anna pesääNo miten sekin onnistuu?!?
anna pesääNo miten sekin onnistuu?!?
juur niinAi kun tamppoonin naru.
Sikäli mikäli se tänne edes kuuluu niin ollaan oltu silleen.anna pesää
no ette te sitte millään frindzonella oleSikäli mikäli se tänne edes kuuluu niin ollaan oltu silleen.
No siltä se tuntuu silti. En minä tiedä mitä se haluu...sano joskus et haluu parisuhteen (ainakin jonkun kanssa) mut silti toi eilinenkin oli ihan kun frendit olis viettäny aikaa yhessä. Ei mitään ylimääräsii lääppimisii edes olluno ette te sitte millään frindzonella ole
Päh. Lääppiminen on ihan turhaa. Suoraan vaan hommiin jos panettaa.No siltä se tuntuu silti. En minä tiedä mitä se haluu...sano joskus et haluu parisuhteen (ainakin jonkun kanssa) mut silti toi eilinenkin oli ihan kun frendit olis viettäny aikaa yhessä. Ei mitään ylimääräsii lääppimisii edes ollu
Päh. Lääppiminen on ihan turhaa. Suoraan vaan hommiin jos panettaa.
Päh. Lääppiminen on ihan turhaa. Suoraan vaan hommiin jos panettaa.
aamenPäh. Lääppiminen on ihan turhaa. Suoraan vaan hommiin jos panettaa.
No just näin...kyllä pitäs kokoajan olla hiplaamassa tai ainakin melkein...en kehannu kysellä että missä me nyt ollaan menossa....ei ees tullu sopivaa hetkee missään välissä.No siis just näin!
Mutta tuota. Mun mielestä ei kyllä pidempää parisuhdetta enteile, jos jätkä malttaa pitää näppinsä kolme tuntia erossa edellisen kerran jälkeen...
Ukkokulta malttaa pitää näppinsä kurissa useita päiviäNo siis just näin!
Mutta tuota. Mun mielestä ei kyllä pidempää parisuhdetta enteile, jos jätkä malttaa pitää näppinsä kolme tuntia erossa edellisen kerran jälkeen...
No joo,ehkä se ujous on vähän karissu...en minä tiedä. Ottaa siitä nyt sitten selvää.Jos tuo viikonloppukaveri on luonteeltaan tuollainen? Etkös joskus sanonut että on ujokin?
Mutta kyllä nyt alussa pitäs vähän enempi ...kai....ainakin ite oon tottunut siihen.Ukkokulta malttaa pitää näppinsä kurissa useita päiviä
No asia erikseen sit kun ollaan asuttu jo kuukausia (saati vuosia) yhdessä. Alussa sen pitää olla yhtä kiehnäämistä. Muuten ei oo tarpeeksi seksuaalista vetovoimaa. (Mulle, toki, eiväthän kaikki ole yhtä seksuaalisia )Ukkokulta malttaa pitää näppinsä kurissa useita päiviä
Pitää sitä nyt välillä lääppimistä ja kosketteluakin ollaPäh. Lääppiminen on ihan turhaa. Suoraan vaan hommiin jos panettaa.
Mut jos se toinen ei oo varma haluatko sä lääppimistä. Voithan sinäki ohimennen koskettaa tai jos ootte kotosalla niin hivuttautua kainaloon tai nostaa jalat syliin. Antaa vinkin että on ihan ok hipelöidäPitää sitä nyt välillä lääppimistä ja kosketteluakin olla
Yksi asia johtaa toiseen ja ja ja..
Tai vaikkei aina just sillä hetkellä johtaiskaan..
Nii-in, vaikea sanoa. Ihmiset on erilaisiakin.No joo,ehkä se ujous on vähän karissu...en minä tiedä. Ottaa siitä nyt sitten selvää.
Tottakai voin, ei sen pidäkään/täydykään olla vain yksipuolista. Kyllä mä tykkään kosketella ja tykkään kun kosketellaan.Mut jos se toinen ei oo varma haluatko sä lääppimistä. Voithan sinäki ohimennen koskettaa tai jos ootte kotosalla niin hivuttautua kainaloon tai nostaa jalat syliin. Antaa vinkin että on ihan ok hipelöidä
Toisilla tuota riittää vielä vuosienkin jälkeen. Ei nyt tietenkään koko ajan mutta kuitenkin. Yksi tuttu pariskunta on ollut 20v yhdessä ja edelleen ovat kuin vastarakastuneet.No asia erikseen sit kun ollaan asuttu jo kuukausia (saati vuosia) yhdessä. Alussa sen pitää olla yhtä kiehnäämistä. Muuten ei oo tarpeeksi seksuaalista vetovoimaa. (Mulle, toki, eiväthän kaikki ole yhtä seksuaalisia )