The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Mä leikkasin värjätyn tukan kokonaan pois puolen värjäämättömyyden jälkeen. Ehti siinä ajassa kasvaa silleen sopivasti et kehtas vetää lyhkäseks taas. Nyt on kova kasvatus käynnissä. Ehkä mulla jo jouluks on oikee tukka :D
Joko mie tähän vastasin...? (ei oo dementiaa, ei...vielä)

Niinno, joskus teininä harkitsin vakavasti että jos leikkuuttais ihan lyhyeks..mut ei tällä naamalla.
Jos olisin nätimpi, tai ees jollain lailla söpö tai kasvonpiirteiltäni semmoinen..no, sirompi. Tai jotain, niin joo, voisin hyvinkin leikkuuttaa/leikata ihan lyhyeksikin.

Tällä hetkellä yritän kans kasvattaa mieluummin..tosin mieli muuttuu niin nopsaan et miltei joka päivä oon ottamassa soittoa kampaajalle, että jospa vähän lyhennettäis...
 
Kyllä sä keksit :)...ja koettakaahan johonkin saumaan saada sitä teijän näkemistänne kehiin. Pienikin hetki on iso asia :)
No sillä on nyt pikkusen kiire,käy kotona tyyliin pesee vaatteita ja menee taas...mut onneks se loppuu kohta...ennenkun taas alkaa:cautious:
Sellasta se on kun on lomat pätkissä. Jos nyt ehtis näkee siinä välis kun käy kotona...kyllä mä voin katella kun se pesee kalsonkejaan:D
 
Noi rakkausjutut ovat vähän semmoisia, että mä vedän mielummin täysillä metsään kuin arasti paskaan.

Pätee humppaankin.
..mutta...miten siinä vois himmaillakaan, siis mennä arkana...kun koko sydänhän siinä on mukana niitten suurien tunteittensa kanssa :). Että eihän siinä varmaan kukaan ikinä arkailekaan vaan on ihan täysillä mukana ja avoimena - tulipa sitten mitä tuli.

Ja - todellakin - olipa se lopputulos mitä tahansa, niin...jo yksistään se tunne, että on saanut rakastaa, on jo sellainen että siitä saa olla kiitollinen ja ilota, että osaa rakastamisen taidon :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä