Pöh...lähde ite liikekannalle ? Vaihda maisemaa ja mene vaikka päiväksi muualle pärräämään ja tutustumaan uuteen paikkaan ?Perhana soikoon kun hyvällä seurallakin on koko viikko ohjelmaa... ja viikonloppukin niin ei edes siitä saa seuraa et sais muuta mietittävää. Miten kaikki on nyt tavoittamattomissa?!?
No kun se ei oikein nyt onnistu.Ei voi mennä.Pöh...lähde ite liikekannalle ? Vaihda maisemaa ja mene vaikka päiväksi muualle pärräämään ja tutustumaan uuteen paikkaan ?
No hö. Sitten....armotonta palstailua , häröilet päivän aikana jokaisessa mahdollisessa ketjussa heittämässä läppää ja spämmäämässä .No kun se ei oikein nyt onnistu.Ei voi mennä.
No kai mää jotain sit keksin. Viikonloppukaverii tietty ehtis ehkä nyt sit näkee ...kunhan nyt ensin taas kotiutuu.No hö. Sitten....armotonta palstailua , häröilet päivän aikana jokaisessa mahdollisessa ketjussa heittämässä läppää ja spämmäämässä .
Teet Majurit !
Ois lapsenvahtihommia seuraksi saa tullaPerhana soikoon kun hyvällä seurallakin on koko viikko ohjelmaa... ja viikonloppukin niin ei edes siitä saa seuraa et sais muuta mietittävää. Miten kaikki on nyt tavoittamattomissa?!?
Kyllä sä keksit ...ja koettakaahan johonkin saumaan saada sitä teijän näkemistänne kehiin. Pienikin hetki on iso asiaNo kai mää jotain sit keksin. Viikonloppukaverii tietty ehtis ehkä nyt sit näkee ...kunhan nyt ensin taas kotiutuu.
Joko mie tähän vastasin...? (ei oo dementiaa, ei...vielä)Mä leikkasin värjätyn tukan kokonaan pois puolen värjäämättömyyden jälkeen. Ehti siinä ajassa kasvaa silleen sopivasti et kehtas vetää lyhkäseks taas. Nyt on kova kasvatus käynnissä. Ehkä mulla jo jouluks on oikee tukka
No sillä on nyt pikkusen kiire,käy kotona tyyliin pesee vaatteita ja menee taas...mut onneks se loppuu kohta...ennenkun taas alkaaKyllä sä keksit ...ja koettakaahan johonkin saumaan saada sitä teijän näkemistänne kehiin. Pienikin hetki on iso asia
..mutta...miten siinä vois himmaillakaan, siis mennä arkana...kun koko sydänhän siinä on mukana niitten suurien tunteittensa kanssa . Että eihän siinä varmaan kukaan ikinä arkailekaan vaan on ihan täysillä mukana ja avoimena - tulipa sitten mitä tuli.Noi rakkausjutut ovat vähän semmoisia, että mä vedän mielummin täysillä metsään kuin arasti paskaan.
Pätee humppaankin.
Joo...ei vaan ehkä sovi mulle kun nyt en saa riehua ja muksujen kanssa se on just sitä....ei siinä voi vaan istuu ja rauhassa hörppiä teetäOis lapsenvahtihommia seuraksi saa tulla
Mä jossain vaiheessa näin kuvasi.J..mut ei tällä naamalla.
Jos olisin nätimpi, tai ees jollain lailla söpö tai kasvonpiirteiltäni semmoinen..no, sirompi. ...
Kyllä te ehditte näkemään , tää on ihan faktahommaaNo sillä on nyt pikkusen kiire,käy kotona tyyliin pesee vaatteita ja menee taas...mut onneks se loppuu kohta...ennenkun taas alkaa
Sellasta se on kun on lomat pätkissä. Jos nyt ehtis näkee siinä välis kun käy kotona...kyllä mä voin katella kun se pesee kalsonkejaan
No niin sekin sanoKyllä te ehditte näkemään , tää on ihan faktahommaa
Pussaat väärää puolta.
Onko toi perskannikka vai nänniton tissi?
Mun mielestä peppu.Onko toi perskannikka vai nänniton tissi?
Ole iloinen siitä, että et ole koskaan nähnyt huonoa humppaajaa. Semmoista joka soittaa vain nuoteista tai rahasta...mutta...miten siinä vois himmaillakaan, siis mennä arkana...
Kauniita unia *pus*Mä meen nukkuu. öitä
Höpöhöpö.Mä jossain vaiheessa näin kuvasi.
Usko asiantuntijalausuntoa kun sanon, että sinulla ei ole mitn tarvetta olla nätimpi, söpömpi tai sirompi.