The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hahaa - arvasin että oot niin helposti siellä innostumassa :D...nyt, nainen!! Malttia!

Mutta joo, varovasti viruttelet ruotoas kohdilleen sen maalin kanssa, voisin olettaa että tekis ihan hyvääkin :)...
Mä luulen et aika äkkiä ajettais pois jos lähtis tonne seikkailee mukaa :D niin mä yritän vaan olla nolaamatta itteeni ja pysyttelen tos roikkumises ja kattomises... :)
 
Moi!
Tää on liian sekainen. Ihan liikaa aktiivisia klikattavia ja tietoa normiviesteissä. Pitäisi olla avautuvan valikon takana tai ainakin sijoitettuna selkeämmin ettei ole niin sanotusti kommenteissa kiinni noi.

Ihme touhua kun pitää väkisin laittaa sata ja yksi infoa ja emote klikkausta oletuksena viesteihin :D
 
*halaan*

Eipä noita Elämän juonia tiedä, eikä välillä ymmärräkään, että mitä on milläkin siirrollansa ja tapahtumallansa ajatellut tai tarkoittanut...eikä kaikelle löydykään mitään sen kummempaa selitystä. Kaikella vain on se oma aikansa...tai näin ainakin itse ajattelen. Voihan niistä halutessaan lähteä etsimään merkityksiä, jotain suunnan antajaa, ja tehdä tulkintoja mutta - ei niitäkään kannata liiaksi lähteä pohtimaan/analysoimaan.

Totta kai niitä raskaimpia tilanteita, asioita, pohtii enempi koska ovathan nekin suuresti koskettaneet ja vallankin jos/kun suurista, rakkaista menetyksistä on kyse niin sitä ehkä mieluusti lähtisikin hakemaan ja löytämään sitä tarkoitusta... Mutta ne menetyksetkin vain on selvitettävä itselleen ja osattava kääntää voimavaraksi :). Muovaavathan ne ihmistä, toisinaan isosti ravistavat, mutta sekin on ollut sitä matkan tekoa, johon aina osallistuvat ne ympärillä olevat ihmiset ja tapahtumat :)

Onneksi on näitä mukana kulkijoita ja suuria opettajia :)



...laitan tämän tähän, tämä on mua jollain lailla puhutellut :)

Opettele vesipisaroiden viisaus:
Yhdessä, yksitellen kimmeltäen
me koverramme lopulta reiän
kovimpaankin kiveen.
Ole nöyrä onnen opille:
Onnea voi
vain jakaa!
Opi leivän salaisuus:
Vain murrettu leipä
on kokonainen leipä.
Ole rohkea, rakasta rajattomasti:
Rakkautensa kokoinen
jokainen on.

T. Tabermann
Niinhän se menee. Eikä tuota asiaa nyt tietenkään päivittäin mieti mutta aina joskus "pysähtyy" miettimään/ajattelemaan.
 
vierailija.
Niin varmaan. Äiti Toffee on sairas, jos ei touhua koko ajan jotain. Pattereita ja väliovia en ala maalaamaan, johonkin vedän rajan touhuamiselle. Kuukaudessa saisi paljon aikaiseksi, jos lapsi ei olisi hoidettavana. Mutta päivät kuluu muksun kanssa. Tänään lähdetään autoretkelle, jos se vaikka kulkisi sammumatta :LOL:
Kaikkee ne keksii :)
Vain 30 minuuttia! Huonekalut kasaan ilman työkaluja tai liimaa - Asuminen - Ilta-Sanomat
 
Mika Pohjonen vastaa Facebook-päivityksessään Heidi Pakarisen Seurassa antamiin kommentteihin avoliiton päättymisen syistä.

Mika Pohjonen kertoo joutuneensa kirjoittamaan vielä yhden päivityksen Seurassa annettujen kommenttien vuoksi.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015071820056226_vi.shtml

:headwall:

Menisivät johonkin terapeutille tms selvittään välinsä eikä lehtien kautta.
Ei ihme jos liitto kellahtaa nutulleen, oisivat vieläkin yhdessä jos oisivat kommunikoineet iltapäivälehtien kautta aiemminkin. "heidi pyytää mikaa leikkaamaan nurmikon" " mika vastaa heidille: ihan just, juon vaan kahvin loppuun"
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä