The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyl mä tiiän, että sä selviit ja pärjäät :) - mutta hyvä se on välillä jos on mahkuja päästää ittensä vähemmälläkin ja purkaa olojansa jollekin. Liian vahvakaan ei tartte olla, kuten tiiätkin :)...

Ja menee se ohi, mähän sanoin, että huomenna on jo ihan uudet jutut, paljon kivemmat :).
Joskus on vaan pakko. Opin sen jo 16-vuotiaana. Tosin se vähän unohtu tossa välissä ja meinas käydä huonosti.
Nyt sen osaa tunnistaa ehkä jopa ajoissa ja pyytää sitä apua jos siltä tuntuu, tai sit ei.

Vahvimmatkin murtuu joskus, yleensä kaikkista pahiten, mut joo huomen on taas uus päivä, onneks :)
 
Joo oppiihan niistä, ainakin sen, että tietää mitä pitäis tehdä ja mitä ei, mut helpommin sanottu, kuin tehty.

Kai joku kuuntelis jos avautuis, mut toi luotto noihin ihmisiin ei oo kauheen hyvä ja parhaalla ystävällä on oman vaikean raskautensa kanssa ihan tarpeeksi ongelmia ilman mun vuodatuksia, kyl mä pärjään, vahvat selviytyy aina, jos tuntuu, et pitkittyy tai syvenee, niin mun käsittääkseni mun historialla riittää vaan puhelinsoitto niin saan sitte sitä juttuseuraa, mut josko se nyt ilman kuitenkin menis ohitte, kohta alkaa lomakin ja kaikkee :)
Maailma jossa vahvat pärjää on maailma jossa minä pärjään. Mut se ei ole kiva maailma.
 
9mmmm
Pitäiskö ärsymyttää ruutista? Ei tuo potkimatta herää.

Just luin uutisen, että noita on myyty Kanadaan 6000.

Niille punatakeille, jotka TexWillerissäkin saapuvat yksin kylään ja komentavat pahimmankin räyhähengen marssimaan sadan kilsan päähän putkaan ja lukitsemaan ittensä sinne viikoksi. Ja että tossa on avaimet.
http://www.cabelas.ca/product/5913/tikka-t3-lite-stainless-bolt-action-rifle
ak oot oikees huumeist mutta on hyvä tuntee kotikulmat? eiks je?
 
vierailija
Joskus on vaan pakko. Opin sen jo 16-vuotiaana. Tosin se vähän unohtu tossa välissä ja meinas käydä huonosti.
Nyt sen osaa tunnistaa ehkä jopa ajoissa ja pyytää sitä apua jos siltä tuntuu, tai sit ei.

Vahvimmatkin murtuu joskus, yleensä kaikkista pahiten, mut joo huomen on taas uus päivä, onneks :)
Yksin et oo sinäkään, se on välillä hyvä muistaa, jos se oma vahvuus meinaa liiaksi nostaa päätänsä :)

Mutta - lomalle pääsy- kammassasi on kuinka monta piikkiä jäljellä :)?
 
Yksin et oo sinäkään, se on välillä hyvä muistaa, jos se oma vahvuus meinaa liiaksi nostaa päätänsä :)

Mutta - lomalle pääsy- kammassasi on kuinka monta piikkiä jäljellä :)?
Niihän se pitäis yrittää muistaa, vaikka toisinaan siltä tuntuukin tai no, aika usein.

Kammassa taitais olla niin paljon, kuin 7 piikkiä, ei montaa enää. Tosinjust tällä hetkellä ei toi ens viikon yövuoro ainakaan saa mieltä positiivisemmaksi, vaikka mä tykkään yövuoroista, niin niinä yön pikkutunteina tulee kelattua ihan hirveesti kaikkia asioita, en tie mistä se johtuu, siitäkö kun aivot käy jotenkin ylikierroksilla, vai mistä.
 
no mulla jeesas ku ite kävin läpi oman historian ni jeesas mua :) sit ei ainakaan alitajunnassa paina omatunto kun sen kirjottaa tai puhuu pois :) puhun omasta puolestani vain :)
No se on kyl tullu useampaankin otteseen käytyä läpi, ekan kerran tosiaan 16-vuotiaana. Niin pienestä aloitettiin, kun muistin ja siihen päivään saakka tultiin, jota elettiin. Ja sama rumba uudestaan 4 vuotta sitten. Mutta mä en koe, että mun masennus juontaisi juurensa mun lapsuudesta tai kauempaa menneisyydestä, vaan mä toisinaan epäilen sitä diagnoosia minkä oon saanu.

Niin ja siis diagnoosikaan ei liity menneisyyteen mitenkään, siksi en ymmärrä miksi se pitää repiä auki moneen otteeseen.
 
Niihän se pitäis yrittää muistaa, vaikka toisinaan siltä tuntuukin tai no, aika usein.

Kammassa taitais olla niin paljon, kuin 7 piikkiä, ei montaa enää. Tosinjust tällä hetkellä ei toi ens viikon yövuoro ainakaan saa mieltä positiivisemmaksi, vaikka mä tykkään yövuoroista, niin niinä yön pikkutunteina tulee kelattua ihan hirveesti kaikkia asioita, en tie mistä se johtuu, siitäkö kun aivot käy jotenkin ylikierroksilla, vai mistä.
..eli ei paljoa enää jäljellä ja sitten vaan rentoilet ja pidät hauskaa :)!

Joo, noi yön pikkutunnit ja vallankin se suden hetki on kyllä semmosia, että syystä tai toisesta hereillä ollessaan sitä ajautuu miettiin vaikka ja mitä...on tavallaan herkimmillään silloin että aistii, tuntee asioita eri tavalla...oma tarkoituksensa varmaan silläkin, jos on silloin miettimässä juttuja, parempihan ne on saada mielen päältä pois kelattua olipa kellon aika sitten mikä tahansa.
 
..eli ei paljoa enää jäljellä ja sitten vaan rentoilet ja pidät hauskaa :)!

Joo, noi yön pikkutunnit ja vallankin se suden hetki on kyllä semmosia, että syystä tai toisesta hereillä ollessaan sitä ajautuu miettiin vaikka ja mitä...on tavallaan herkimmillään silloin että aistii, tuntee asioita eri tavalla...oma tarkoituksensa varmaan silläkin, jos on silloin miettimässä juttuja, parempihan ne on saada mielen päältä pois kelattua olipa kellon aika sitten mikä tahansa.
Niin, tottahan tuokin. Tosin herkästi tulee paisuteltua ja kelailtua niitä ei niin positiivisia ajatuksia enemmän, kun niitä parempia juttuja, mutta se on sen ajan murhe se.

Yritän juu ottaa loman rennosti.. Nyt on pakko lähtee metsästään masaa ku kello soittaa taas kukon pierun aikaan aamulla.
 
Kaiken muun muistin tänään ostaa ja paljon ylimääräistäkin, mutta huulipuna jäi hankkimatta. Vanha jämä monen vuoden takaa olisi jo aika heivata ja ostaa tilalle uusi/uusia (y)
..eli se pukkaa ihan uutta shoppailureissua :)! Ja hei, vähintäänkin sen kaksi uutta huulipunaa koskapa tuli se extrareissu....ja miksei sen kaveriksi sitten jotain muuta kivaa, uusi parfyymi :)?
 
Joskus tommonen hepulikohtaus on vain hyväksi :) - kummasti tulee uutta ilmettä ja piristystä ja ennen kaikkea sitä suurta tyytyväisyyttä siihen, että tulipas tehtyä :)!
Listalla on pari retro/vintage-liikettä. Pitää päästä hypistelemään vanhoja tavaroita. Eiköhän se onnistu vielä ennen syksyä. Mitään en tietenkään osta ellei joku must-juttu satu eteen :)
 
Listalla on pari retro/vintage-liikettä. Pitää päästä hypistelemään vanhoja tavaroita. Eiköhän se onnistu vielä ennen syksyä. Mitään en tietenkään osta ellei joku must-juttu satu eteen :)
Oi, ihan ajan kanssa sitten hypistelemään ja tekemään löytöjä :)! Noi osaavat kyllä olla semmoisia aarrepaikkoja että pian voi olla se tilanne käsissä, kun sitä huokailee ettei ottanutkaan peräkärryä mukaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä