Täälläkin alkoi sataa ja harmaalta näyttää taivas kauttaaltaan.mitä helvattua, täällä sataa. mulla on vartaat odottamassa grillaamista. kävin kyllä pihalla komentamassa et sateen pitäs loppua.
Täälläkin alkoi sataa ja harmaalta näyttää taivas kauttaaltaan.mitä helvattua, täällä sataa. mulla on vartaat odottamassa grillaamista. kävin kyllä pihalla komentamassa et sateen pitäs loppua.
Meidänkin koira teki aina noinmaailman vaarallisin otus eli kärpänen tuli tänne. haukun hampaat louksahtelee pään vieressä. tuo on pakko saada kiinni koska nukkuun ei uskalla mennä jos mokoma vapaana liitelee.
täällä alkaa aurinko näyttääntymään. hyvä niin koska nuo hiukan valkosipulilla maustetut sapuskat kyl täyttävät kodin tuoksullaan. niiden on aika päätyä parempiin suihin.Täälläkin alkoi sataa ja harmaalta näyttää taivas kauttaaltaan.
toihan on pirun mukavaa kun se yöllä pörriäistä jahdatessaan päälle pomppaa. perhettäänhän se vaan suojelee, tai sit tekee sen piruuttaan.Meidänkin koira teki aina noin
Sataaaurinko paistaa, toki niinhän aina on siellä missä mie olen. radio rock pauhaa ja nestehukan korvaajaa nautitaan. kaikki tämä mukava pitäisi keskeyttää et tiskaisi sen verran et voi sapuskaa pykätä.
Mää oon huomannut että kun valittaa niin se toimii....ainakin joidenkin kohdalla...varmaan lukevat tätä ketjuaAuttaiskohan mitään jos valitan täällä kun puhelin ei ääntele
Seuraava viesti alkaa varmaan sanoin olen tässä miettinyt...
Hyvätäällä alkaa aurinko näyttääntymään. hyvä niin koska nuo hiukan valkosipulilla maustetut sapuskat kyl täyttävät kodin tuoksullaan. niiden on aika päätyä parempiin suihin.
ei tällä hetkellä pidä paikkaansa tuo kuvaSataa
ei tinku valiteta vaan vaaditaan. ei tässä maailmassa pyytämällä pärjää, pitää käskeä. oli kyseessä sitten mies taikka vesisade.Mää oon huomannut että kun valittaa niin se toimii....ainakin joidenkin kohdalla...varmaan lukevat tätä ketjua
Täällä alkaa samalla tavalla varmaan seuraava...tai jotain tuon tapaista.
Meillä oli aina öisin makkarin ovi kiinnitoihan on pirun mukavaa kun se yöllä pörriäistä jahdatessaan päälle pomppaa. perhettäänhän se vaan suojelee, tai sit tekee sen piruuttaan.
Pitääpäs!ei tällä hetkellä pidä paikkaansa tuo kuva
meilläkin saa oleskella vaan sillon kun pysyy omalla tyynyllään ja on pieremättä. onneksi on sen verta fiksu tapaus et jos on uniseuraa sillointällöin niin menee sohvalle tutiin.Meillä oli aina öisin makkarin ovi kiinni
Koira sai oleskella vain silloin kun oli päiväpeitto.
No okei, joskus pääsi muutenkin mutta yöt sai olla muualla.
Sadekin vaan lujenee...
No ei käskemällä mitään saa,ennemminkin se karkottaa oli kyse mistä vaan.ei tinku valiteta vaan vaaditaan. ei tässä maailmassa pyytämällä pärjää, pitää käskeä. oli kyseessä sitten mies taikka vesisade.
Niinhän aika monelle täällä on käynyt puhelimen kanssa.Mää oon huomannut että kun valittaa niin se toimii....ainakin joidenkin kohdalla...varmaan lukevat tätä ketjua
Täällä alkaa samalla tavalla varmaan seuraava...tai jotain tuon tapaista.
ehk muotoilin väärin. itsekkyyttä ja päättäväisyyttä tarkoitin käskemisellä. ohjat voi aina ottaa omiin käsiin.No ei käskemällä mitään saa,ennemminkin se karkottaa oli kyse mistä vaan.
No eiks sulla näy välitystiedoissa et onko viesti mennyt perille?Niinhän aika monelle täällä on käynyt puhelimen kanssa.
Eikä siinä mitään, ei aina olla puhelimen äärellä. Tai jos vaikka viesti ei ole mennyt perille tms
Yleensä vaan vastattu melkeinpä tunnin sisällä nyt mennyt kuusi tuntia..
muoks. valitus auttoi
Voihan ne,oon vaan hirveen huono siinäkin.ehk muotoilin väärin. itsekkyyttä ja päättäväisyyttä tarkoitin käskemisellä. ohjat voi aina ottaa omiin käsiin.
onkohan tuohon mitään lääkettä. minäkin voisin pari kuuria ottaaVoihan ne,oon vaan hirveen huono siinäkin.
meilläkin saa oleskella vaan sillon kun pysyy omalla tyynyllään ja on pieremättä. onneksi on sen verta fiksu tapaus et jos on uniseuraa sillointällöin niin menee sohvalle tutiin.
En mä tiedä onko näissä älyluureissa sellasiaNo eiks sulla näy välitystiedoissa et onko viesti mennyt perille?
Jos sillä on puhelin unohtunut johonkin...tai on menny rikki....mulle on käynyt noi kummatkin ja sit oon odotellu vastausta jopa 3vrk ja ihan paniikissa.
toisaalta aina kun haukku pierasee punkassa niin se katsoo mua paheksuvasti ja poistuu sohvalle
Just, jättää hajut peräänsä ja poistuu paikaltatoisaalta aina kun haukku pierasee punkassa niin se katsoo mua paheksuvasti ja poistuu sohvalle