Vauva vuodelle 2016 <3

Sniff Onnea plussasta!

Mulla alkoi tänään etova olo heti aamusta. Jäi aamupuuro lautaselle ja kahvi kuppiin. Samoin alkoi sattua kohtuun. Tuntuu sellainen jännä pistely siellä. Toivotaan, että tarkoittaisi jotain :)

minea__ Meillä onkin ihan samat kiertopäivät menossa :) Toivotaan plussaa molemmille, ja tietty myös muillekin! :D

• Tykkää
Reactions: minea__
Onnea plussasta Sniff!

Täällä alkoi yk 3. Kp 1/26 (25-30). Odotin menkkoja alkavaksi vasta keskiviikkona (kp28), mutta ilmeisesti luteaalivaiheeni kestääkin vain 12pv. Onneksi tein ovistestin tässä kierrossa, olin aiemmin luullut luteaalin kestävän 14pv, nyt olen viisaampi.

Toukokuinen peukut pystyyn myös sinne!

Mä tein just taas malttamattomana uuden samanmoisen testin kuin eilen. Päiväpissistä siis tämäkin, ja kolme tuntia pidättelyä. Sain selvemmän haamun!! <3 Nyt näkyy jo tihrustamatta, mutta toki vielä hyvin haalea. Silti siis selkeämpi kuin eilen.

Näkyyköhän tuosta mitään...? Niinku tiedätte, että noi haamut vähän meinaa karkailla kuvissa, mutta luonnossa siis selvempi. Täytyy toivoa, että vahvistuisi vielä.

Muoks* Taidan olla nyt vielä turhan innoissani kun noin haamuilee :D Ettei olisi kemiallinen tms ja saa pettyä myöhemmin...

Viimeksi muokattu:
Merenaalto, haamuhan se! Jeee! Ehkä mäkin tänään teen... :love:

Toukokuinen nyt jännätäänkin oikeen urakalla! Tänään teen kyl testin :D

HEI APUA! :D Just älysin yhden jutun mitä en oo kirjottanukkaan mihinkään! Et bongasin jo 3.6. venyvää limaa ku kävin vessassa, oli ihan kirkasta kylläkin. Ja mahanippailujahan oli paljon sillä viikolla. Voiko mitenkään olla mahdollista että ovis ois ollu jo niin aikaisin? En usko mutta se lima oli niin outoa, venyvää ja kirkasta! Sitä tuli reilusti.

Nyt mahaa jomottelee... :whistle:

Viimeksi muokattu:
Merenaalto mä nään kans haamun!

Tähkä94 mä yritin käännellä, mitä jos säkin kääntäisit kuvan vastaväreille tai jotain?

Minea__ ilmeisesti hedelmällistä simpoille suotuisaa venyvää limaa voi tulla myös ilman ovista, jos keho pyrkii esim raskauden jälkeen ovikseen.

Hei kaikki, mahtuuko uusi keskustelija mukaan? Täällä on tehty nyt päätös ehkäisyn lopettamisesta, takana viime kuussa rikkimennyt kondomi ja siitä aiheutunut jännitys - ei raskautta - ja viime vuonna keskenmenoon johtanut kierukkaehkäisy. Olen itse 32, mies 37 ja yhdessä ollaan oltu vajaa viisi vuotta. Vähän jännittää, miten tässä nyt käy! Asutaan ulkomailla, miehen kotimaassa ja kaukana mun omista turvaverkoista ja tutuista systeemeistä. Nyt täytyy alkaa paneutua menneisiin keskusteluihin täällä palstalla!

Ei hel..oli pakko tulla kurkkimaan teidän pissatikkuja. Kun mullakin ehkä näkyy jotain. Nyt kp 25. näyttää vähän samalta kuin sulla tähkä94 tai vielä haaleammaltakin. ja tosiaan niin että otin huvikseen kuvan ja siinä näkyi paremmin. nyt odottelen kyllä vielä ja testaan siellä juhannusmökin ulkohuussissa seuraavan kerran torstaina tai perjantaina. luotto on aika alhaalla, kun pettynyt niin monesti.

Oireita ei oikein ole. ehkä muutaman kerran kun on vetänyt vatsan sisään kohdunkannatttimissa on tuntunut kiristystä.

ei auta kuin odotella sitä huussireissua.

Ihanaa
Ei hel..oli pakko tulla kurkkimaan teidän pissatikkuja. Kun mullakin ehkä näkyy jotain. Nyt kp 25. näyttää vähän samalta kuin sulla tähkä94 tai vielä haaleammaltakin. ja tosiaan niin että otin huvikseen kuvan ja siinä näkyi paremmin. nyt odottelen kyllä vielä ja testaan siellä juhannusmökin ulkohuussissa seuraavan kerran torstaina tai perjantaina. luotto on aika alhaalla, kun pettynyt niin monesti.

Oireita ei oikein ole. ehkä muutaman kerran kun on vetänyt vatsan sisään kohdunkannatttimissa on tuntunut kiristystä.

ei auta kuin odotella sitä huussireissua.
Onpas kiva kuulla että joku muukin huomaa siellä edes jotain, oli se sit se viivanpaikka tai haamu :D. Mä ajattelin kanssa testata uudestaan juhannuksen aikoihin. Ei uskalla herätellä toiveita ettei tipu kovaa ja korkealta :O. Plussatuulia kaikille!! :)

Onnea Sniff plussasta! Muakin kiinnostaisi, että monesko yk oli meneillään?

Merenaalto mä näin kyllä siinä pienen haamun, toivotaan että viiva siitä vahvistuisi.

Itse kävin nyt ostamassa niitä ovistikkuja, jotta ensi kierrossa osaan paikantaa sen ovulaation. Tässä nyt sitten odotellaan kierron päättymistä (kp20/26-28) sillä raskautta en edelleenkään pidä mitenkään mahdollisena. Ei ole niin minkäänlaisia oireita.. Mutta onhan se silti tuossa loppuviikosta pakko testailla, että jos sieltä silti se plussa tulisi!? :whistle:

Ai kameli, hetken on poissa (tai pidempään...) ja täällä on niin paljon kaikennäköistä tapahtumaa ihmisillä. Koska käy näinkin harvoin, niin nyt onnittelen vaan oloista, paranemisista, tulevista häistä jne. kaikki samaan syssyyn, ONNEA ketä sitä tuntuu tarvitsevan jostain syystä :D
Ja teretulemast ladygreen.
Ja sniffille plussasta!

bosch: Siinä vaiheessa kun nuo kaksi tuossa halipussailee toisiaan (ikäeroa 1 v 9 kk) ja katsoo kainalokkain jotain piirrettyjä ja isompi pitää pienemmän puolta ja pienemmällä huoli, että isompi katoaa jonnekin/jätetään jonnekin, niin kyllä se vaan sydäntä sulattaa paatuneemmallakin.

Feles: Meilläkin oli tarkoitus, että pienellä ikäerolla lapset, mutta sektiot sekoitti pakkaa ja nyt sitten tulee kakkosen ja mahdollisen kolmosen väliin pidempi ikäero (reilu 2,5-3 vuotta). Itsellä on sisaruksiini 1,5 v ja sitten toiseen settiin 8 v ja 11 v ja en mä niitä pois antais. On niin maan käteviä lastenhoitajia <3 (juur pikkusys vei muksut puuhamaahan :D).

ON. Jännäpäivät. Jos ovis oli silloin kun tuntemukset oli eli tuossa vapun tienoilla, niin testi näyttäisi jo plussaa. Vaan eipä näyttänyt... tänään tein nimittäin testin (vaan 3 tunnin pidätyksellä tosin) ja ei mitään paitti se kontrolliviiva. Sit mä tässä laskeskelin, että jos se ovis olikin sitten seuraavista nippailuista tuossa 6 päivä, niin ei se testi mulla mitään näyttäisi vielä... eli jussina testataan ellei hanat tosiaan aukea jo ylihuomen.

Sniff onnea plussasta!!:)
Merenaalto kylla tuo minun mielesta plussa on? meinasitko ostaa digin varmistaaksesi?
Ellanolla tervetuloa joukkoon :) minakin asun muualla, talla hetkella ollaan briteissa. oletko pitkaankin asunut Australiassa? Onhan se tietty kiva suomeksi naista asioista jutella. Itse enemman kayn nailla sivuilla kuin englanninkielisilla, tosin olen joitakin palstoja ohimennen lukenut mutta kaksplussaa saannollisesti.

ON: eli yllari yllari, tanaan alkoikin yritys eli yk1. menossa. Jannaa!!:) ovis on luultavammin joko 17. tai 19. paiva. ei oo tikkuja jaljella niin ei voi testailla.. pitaskohan huomenna muutama hankkia..

Paljon onnea uusille plussaajille, hyvä että edes joku onnistuu :) täällä pyörähti käyntiin yk13, plääh ovistestejä vaan taas ostamaan. Juhannus menee nukkuessa luulen, stressiviikkko tässä menossa. Aamulla meinas taas tulla itku et taasko se vuoto alkoi, taas, taas. Plussatuulia kuitenkin kaikille ja mukavaa juhannusta!

Jahas,eiköhän meikäläinenkin jo uskaltaudu mukaan :) Muutaman päivän ketjua lueskellut ja vauvakuumetta entisestään kasvatellut...
Juuri jätin Nuvaringin pois, kun yhdessä puolison kanssa tehtiin päätös lähteä yrittämään pikkukakkosta. Esikoinen täyttää juurikin tänään 4 v. ja mulla tänään 1. yrityskierron 1 kp. :) Huoh, voi kun tärppäis tässä kierrossa! Ja kunpa muillakin pian.

• Tykkää
Reactions: minea__

Yhteistyössä