Vauva vuodelle 2016 <3

Täällä taas. Dpo 5/6 jännäillään että joko tärppää. Hermoraunip kun isäntä lähdössä kohta ulkomaille pojan kaa kuukaudeksi. Että joko joko...

Kohoaako ne lämmöt aina ku raskautuu? Ja jos niin millä dpo :lla

Heippa! Vieläkö tänne mahtuu mukaan? Tässä pari päivää olen tätä ketjua seuraillut ja nyt uskaltauduin kirjoittelemaan.
Olen 23vuotias nainen ja mieheni on 26. Seurustelua takana kohta 7 vuotta. Minulla on vauvakuume ollut jo muutaman vuoden, mutta tuo mies on ollut asialle vähän hitaammin lämpenevä. Esikoinen siis haaveena. Nyt kuitenkin yritystä takana jo varmaankin 7kk. Tämä on niin kauhen turhauttavaa, kun haluaisi sen vauvan tulevan nyt ja heti! :D Joka kuukausi, kun TAAS ne menkat sieltä tulee niin tulee itselle semmoinen olo, että jotakin on vialla. Vaikkakin gyne on sanonut, että kaikki kunnossa. Mutta silti. Tuttaville en ole tästä haaveilusta vielä mitään kertonut joten vertaistuki on kyllä paikallaan. :) Onnea vain kaikille plussanneille! Toivottavasti sitä itsekin perässä tullaan.

• Tykkää
Reactions: Toukokuinen
Tervetuloa mun puolesta uusille! Eiköhän tänne mahdu mukaan. :)

Nega testattu aamupissasta, puuh. MIKS EI malta oottaa?? :unsure: Tyhmää. Jospa sitten uudestaan vasta juhannuksen kunniaks... :whistle: No varmaan joka päivä tästä lähin... :D

• Tykkää
Reactions: nanja_
Heissan! Onnea plussanneille!
En oo paljoo käyny kirjottelemassa tai lukemassa osittain surkeen koneen takia, mut on ollu mietittävää paljon :)

Kuukautisten pitäis alkaa perjantaina, eli nyt kp26/28 ja pikkasen taas jänskättää :p Tissit on ollu arat jo muutaman päivän ja leuassa hormoninäppyä. Ja ennen menkkoja mulla ei koskaan oo mitään mitään muita oireita kuin jomotusta alaselässä ja sitä ei nyt oo :rolleyes: Äsken tein testin, mikä nyt oli nega, mutta ehkäpä asia tästä vielä muuttuu :p

Täällä olisi vielä yksi toiveikas joka liittyisi joukkoonne.
Yritystä takana 9 yk ja pikkukakkonen olisi toiveissa. Nyt menossa kp 7 ja yksityisellä ollaan hoidossa tässä odotellessa että mahdollisesti siirrymme tyksiin syksyllä. Minulla todettu PCO ja esikoinen saatu lääkkeillä aikaiseksi. Synnytyskomplikaatioiden takia nyt epäillään että munajohtimet olisivat ottaneet hittiä.

Onnea kaikille plussanneille ja mukavaa juhannusviikkoa!

ON. Anteeksi, on pakko jakaa eilisiltainen. Hieman silleen tavallaan alakuloisena miehelle näytin sitä tekemääni testiä ja se pisti oikein valot päälle ja tihrusteli ja sanoi, että älä nyt heitä kirvestä kaivoon, että jos oikein tiiraa tiiraa niin tässä saattaa vähän vivahtaa tossa kohdin väriä. Ja kun itse tihrustin, niin ei me varmoja oltu, mutta saattoi siinä oikeasti hieman haamua olla. Haamujen haamuäitiä ehkäpä.... No... huomista "hanat aukeaa" fiilistä odotellessa, kun selkää on jomotellut ja alavatsaa muutenkin. Ja kaksi kertaa jo plussa päätynyt kolme päivää myöhemmin tulleisiin menkkoihin. Joten ei nyt ole toiveet kovin korkialla....

Tervetuloa uusille kuumeilijoille. Toivotan pidempää pinnaa kuin itselläni.

Tsemppiä minea_ testaamisen odotteluun. Veikkaanpa, että olen itse yhtä malttamaton parin viikon päästä! Mulla on vielä töiden puolesta sellainen juttu, että altistun päivittäin röntgensäteilylle, joten jos olen raskaana, niin joudun siitä heti ilmottamaan pomolle ja muokkaamaan työtehtäviä. Senkin puolesta haluan siis tietää HETI oonko vai enkö oo, vaikkei siinä ekojen päivien aikana mitään väliä olekaan säteilyturvallisuuden kannalta.

Ovis osuu kalenterin mukaan just sopivasti kuun vaihteeseen meidän häämatkan ajalle, siellähän sitä sitten sopiikin yrittää ;) reilun viikon päästä lähtö, jee! :)

Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille!

Täällä suunnilleen DPO7, töitten jälkeen oli pakko tuhlata vika testi, ehkä siellä jotain haamun esiastetta on... Mies lupasi käydä apteekista hakemassa uuden testin, vielä kun malttaisi odottaa pari päivää...

