Jos veisit vaan koko perheelle kukan ja suklaarasian sekä onnittelukortin.
Joku hauska tutti tai tuttipullo (niithän on kaikenlaisia huuli ja viiksitutteja tms)
mulle tulee aina ddr mieleen tosta haloo tsadin muikkelistaTalo hiljaisena, esikoinenkin osas kotiin reissultansa ja iltapalan kun pupelti ja höpötti tuossa niin johan sain kattoa unisilmäistä poikaa <3...
Mä jälleen viruttelen ja venyttelen eli taustahörhöilyä
Tää on mun vaan pakko taas laittaa tulemaan, koska on aivan huippu !
Tai osta Tinku niitä harsorättejä. Niitä on saatavilla kivan värisinä ja kuvioituna. Niille on käyttöä eikä jää nurkkiin pyörimään.
No susta tulee mut mieleen myös siitä... siitä jostain lastenohjelman muikkelista, se mimi tai kuku . Mutta joo, toi Haloo Helsingin muija muistuttaa ehkä edes vähän enemmän mua ulkonäöllisesti. Ainakin sillä on silmät yhtä kaukana toisistaan kuin mulla, sekin varmaan näkee omat korvansamulle tulee aina ddr mieleen tosta haloo tsadin muikkelista
Ei ihan ruokakauppojen hyllyiltä löydy. Onko cittaria lähettyvillä?Ööö...mistäs kaupasta niitä saa? meillä kun ei mitään rismoja täällä ole.
Ainakin Name It liikkeissä on... Ehitkö netistä tilaamaan?Ööö...mistäs kaupasta niitä saa? meillä kun ei mitään rismoja täällä ole.
No susta tulee mut mieleen myös siitä... siitä jostain lastenohjelman muikkelista, se mimi tai kuku . Mutta joo, toi Haloo Helsingin muija muistuttaa ehkä edes vähän enemmän mua ulkonäöllisesti. Ainakin sillä on silmät yhtä kaukana toisistaan kuin mulla, sekin varmaan näkee omat korvansa
Kiva idea toi taulu.http://formanova.se/fi/shop/category/kastetaulut/
Mie en alkuunkaan tykkää niistä kastelusikoista, hammasrasioista jne. Tuommoinen taulukin olisi kivempi.
No ei ihan....Ei ihan ruokakauppojen hyllyiltä löydy. Onko cittaria lähettyvillä?
No oli pakko jaksaa ettei tarvii mennä torstaina enää iltavuoroo ei sovi mun suunnitelmiin..Vai pitkää päivää teet. Mä en jaksaisi.
Oo sit kiltistiMä lähden nyt paikalliseen viettää viimoset lomahetket. *vilk vilk*