The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja mikä oli pakko laittaa taustalle soimaan...kiitti vaan FC.."jos mä oisin sä, kyl mäkin olisin mun kaa.."



Se on vaan siinäkin et nuo kaverit, epäilen suuresti ettei ne suostu lähtee kun korkeintaan sinne terassille, vähän nyökyttelee päätä musiikin tahtiin.
Lähtee ne mukaan jammaileenkin, kun vain innostat ne nostamaan sen sievän berberinsä ylös ja keikuttelemaan :)...otat käsistä kiinni vaan ja sanot, että nyt mennään näyttämään mallia miten sitä jorataan :)

...sori :D..toi kertsi tuli niin automaattisesti päähän, jumituin täällä sitä lallattelemaan itekin - pitää kohta vaihtaa omaa levyä, koska muutoin tosta tulee niiiiiin paha korvamatonen :D
 
Ainiin se musajuttu..ens kuun lopussa vasta.
No, pari kaveria sanoi että ehkä sinne alueen lähelle voisi mennä esim.terassille..jos työvuoroihinsa sopii. Mikä olis sekin ihan ok, se lähiterassi on ihan vieressä.

Huomasin tosin vasta että itse tapahtuma on sallittu kaiken ikäisille joten saatettais olla vähän "yläikäisiä" sinne. Tuli vähän semmoinen olo, ettei tän ikäsen kuulu mitään hiphoppia/räppiä ees kuunnella, saatika tykätä siitä.
Tuollaisia kannata edes miettiä. Eikös tuollaisissa nyt muutenkin ole kaiken ikäisiä? Eihän se ikää katso mistä musiikista kukin tykkää :)
 
Kattomaalia pitäisi vielä saada purnukka. Olisi muutama kohta paikattavana. Seinämaalia samoin :sneaky:
Mun vanha maalivarasto on kuivunut ja pitäisi mm taulun jälkiä seiniltä peittää, kun tuli niitäkin siirrettyä. Sitten on jotain muksun tekemiä jälkiä. Kyllä tässä riittää hommaa koko loman ajaksi, kun hissukseen tekee varhain aamusella tai sitten iltasella muksun nukkuessa.
 
@Tepadj - oi että miten komeita pikkuisia sulla siellä onkaan paimennettavana :) <3!

Mikäs on tilanne nyt, onko muutosta tapahtunut sitten viime päivien aikana eli syödäänkö siellä jo itse ja viimeinenkin luonut jo nahkansa? Toivottavasti, on noi vaan kauniita otuksia :)
Kolme loi viimeviikonloppuna nahkansa, yksi vasta tiistaina. Yksi söi itse, muut pakkoruokin. Jospa seuraavalla ruokintakerralla tajuaisivat syömisen idean.
 
Tässä kämpässä on vaikeeta ottaa lunkisti. Pötköttelin ja ukko kävi kolme kertaa kysymässä, että mikä tuli? Mitä sä teet? Otan RENNOSTI eli makoilen äksänä ja en tee mitään. Ai? :alien:
:D - mitä ilmeisimmin kyseessä kuitenkin aika harvinainen luontoilmiö, jotta onhan se ymmärrettävää että tavallinen maallikko erehtyy tulkitsemaan tilannetta hätiköiden välttämättömäksi avuntarpeeksi...

...ei muuta kuin lisää elbailua listoille, rouvaseni puuhakkaiseni :) *pus*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä