The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tinku, osta vaikka koko perheelle jotain hyvää viemistä ja vauvalle vaikka vaippoja ja pehmolelu. Olis ainakin helppo löytää.
 
Aaaawwwww... eli toisinsanoen oon outo :D. Kiitos :love:

Mulla ei oo oikein mitään mielleyhtymiä teistä. Se varmaan johtuu siitä, kun oon vähän kasvosokea niin en luo sellasia mielikuvakasvoja mieleeni oikeastaan.

ei se oo kiinni kasvoista, en esim. ole nänyt kuvaa pitsistä eikä lipsukaan ole juuri lainkaan eerinin näkönen (vaan paaaaaaljon kauniinmpi)
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
tweeeeet
Hedfield joskus tossa ennen näitä ns. uusia albumeita kertoi että oli käynyt päänkutistajalla eli psykiatrilla jne ja sen jälkeen (hoidon) sanoi että huomasi että hänellä oli paljon patoutunutta vihaa ollut. Sen huomaa että ei ole enään vaikka laulaa tässäkin vanhaa metallicaa niin sielu on poissa. Ei ole voimaa, vihaa yhtään kipaleessa.
Puhumattakaan mitä he levyttivät jälkeen niin täyttä kuraa.

Ero alkuperäiseen on huomattava eikä pelkästään solistin osalta vaan ihan koko bändi ilmeisesti ollut kallonkutistajalla samoihin aikoihin. Ihan sama biisi mutta ihan eri fiilis välittyy!


Tässä alkuperäinen:

Eka biisi voisi olla jossain euroviisuissa..
 
Mä siirryn olueni ja sipsipussini kanssa netflixin ihmeelliseen maailmaan, mä luulen, että toi uni saattaa tulla melkosen hyvin tänään.

huomenna saakin sitte pakkailla juhannuskamppeet kutakuinkin valmiiksi ku torstai aamupäivästä lähetään. Niin ja kaupassa vois käydä jo vähän etukäteen hakee juomista, matkalta sitte loput. Huomen kuitenkin saunaan ku tulee töistä, nii ei siä viitti kuivinsuin istuskella :D

Öitä mussukat :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä