Tuu tänne mun seuraks,mulla on tylsää,,,,tuo samalla se aurinko tullessas.aurinko paistaa, toki niinhän aina on siellä missä mie olen. radio rock pauhaa ja nestehukan korvaajaa nautitaan. kaikki tämä mukava pitäisi keskeyttää et tiskaisi sen verran et voi sapuskaa pykätä.
viideltä on luvattu vettä tännekin. luulen kyl et kiertävät. töissä ne vaan tuntuvat niskaan osuvan. sen verta tylsä tyyppi olen et ei sun tylsyys siitä mihinkään muuttuisi.Tuu tänne mun seuraks,mulla on tylsää,,,,tuo samalla se aurinko tullessas.
No sitten tylsistytään yhdessä.viideltä on luvattu vettä tännekin. luulen kyl et kiertävät. töissä ne vaan tuntuvat niskaan osuvan. sen verta tylsä tyyppi olen et ei sun tylsyys siitä mihinkään muuttuisi.
Pullaa!Höh hoh, pihalla käyty, pullataikina nousemassa ja just tuli ruokailtuakin.
Nih, korvsapuusteja ajattelin tehäPullaa!
kovin paksua on, lisää nestettä vaan ja sekoitetaan hyvin. hmm, alkoi tekeen mieli nokkoslettuja.Kirahvi lähti huitelee ja jätti mut kotivaimoilemaan. Tein pinaattilettutaikinan ja se on kauheen paksua (4dl nestettä, 2dl jauhoo). Paistuukohan tää ollenkaan nätisti isoksi krepiksi? Voisinko jo hetken turvotettua lisätä vähän nestettä, vai meneekö pieleen?
Näyttää toimivan ihan normaalisti nesteen lisääminen Ajattelin et jos se jotenkin olis kökkööntynyt.kovin paksua on, lisää nestettä vaan ja sekoitetaan hyvin. hmm, alkoi tekeen mieli nokkoslettuja.
NamNih, korvsapuusteja ajattelin tehä
Meinaat viedä sitten pättömän paikanmaailman vaarallisin otus eli kärpänen tuli tänne. haukun hampaat louksahtelee pään vieressä. tuo on pakko saada kiinni koska nukkuun ei uskalla mennä jos mokoma vapaana liitelee.
tuo pölöpää ei kyl kato yhtään kun kärpästä jahtaa.Meinaat viedä sitten pättömän paikan
mitäs tunget päätäs sen jahti reviirille oma vikas siis jos korvaa suurempaa irtoo....tuo pölöpää ei kyl kato yhtään kun kärpästä jahtaa.
toivottavasti pörriäiset pysyvät tuolla pään seudulla. ei yksi korva niin häiritse..mitäs tunget päätäs sen jahti reviirille oma vikas siis jos korvaa suurempaa irtoo....
viritä siis alemmas joku suojus ettei käy köpelöstitoivottavasti pörriäiset pysyvät tuolla pään seudulla. ei yksi korva niin häiritse..