Mustikk4, mullahan ei silloin 2012 menkat alkaneet ku lopetin pillerit, ja ekku kävin sen takia neuvolalääkärillä. No hän oli sitä mieltä että eiku hommiin että raskaaksi voi tulla ilman menkkojakin, mikä oli vähän hassua. No, edelleen kun vuoto antoi odottaa itteensä, varasin sitten ajan terveystaloon ja siellä ultrassa löytyi pco ja sain terolutit. Niillä kyllä kierto käynnistyi ja oli säännöllinen mutta en varmaan ovuloinut kertaakaan. 6kk siis söin teroja, ja sitten kun lopetin, tulin raskaaksi. Se meni sitten keskeytyneesti kesken, ja keskenmenon jälkeen olin niin turhautunut että soitin lapsettomuuspolille, jotta tartteeko jonkun lähetteen että sinne pääsis kun yritystä oli jo vuosi takana ja keskenmeno ja ikää yli 30. No se ihana hoitaja laittoi mulle heti ajan lääkärille, johon pääsin muistaakseni parissa viikossa. Siellä lekuri totesi että terolut on mulle väärä lääkitys ja määräsi clomit auttamaan ovista ja lyhentämään kiertoa. Ei näkynyt vieläkään menkkoja kuitenkaan keskenmenon jäljiltä ja koska teroja oli vielä jäljellä, koitin käynnistää niillä kierron. Ekasta tero-kuurista tuli kuitenkin vaan tuhrua, mutta toisella tero-kuurilla sain menkat tulemaan ja sitten kun menkat tuli, clomit mukaan. Siitä sitten tärppäsi
Mulla siis ollut epäsäännöllinen kierto siitä asti kun menkat alkoi teininä, samaa vikaa äidilläni ja serkuillani, eli suvussa kulkee tää vaiva isän ja äidin puolella.
Olipas pitkä sepustus, sori!
Feles, mulla ei ainakaan alkuraskaudessa o-testi toiminut raskaustestinä, eli ei näyttäny plussaa pitkään aikaan vaikka r-testeistä viiva melkein pomppas silmille.