehdä? En kertakaikkiaan mitään.
ostin joskus poliisilta 200 markalla hirven kun ne ampui sen kävelytielle. siinä oli kilohinta kohillaan.kun on leikattu lihat irti luista niin joku 15...16 kiloa on se netto minkä saa pakastimeen
Sinne meen kuukauden kuluttuaKamat kassiin ja menoks banaanisaarelle
Sillonku mun lapset on ollu tarhassa arpajaisia ei oo vielä keksitty. Tästähän on noin sata vuotta aikaaHaistanko katkeruuden, ko sun arpajaispalkinnot ei oo saavuttanu yhtä innostunutta vastaanottoa?
Voiskohan tota taktiikkaa soveltaa, ko nyttehän noita tyyppejä on alkanu lähiaikoina jäämään auton alle ihan urakalla..ostin joskus poliisilta 200 markalla hirven kun ne ampui sen kävelytielle. siinä oli kilohinta kohillaan.
Mä voitin kerran tokaluokalla koulun arpajaisista semmosen vekottimen, jolla mitataan onko auton renkaassa minkä verran kulutuspintaa.Sillonku mun lapset on ollu tarhassa arpajaisia ei oo vielä keksitty. Tästähän on noin sata vuotta aikaa
Urheiluturnausten arpajaisista ne on kantaneet just tota krääsää. Mieleenpainuvin oli laite joka kertoi kun muna on löysä tai kun se on riittävän kova.
...jaa että tuohonkin on ihan mittalaite keksitty...Mieleenpainuvin oli laite joka kertoi kun muna on löysä tai kun se on riittävän kova.
Juu, se laitetaan kattilaan munien kanssa ja katotaan minkä väriseksi se muuttuu...jaa että tuohonkin on ihan mittalaite keksitty...
No on . Ihanaa - teillähän järjestetään siellä vaikka ja mitä kivaa puuhaa ja toimintaa !Mitä luulette, onks paketti ilmapalloja, muistipelikortit ja keksipaketti sopivia tarhan arpajaispalkinnoiks? Ostin semmosia tänään ens viikkoa varten.
En kyl suosittele hirveen tähtäämistä autolla.Voiskohan tota taktiikkaa soveltaa, ko nyttehän noita tyyppejä on alkanu lähiaikoina jäämään auton alle ihan urakalla..
Mää en puhunukkaan hirvistä..En kyl suosittele hirveen tähtäämistä autolla.
Anna toi vihje ämpärille ja pyydä tuomaan ruhonpuolikas sit vihjepalkkiona.
Joo, ens viikolla on tarhassa joku tapahtuma johon on vahemmat, isovanhemmat ym tervetulleita. Mun äiti tulee meidän kanssa sinne kattomaan ohjelmaa ja näkemään millasessa hoidossa mun napero päivänsä viettääNo on . Ihanaa - teillähän järjestetään siellä vaikka ja mitä kivaa puuhaa ja toimintaa !
Voi että miten ihanaa ! Tosi kiva juttu, kun keksivät tommosia mukavia tempauksia ja laittavat sitten vielä ns. avoimet ovetkin eli kaikki rakkaat pääsevät osallisiksi edes pieneksi ajaksi kurkistamaan sen pikkuihmisen päivään ...viettäkää antoisaa tapahtumaa ja nauttikaa yhdessäolostanne !Joo, ens viikolla on tarhassa joku tapahtuma johon on vahemmat, isovanhemmat ym tervetulleita. Mun äiti tulee meidän kanssa sinne kattomaan ohjelmaa ja näkemään millasessa hoidossa mun napero päivänsä viettää