Aaaawwwww... eli toisinsanoen oon outo . Kiitoshuomannet miten mieleenpainuva persoona oot
muita mielleyhtymiäni:
- kaija k = pitsi
- eerini = lipsutin
Mä nukuin tuon hetken ohiJahas, jahas...lörpöttelitte tahallanne sen verran vauhdikkaasti, että myöhästyin 9000-bileistä
Mähän sanoinJaha, 9000. näköjään korkattu mun nokosten aikana
Hupparin...?En vaihtanu paitaa. Laitoin hupparin päälle.
Mähän sanoin
Ruutis ei malttanut piätelläJahas, jahas...lörpöttelitte tahallanne sen verran vauhdikkaasti, että myöhästyin 9000-bileistä
Aaaawwwww... eli toisinsanoen oon outo . Kiitos
Mulla ei oo oikein mitään mielleyhtymiä teistä. Se varmaan johtuu siitä, kun oon vähän kasvosokea niin en luo sellasia mielikuvakasvoja mieleeni oikeastaan.
piättely ei ole vahvimpia ominaisuuksianiRuutis ei malttanut piätellä
Hedfield joskus tossa ennen näitä ns. uusia albumeita kertoi että oli käynyt päänkutistajalla eli psykiatrilla jne ja sen jälkeen (hoidon) sanoi että huomasi että hänellä oli paljon patoutunutta vihaa ollut. Sen huomaa että ei ole enään vaikka laulaa tässäkin vanhaa metallicaa niin sielu on poissa. Ei ole voimaa, vihaa yhtään kipaleessa.
Puhumattakaan mitä he levyttivät jälkeen niin täyttä kuraa.
Ero alkuperäiseen on huomattava eikä pelkästään solistin osalta vaan ihan koko bändi ilmeisesti ollut kallonkutistajalla samoihin aikoihin. Ihan sama biisi mutta ihan eri fiilis välittyy!
Tässä alkuperäinen:
Aina voi ottaa uusinnan paitsi neitsyeen korkkaamisessapiättely ei ole vahvimpia ominaisuuksiani
Eli se on joku mielikuva, joka kumpuaa persoonasta.ei se oo kiinni kasvoista, en esim. ole nänyt kuvaa pitsistä eikä lipsukaan ole juuri lainkaan eerinin näkönen (vaan paaaaaaljon kauniinmpi)
Niinpä, tässä jo ysitonnista rassataan neljättä kertaa. Seuraavan vuorossa sit kymppitonninen, mutta ihan vielä se ei ole tarpeeksi kypsä siihen...Aina voi ottaa uusinnan paitsi neitsyeen korkkaamisessa
Vaikken ihan hirveesti kaija koota fanita, niin pakko sanoa että ei mee ihan pieleen sun mielikuvahuomannet miten mieleenpainuva persoona oot
muita mielleyhtymiäni:
- kaija k = pitsi
- eerini = lipsutin
Eli se on joku mielikuva, joka kumpuaa persoonasta.
Nyt joudut kyllä kertomaan minkälaisia mielikuvia sulla on muista
Unia TinkuMut nyt tinkula hiljenee. Unia kaikille
Joko Kaija on tosi lyhkänen tai sä oot tosi pitkäVaikken ihan hirveesti kaija koota fanita, niin pakko sanoa että ei mee ihan pieleen sun mielikuva
Kaija on parikytä senttiä lyhyempi, mutta aika samanlainen tyyli meillä on
Okei, no nyt mäkin voin alkaa kuvitella pitsin Kaija Koona ja Lipsuttimen Erininäluettelin jo kaikki mitä tuli mieleen