The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ole iloinen siitä, että et ole koskaan nähnyt huonoa humppaajaa. Semmoista joka soittaa vain nuoteista tai rahasta.

Milloin sydän on mukana, niin hommassa on ihan toinen meininki.

Prostituutit tienaavat, mutta en usko heidän nauttivan hommastaan.
No mulle itelleni musiikki on jo niin suurta ja niin rakasta, että mun on paha lähteä edes kuvittelemaankaan sellaista tilannetta, että se ei koskettaisi isosti ja saisi tunteita liikkeelle :)

Puhumattakaan sitten siitä oikeasta sydämenmusiikista, minkä voima on sanoinkuvaamaton :).

Mutta kyllä mä sen tiedän, että on olemassa niin kylmettyneitä ihmisiä, jostain syystä, että se oma intohimokin, se palava kipinä tiettyyn rakkaaseen asiaan, on jäätynyt jolloin mikään ei tunnu enää missään eikä miltään. Se on surullista.

Elämä on kuitenkin niin lyhyt. Sen ajan soisi sydämen saavan käyvän aivan täysillä :). Ja vallankin täyttyvän siitä rakkaudesta :)
 
IhQ
Mie lähen kans nukkuu..tai ainakin vaaka-asentoon sänkyyn. Selkään sattuu, se aina välillä tuntuu niksahtelevan ihan yhtäkkiä. Tuntuu niinku joku nikama yrittäis päästä paikaltaan pois.

Mutta, öitä ja kauniita unia kaikille!
 
meniks kaikki nukkuu?
Nöyp, vielä mä täällä kuikuilen vaikka vois jo olla nukkumassakin :)...musafiilistelen :)

Mutta - huomennapa on torstai :)! Ja arvaas mitä - se on todellakin toivoa täynnänsä. Mä sain niin ihanan tekstiviestin että en mä tässä olossani voi vielä mennä unikuville ollenkaan kun mua niin hykerryttää :)...mä nään huomenna yhden mun elämäni rakkaimmista ihmisistä ja oon siitä asiasta ja hänestä niin ikionnellisena :) <3....
 
Nöyp, vielä mä täällä kuikuilen vaikka vois jo olla nukkumassakin :)...musafiilistelen :)

Mutta - huomennapa on torstai :)! Ja arvaas mitä - se on todellakin toivoa täynnänsä. Mä sain niin ihanan tekstiviestin että en mä tässä olossani voi vielä mennä unikuville ollenkaan kun mua niin hykerryttää :)...mä nään huomenna yhden mun elämäni rakkaimmista ihmisistä ja oon siitä asiasta ja hänestä niin ikionnellisena :) <3....
Voi miten kiva juttu :) Pitkää huisin hauskaa ja turiskaa oikein kunnolla kaikki maailman asiat,naurakaa ja itkekää jos sellane fiilis. Pidä ihana päivä kattinen:)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Voi miten kiva juttu :) Pitkää huisin hauskaa ja turiskaa oikein kunnolla kaikki maailman asiat,naurakaa ja itkekää jos sellane fiilis. Pidä ihana päivä kattinen:)
Kiitos :)...ja todellakin, meijän jälleennäkemisestä ei tule loppuman nauru ja hihitys eikä todellakaan puhuminen, vaikka osataan me olla hiljaakin ja vaan olla :)...ei me tarvita sanoja, me kuullaan sydämillämme :). Ja siellä missä on naurua siellä on myös itkua - mutta hyvää sellaista :).

Tota ihmistä mä niin tuun myös rakastamaan aina :).
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja tinkuliini
Mun nuotti on niin vieressä ettei mahdu edes viivoille

Tai siis mullahan on hemmetin hyvä lauluääni. Ongelma on siinä, että kaula on pari senttiä liian pitkä ja ääni ehtii pilaantua matkalla ulos
Ensimmäinen musamaikkani https://fi.wikipedia.org/wiki/Kari_Rydman

opetti mulle sen, että musiikki voi olla hauskaa. Toki vakavaa. Iloja, suruja ja koko elämän kirjo. Mut kaikkea muuta kuin väkisin väännetty arvosana kevättodistukseen.

Jos kaikki musamaikat ois kuin hän, niin Beatles ja Abba olis keksitty Suomessa, joka voittaisi euroviisut joka vuosi.
 
Ainii. Noist rakkausasioista.

Nykypäivä on siit kummallinen, et kaikkee pitäis osata. Ja pitäis olla sitä tätä ja tota.

Rakkaus taas on siit kummallinen, että se tulee jos on tullakseen eikä katso aikaa tai paikkaa.

Ton vuoksi ainoa nainen josta olen kiinnostunut on Peppi.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ensimmäinen musamaikkani https://fi.wikipedia.org/wiki/Kari_Rydman

opetti mulle sen, että musiikki voi olla hauskaa. Toki vakavaa. Iloja, suruja ja koko elämän kirjo. Mut kaikkea muuta kuin väkisin väännetty arvosana kevättodistukseen.

Jos kaikki musamaikat ois kuin hän, niin Beatles ja Abba olis keksitty Suomessa, joka voittaisi euroviisut joka vuosi.
Ei. Ei missään nimessä. Muista taas se "hetken kestää elämää, sekin synkkää ja ikävää". Ja "mies tulee räkänokastakin muttei tyhjän naurajasta".

Asioista on ihan turha tehdä hauskoja koska reisille menee kuitenkin. Suomalainen mentaliteetti.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Hyvää huomenta arvon ketjulaiset!

Eilen kokeilin uutta juttua: pysy ilta pois ketjusta ja mene syömään ystävien kanssa. Hyvää ruokaa, ehkä pari viinipulloa ja kas, maailma on parempi paikka.

Narttusestakin on tehty taas näköjään siveä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhQ
Huomenta!

Torstai..ens viikolla kuulemma tulee jo se lähiesimies töihin, pariks viikoks.
Mie tosin en oo ens ja sitä seuraavalla viikolla ku 3pvä/vko töissä. Mies menee ma taas töihin, loma loppuu niin päätettiin et oon kotona ku se menee aamuvuoroihin..lapsille tulis muuten pikkisen liian pitkä päivä kaksistaan kotona.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä