Silversky kyllä tuossa artikellissa luki nimenomaa beetakaroteenistä, koska se on yleisin. "A-vitamiinin esiasteena voivat toimia kasvikunnassa esiintyvät keltaiset ja punaiset väriaineet eli karotenoidit, joista tunnetuin on beetakaroteeni." Mutta jokainen tietty elää raskautensa omalla tavallaan!
Aigle 12+ on paras viikko tehdä! 10 liian aikasin ja sitten 13+ alkaa mennä jo liian myöhäiseksi.
Neuvolassa kaikki oli hyvin. En voi ymmärtää että olen laihtunut vaikka maha on kuin viimeisellä kolmannella ja olen herkutellut 100 kertaa enemmän kuin normaalisti
bmi 21 eli kuitenkin vielä normaalissa mennään.
Täti ei meinannut kuunella sydänääniä, kuten arvelin. "Ehen minä näin aikaisilla viikoilla kuuntele." Sanoin, että olen ennenkin ollut raskaana ja tiedän kyllä ettei ne välttämättä kuulu. Kysy varmaan kymmenen kertaa, että lupaathan olla järkyttymättä jos ne ei kuulu
ja mutisi vielä, että "en minä kuuntelis jos ensisynnyttäjä olisit mutta anti mennä nyt..."
Sydänäänet kuului samantien vahvana
170. Täti oli ihan että OHHOH! Kun ei ollut aiemmin keneltäkään kuunnellut näin aikasin.
(viikot 9+2)
Np-ultra piti itse varata kun Jorvissa synnyttää, mutta pääsen kuitenkin ultriin naistenklinikalle
23.9 on np-ultra ja 18.11 rakenneultra. Neuvolalääkäri JO ensiviikolla koska on tämä krooninen vti ja pitää siitä keskustella. Ensi viikolla myös noihin veriseuloihin. Että tällästä tänään.