Jännää täälläkin. Dpo 8 (tai dpo 7?) aamulla lämmöt romahti (mittaan kainalosta) 35.8 ja meinasin täysin heittää jo pyyhkeen kehään tän kierron osalta, kunnes joku kertoi, että kiinnittyminenkin voi aiheuttaa dipin. No, nyt lämmöt taas 36.8 ja kova selkäsärky ja vatsajomottelut päällä. Ehkä pienet toiveet vielä jäljellä, vaikka aamulla testasinkin negan. Jossa ehkä näin viivanpaikan.

• Tykkää
Reactions: Sniff
Jännää täälläkin. Dpo 8 (tai dpo 7?) aamulla lämmöt romahti (mittaan kainalosta) 35.8 ja meinasin täysin heittää jo pyyhkeen kehään tän kierron osalta, kunnes joku kertoi, että kiinnittyminenkin voi aiheuttaa dipin. No, nyt lämmöt taas 36.8 ja kova selkäsärky ja vatsajomottelut päällä. Ehkä pienet toiveet vielä jäljellä, vaikka aamulla testasinkin negan. Jossa ehkä näin viivanpaikan.
Sulla on vielä niin aikaiset päivät että oota muutama päivä ja sit testaa uudestaan. ;) Toi lämmön nousu lähelle 37 kuullostaa hyvälle. Peukuttelen täällä kovasti!

• Tykkää
Reactions: Toukokuinen
Ite ollaan sovittu miehen kanssa etten kerro oviksesta ettei mee suorittamiseksi koko touhu! Toivotaan että monella nappaisi plussa, itsekkin käyn ostamassa juhannuksen jälkeen varmuuden vuoksi testin vaikkei niitä raskausoloja olenkaan. Laskin tossa että itselläkin on dpo 8. Kiva että niin monella on samanlaiset odotuksen hetket meneillään, vertaistukea :)

• Tykkää
Reactions: pumpulipallero
Pumpulipallero; minäkään en yleensä miehelle kerro ovulaation ajankohtaa, tästä kierrosta tosin sanoin, mutta vasta seuraavana päivänä kun oli ovulaatio -kipuja, tai niin luulen että ne niitä oli.

Ladygreen; täälläkään ei oo minkäänlaisia raskausoloja, mut eipä niitä ollut mulla esikoisen raskausaikanakaan, paitsi vasta viikolla 13 sain kaverikseni pahoinvoinnin :D.

• Tykkää
Omaa napaa... Himskatti kun menkat oli viitisen päivää myöhässä nyt on Nuvaringin jälkeen, ja mulla on aina ollut sekä ehkäisyllä että ilman niin ihan tasan just samanmoinen kierto. Nyt tietenkin elättelin toiveita että oisin kuitenkin jollain keinolla raskatunu,heh... mut vuotohan alko eilen ja ei jätä kyllä epäilylle sijaa :( alaselkä tosin on paljon kipeempi kun yleensä,ja pahoinvointia on ollu,mut enivei. No...josko tästä kierrosta tärppäis. Esikoista ei yritetty lain,niin tää on mulle vähän uutta ja ihmeellistä.

Sitten,kirjoittaako kukaan tai olisko kellään vinkata kivoja raskaus-/odotus-blogeja? Nyt kun blogilista lopetti toiminnan niin en jotenkaan millään löydä mitään kivoja,tai ylipäätään oikein mitään. Siis sellaisia,jossa nimenomaan nyt odotettais tai yritettäis raskautua.
Tsemppiä niille joilla testipäivät käsillä! Plussia toivoen.

Meikäläinen käytti sairaanhoitajan titteliä hyväksi ja soitti äippäneuvolaan. Mulla on yks säännöllinen lääkitys jonka haluan ehdottomasti lopettaa jos raskaana oon. Tosi kiva neuvolan täti sanoi että tehdä vielä raskaustesti vaikka viikonloppuna kotona, nykyään täällä meillä ei kuulemma enää juuri verikokeessa käydä. Kysyi haluanko jo varata ajan, en halunnut ennenkuin oon varma. :D

Pumpulipallero, mä oon miehelle kertonut ainakin nyt tosta oletetusta oviksen ajankohdasta häämatkan aikana, ja ei kuulemma ole ongelma tarjota paljon mahdollisuuksia raskautumiseen.. ;)

Mä taas pelkään, että jos testaisin ovista tikuilla tai mittaisin lämpöjä tms niin alkaisin itse stressaamaan siitä liikaa ja tulisi suorittamisen makua liikaa. En ainakaan nyt aio siis testailla mitään, ennenkun sit vikana mahdollisena menkkojen alkupäivänä (tai niin mä nyt sanon... katotaan vaan :D)

Jotenkin luotan näin alussa vielä siihen, että ei tarttis testailla ovista. Jos edellinen, keskenmenoon päättynyt vahinkoraskaus sai alkunsa kierukka sisällä ja taatusti tasan yhdellä yhdynnällä koko kierron aikana, niin en tahdo alkaa vielä stressaamaan!

minea_, onnea haamusta!

• Tykkää

Yhteistyössä