The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos veisit vaan koko perheelle kukan ja suklaarasian sekä onnittelukortin.
Joku hauska tutti tai tuttipullo (niithän on kaikenlaisia huuli ja viiksitutteja tms)

Juu just meinasin kirjottaa et pitäskö sitä isääkin jotenkin muistaa,tai no tietty mut et miten...et jos sit vaan koko perheelle joku yhteinen juttu. Kuitenkin sit ne ristiäiset aikanaan tulossa ja sit vaan vaaille jotain.
 
mulle tulee aina ddr mieleen tosta haloo tsadin muikkelista
No susta tulee mut mieleen myös siitä... siitä jostain lastenohjelman muikkelista, se mimi tai kuku :ROFLMAO:. Mutta joo, toi Haloo Helsingin muija muistuttaa ehkä edes vähän enemmän mua ulkonäöllisesti. Ainakin sillä on silmät yhtä kaukana toisistaan kuin mulla, sekin varmaan näkee omat korvansa :D
 
No susta tulee mut mieleen myös siitä... siitä jostain lastenohjelman muikkelista, se mimi tai kuku :ROFLMAO:. Mutta joo, toi Haloo Helsingin muija muistuttaa ehkä edes vähän enemmän mua ulkonäöllisesti. Ainakin sillä on silmät yhtä kaukana toisistaan kuin mulla, sekin varmaan näkee omat korvansa :D

huomannet miten mieleenpainuva persoona oot :)

muita mielleyhtymiäni:

- kaija k = pitsi
- eerini = lipsutin
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
http://formanova.se/fi/shop/category/kastetaulut/

Mie en alkuunkaan tykkää niistä kastelusikoista, hammasrasioista jne. Tuommoinen taulukin olisi kivempi.
Kiva idea toi taulu.

Tosin jos mä saisin lapsen niin tahtoisin vaaville sen kastelusikan sylikummilta.Olen sen verran vanhanaikanen. Mä en saanut lusikkaa ja se harmitti aikuisiällä niin sitten vasta sain sen.Kivahan se oli saada mutta ei se tuntunut samalta kuin se että sen olis saanut kastelahjaksi.
 
tweeeeet
Hedfield joskus tossa ennen näitä ns. uusia albumeita kertoi että oli käynyt päänkutistajalla eli psykiatrilla jne ja sen jälkeen (hoidon) sanoi että huomasi että hänellä oli paljon patoutunutta vihaa ollut. Sen huomaa että ei ole enään vaikka laulaa tässäkin vanhaa metallicaa niin sielu on poissa. Ei ole voimaa, vihaa yhtään kipaleessa.
Puhumattakaan mitä he levyttivät jälkeen niin täyttä kuraa.

Ero alkuperäiseen on huomattava eikä pelkästään solistin osalta vaan ihan koko bändi ilmeisesti ollut kallonkutistajalla samoihin aikoihin. Ihan sama biisi mutta ihan eri fiilis välittyy!


Tässä alkuperäinen:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä