Vauva vuodelle 2016 <3

Ellanolla oon miettinyt pitaisko asiasta mainita hanelle, pitaa kysya mita mielta itse on :) meilla sattuu tosin toi ovis nyt talle viikolle ja ens viikolla mennaan naimisiin, joten ei nyt onnistu sitten se vauvanteko vaikka tietenkin varmasti tuleekin lempea harrasteltua :) eihan tassa nyt mikaan stressi mutta ajattelin etta voisi hyodyntaa taman ajan myos :p

Itse olen noita ovistesteja ostellut kun halusin tietaa suurinpiirtein milloin on ovulaatio. Nakojaan tuo kroppa menee aika tarkasti juuri niina paivina kun womanlog appi ehdottaakin etta olis ovis eli eikai niita periaatteessa sitten tarvii (tosin ostin tanaan kun halusin testata millonka se tulee :p).

ladygreen ja tahka94 sita samaa meinasin etta eikohan se riita jos mina stressaan jo naiden juttujen takia, antaa hanen olla omissa mietteissaan :D muutenkin tuota stressia toiden takia ym.
 
Täällä olikin paljon kirjoitusta. Luen kun kerkiän. On, täällä oli ovulaatio kun maanantaina testi näytti vahvan plussan. Nyt on telleteltu. Jos oikein mietin niin -4,-3 ja -1. Jos ovulaatio oli eilen. Muuten toi muuttuukin jo se oli tänään. Eilen oli vaan niin kamalat kivut. Ei voinut kyllä erehryä oliko ovis vai ei. En tiiä oliko gelee royalesta vaikutusta siihen kipeeseen ovikseen. Nyt jatkan kuumeisen esikoisen hoitoa. Sai kuumeen 1v rokotteista.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Wolt ja Sniff
Leonella onnea!! :rolleyes:

Huippua! Mulla ei mitään, tänä aamuna aamupissasta RFSU:n testiin viivanpaikka, en oo edes varma oliko väriä. Jos oli niin ihan minimaalisen vähän. Tuskin oon raskaana, vaikka oikeastaan vielä ei oli edes aika testailla...
 
Täällä kanssa aivan liian aikaisia testailuja harrastettu (dpo 10, kp 23/26-28) eikä näkynyt testissä mitään, ylläri... Nyt lopetan tän turhan testailun ja yritän nauttia juhannuksesta! Hyvää juhannusta muille kuumeilijoille. Palaan asiaan ensi viikolla kun odotellen niiden menkkojen alkamista sekä uutta kiertoa. :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Joo pitäis vähän malttaa. Viivanpaikka se kyllä oli tänään ja testiajan puitteissa. Hmm. Yritän malttaa ylihuomiseen, testaan silloin :D Mulla on kyllä jännä fiilis tästä viikonlopusta... Ihan niinkuin jotain pian tapahtuis. Jotenkin heränny epäilys että mut haetaan mun polttareihin :D apua. en tiedä, mutta ku mieskin ollut niin jännä ja mitään suunnitelmia ei viikonlopulle ole voitu muka lyödä lukkoon ja mikään ei passaa.
 
Hei, mun oli tarkoitus tulla tänne myös kuumeilemaan (lueskelemassa oon kyllä käynyt :D ), mutta en ehtinyt kun tuli jo plussa tikkuun! Yrityskierto oli toka, eli todella nopeasti tärppäs! Ite olin koko ajan tässä kierrossa varma, että menkat alkaa, ja olokin oli semmoinen että pian ne tulee.. mutta nyt kun kierto oli jo 36/31-34, niin oli pakko testata , jee:D

Oireina on pari päivää ollut vessassa ramppaamista ja huimausta.

Tsemppiä teille kaikille ja toivottavasti pian tärppää! :)
 
Onnea kaikille, jotka ovat plussanneet! :)
Tsemppia yritykseen muille :)
Ihanaa Juhannusta kaikille. Itse lahden reissuun 3 viikoksi enka usko etta kerkean pahemmin kayda katselemassa juttuja, kun palaan takaisin, tulen lueskelemaan mita tanne kuuluu:)
Toivottavasti tarppi kay pian!:)
 
  • Tykkää
Reactions: Toukokuinen
miss_piggy
Mulla ei geleet auttanu ollenkaan, ja aikoinaan ku ekaa kertaa käytin niin aiheutti tuhruvuotoa. Nostin jopa annostuksen kahteen päivässä nyt viimeks mutta silti ovis oli vasta kp 38 vaikka söin ihan kierron alusta...
 
Miss_piggy mietin kans samaa mutta avoimin mielin. Luonnon tuote kun on ja kuningatar mehiläisen hunajaa niin se on aina miten kenenkin keho reagoi. Itellä tulee helposti allerginen reaktio ötököiden pistoistoista, mutta kokeilen silti, jos itellä auttais. Toisilta lukenut oikein positiivista kokemusta :)
 
Heräsin yöllä neljän aikaan enkä saanut unta. Tein pregcheckin liuskan ja selvä plussa tuli! <3 perustin jo maaliskuisten ketjun odotuspuolelle, tulkaahan muutkin plussanneet sinne! Sen takia menin maaliskuisten puolelle kun LA on vasta 28.2 eli helmikuun vika päivä :)
Oi, onnea :) Olisit tullut helmikuisiin. Munkin LA on ihan loppupuolella.
 
  • Tykkää
Reactions: minea__

Yhteistyössä