• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Haistanko katkeruuden, ko sun arpajaispalkinnot ei oo saavuttanu yhtä innostunutta vastaanottoa? :cautious:
Sillonku mun lapset on ollu tarhassa arpajaisia ei oo vielä keksitty. Tästähän on noin sata vuotta aikaa (y)

Urheiluturnausten arpajaisista ne on kantaneet just tota krääsää. Mieleenpainuvin oli laite joka kertoi kun muna on löysä tai kun se on riittävän kova.
 
Sillonku mun lapset on ollu tarhassa arpajaisia ei oo vielä keksitty. Tästähän on noin sata vuotta aikaa (y)

Urheiluturnausten arpajaisista ne on kantaneet just tota krääsää. Mieleenpainuvin oli laite joka kertoi kun muna on löysä tai kun se on riittävän kova.
Mä voitin kerran tokaluokalla koulun arpajaisista semmosen vekottimen, jolla mitataan onko auton renkaassa minkä verran kulutuspintaa.
 
@kahvikirahvi - oot kyllä ihana :)<3...vaan mulle ei saa mennä sanomaan mitään tommosta mitä menit taannoin:barefoot: - kiitokset kyllä sanon :) - koskapa sitten mie meen ihan:notworthy:hattaralle ja höttöselle...

Mutta. Huh huh, johan on ollut sulla tilannetta *halaaruttaan lämpimästi*...enkä yhtään ihmettele että risoo ja riepoo. Oot sä kyllä kestänytkin ja sietänyt ja joustanut, enemmän kuin tarpeeksi...Mutta. Nyt oot itsekkäänä ja pidät puolias siellä :). Pää pystyssä :)! Jos ämpäri ei nyt vihdoin ja viimein tajua - jotenkin mä oikeesti toivoisin sille ihmiselle isoa herätystä, semmosta kunnon kirkonkellokumajaista omatuntoon ja pääkköseen - miten isoista ja tärkeistä asioista on kyse ja nyt ei todellakaan enää leikitä isää vaan nyt on syytä olla isänä ja kantamassa sitä vastuuta, niin se on hänen oma henkilökohtainen ongelmansa. Kantakoon vastuunsa muuttamisestaan sinne huitsin kuuseen, ei ole sun pulma, sekä omasta tapaamisestaan suhteessa poikaansa - ei ole sunkaan pulma saati huolenaihe tuokaan. Jos ei mukamas pysty kykenemään kompromissiin niin - mitä onkaan hänellä vaihtoehtoina? Tulkoon sitten herraseemi hakemaan pp:tä oveltanne ja palauttakoon sitten samaan osoitteeseen. Toki - jos tuokin on vaikeaa ja ylitsepääsemättömän tuskaisaa, niin ainahan hän voi luopua vanhemmuudestaan kokonaan sun eduksi :).

Mutta sä oot kova luu :), sä oot mennyt läpi melkoisissa mankeleissa ja tilanteissa, kantanut sen elintärkeän arjen vastuun ja kasvattanut pp:stä ihanan nappisilmän ja päiviesi ison ilon :). Vaikka nyt tuntuukin kohtuuttomalta toi taakan kantaminen ämpärin toimesta, niin - pp on sulle se hehku ja päivän motivaattori <3. Keskity - niinkuin teetkin :) - teihin kahteen ja oo isosti onnellinen omasta rakkaasta perheestäsi, voimakaksikosta :). Teissä kahdessa on niin paljon hyvää ja voimaa ja - kyllä! - suurta rakkautta, mikä on ja toimii teidän kummankin eduksi, minkä on saanut niin moni ihminen huomata niin teijen lähipiirissä kuin täälläkin :). Rohkeasti ja luottavaisin mielin vaan eteenpäin, sä oot tässä vahvoilla pp:n kanssa :)*rutistan lujasti*

Oot kyllä rakas :)<3..mie oon hengessä mukana suurella sykkeellä!
 
...ja terkkuset saunasta :), johan oli kärventävän korventavat löylyt, mun makuun aivan liian kiukkuset mutta tekipä tuokin tehtävänsä kyllä :)

Nyt sitten vellokset paiskovat parhaillaan löylyjä kohdilleen kun ehti kuulema viilentyä mutta - mitäs läksivät, nih :D

..josko oisin saanut hiukan karkoitetuksi tätä ensimmäistä ihanaa nessuttelua vaativaa syysniiskutustakin, mistähän ihmeestä keksi tulla ja hyökätä kimppuuni...mutta onpahan sitten korkattu syyskausi avatuksikin :D
 
Joo, ens viikolla on tarhassa joku tapahtuma johon on vahemmat, isovanhemmat ym tervetulleita. Mun äiti tulee meidän kanssa sinne kattomaan ohjelmaa ja näkemään millasessa hoidossa mun napero päivänsä viettää :love:
Voi että miten ihanaa :)! Tosi kiva juttu, kun keksivät tommosia mukavia tempauksia ja laittavat sitten vielä ns. avoimet ovetkin eli kaikki rakkaat pääsevät osallisiksi edes pieneksi ajaksi kurkistamaan sen pikkuihmisen päivään :)...viettäkää antoisaa tapahtumaa ja nauttikaa yhdessäolostanne :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä