The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Jännä vaan, tuo mitä kasvaa miun päästä, siis se oman värinen, on yllättävän vaaleaa..tosin voihan se vääristää kun lopputukka on värjätty tummemmaksi..
Mut kun en tosiaan muista enää tarkalleen minkä värinen se oma väri on, niin mielenkiinnolla odottaisin sen kasvavan enkä värjäis. mut näyttää kyl aika karmeelta se juurikasvukin..
 
No huh, nyt rupee helpottaan kun sai jotain syödäkseenkin :), jees.
Kumma juttu, ihan kunnolla kohisee taas energiat kohdilleen kun sai masunsa tyytyväiseksi kaikin puolin - kyllä kelpaa taas olla :)

Mun on laitettava tää viisu tulemaan, koska tää nyt sattui useesti tuleen eetteristä kun perille pääsin ja kimpoilin ens alkuun paikasta toiseen pingpong- pallona :)

Tää on kiva :)!

 
tsuferaffi
Jännä vaan, tuo mitä kasvaa miun päästä, siis se oman värinen, on yllättävän vaaleaa..tosin voihan se vääristää kun lopputukka on värjätty tummemmaksi..
Mut kun en tosiaan muista enää tarkalleen minkä värinen se oma väri on, niin mielenkiinnolla odottaisin sen kasvavan enkä värjäis. mut näyttää kyl aika karmeelta se juurikasvukin..
Mä leikkasin värjätyn tukan kokonaan pois puolen värjäämättömyyden jälkeen. Ehti siinä ajassa kasvaa silleen sopivasti et kehtas vetää lyhkäseks taas. Nyt on kova kasvatus käynnissä. Ehkä mulla jo jouluks on oikee tukka :D
 
tsuferaffi
Kuka se täällä joskus morkkaskaan mun tonpannareita? Ei ois kannattanu, niistä sai superhelppoja suolasia pannarei ja mun lapsi söi lautasen tyhjäksi!!!!!! Juustoa, kasvistäytteisiä lihapullia ja kermaviililastiketta oli poikasella. Mä en jaksanu kikkailla mitään niin otin lihapullien sijasta vaan paistettua sipulia.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Kuka se täällä joskus morkkaskaan mun tonpannareita? Ei ois kannattanu, niistä sai superhelppoja suolasia pannarei ja mun lapsi söi lautasen tyhjäksi!!!!!! Juustoa, kasvistäytteisiä lihapullia ja kermaviililastiketta oli poikasella. Mä en jaksanu kikkailla mitään niin otin lihapullien sijasta vaan paistettua sipulia.
Jeiii, eli pp:llä on masu täynnänsä äitin laittamaa herkkua ja rauha siis talossa :)

Ja noi tommoset pikkupannarit tulee helposti ja tosiaan täytteeksi voi laitta ihan mitä vaan, mitä sattuu kaapeista löytämään :)
 
niin tiiäkkö mitä mun sydän on kulkuri ja sillonku oon reissus tyttöni kaa ni sillon mä oononnellisimmillani meistä tuli sydän ystävät trefgi kumppanin kaa joka toivoakseni kestää loppu elämän :) ja pysyy elämässä. mut tän ihmisen kaa pystyy olla luonnollisesti tykkäään.
Asia jonka ittestäni tiedän on se, että mä en ole kulkuri sitten lainkaan.
Olen luolaan vetäytynyt erakkorapu joka keskittyy vain kasvattamaan paksumpaa panssaria.
Elo on aika huoletonta kun ei tarvitse pelätä mitään, murehtia mistään tai toivoa mitään.

Mut onnea sinulle ja treffikumppanillesi
 
9mmmm
Asia jonka ittestäni tiedän on se, että mä en ole kulkuri sitten lainkaan.
Olen luolaan vetäytynyt erakkorapu joka keskittyy vain kasvattamaan paksumpaa panssaria.
Elo on aika huoletonta kun ei tarvitse pelätä mitään, murehtia mistään tai toivoa mitään.

Mut onnea sinulle ja treffikumppanillesi
paska puhetta mies hyvä sulle mä just toivon et sun toivees toteuruu :) hyvinhän sä täälläkin juttelet ne tosi erakot ei pölise missään mut mulle pistettiin reissumiehen arpa ja mä unelmoin sandokaanist. mut hyviä ihmisiä haaluu kyl elämään :).

meist tuli mitä pitikin ystävii for life :)
 
Asia jonka ittestäni tiedän on se, että mä en ole kulkuri sitten lainkaan.
Olen luolaan vetäytynyt erakkorapu joka keskittyy vain kasvattamaan paksumpaa panssaria.
Elo on aika huoletonta kun ei tarvitse pelätä mitään, murehtia mistään tai toivoa mitään.

Mut onnea sinulle ja treffikumppanillesi
AaKoo....

Et sä pääse sitä pelkoas karkuun niin millään vaikka kuinka kuvittelisit pystyväs siellä kasvattamaan titaanipanssaria. Ja kyllä vain, kyllä säkin siellä pelkäät - pikkiriikkisesti - koskapa sekin pitää elossa kiinni, kun tietää mitä kaikkea voi menettää....edit. jos jättää elämättä :)

Ja ihan turha tulla sanomaan, ettet toivois niin mitään. Oikeesti. Jokaisella meistä on niitä toiveita, vaikka kuinka se tämän hetkinen olotila tuntuiskin toivottomalta mutta aina se siellä vain kuikuilee ja nostaa vahvana päätänsä, vahvempana itseasiassa mitä kovemmin sitä yrittää ajaa luotansa pois :)

Joten - höpön pöpö sun kanssas siellä :)*halaa ruttaan*...tosta erakkoudestakin oisin toista mieltä mutta olkoon...oot ihana ja herkkä ihminen :)
 
Viimeksi muokattu:
9mmmm
Oiii...ihan törkeen hyvää rummutusta ja rytmiä, mun pitää ihan nyt tätä huudattaa ja paukutella tässä pöydänkulmia :)
ainiin kerron sulle viel ihmettelin siel baaris ku hääpari tuli sinne viettää aikaansa ni onnee niille :) mua just vaan vitutti se wannabe gangsteri amfetamiinii 5 e gramma hahhaaa jumalauta ku mä nauroin sille vessaas mut sen esitys meni läpi paikallisille naisille :) jumaleissön jos olisin nuorempi ni sinne kertomaan katukaupast ;)
 
ainiin kerron sulle viel ihmettelin siel baaris ku hääpari tuli sinne viettää aikaansa ni onnee niille :) mua just vaan vitutti se wannabe gangsteri amfetamiinii 5 e gramma hahhaaa jumalauta ku mä nauroin sille vessaas mut sen esitys meni läpi paikallisille naisille :) jumaleissön jos olisin nuorempi ni sinne kertomaan katukaupast ;)
Njoo..ehken vois kuvitella että hääpari tosiaan juhlistaa omaa huikaisevan hienoa ja speciaalipäiväänsä jossain ihan muualla ja toooodella kaukana kuin baarissa :)...mutta jokaiselle jotakin :)

Ja pelimiehiä löytyy kaikkialta, saahan sitä yrittää, eri asia on vain se että osuuko ja uppoaako :)
 
9mmmm
Njoo..ehken vois kuvitella että hääpari tosiaan juhlistaa omaa huikaisevan hienoa ja speciaalipäiväänsä jossain ihan muualla ja toooodella kaukana kuin baarissa :)...mutta jokaiselle jotakin :)

Ja pelimiehiä löytyy kaikkialta, saahan sitä yrittää, eri asia on vain se että osuuko ja uppoaako :)
no mut nolo ukko oli heh kuvitteli vedättävänsä mua hinnoil.

ja en oikeesti arvosta niitä jotka valehtelee päästääkseen panemaan pit-ää olla oikeeta tunetta.

ja emmääkään jos olisin sulhanen veis yleiseen baariin vaan läheisten kaaa.

mut viel yks juttu mä oon hengaillu mones piiris ja tottakait teininä myös tisseistä puhuttiin emmä sillä mutku luin ton karmueimmat treffit jutun ni en tunnistanu yhtäkään miestä onko se vaan huumori ketju? kun en tunne sellasta miestä joka käyttäytis noin naistakohtaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä