The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
onkos illan kuuma pottu painonpudotus? miun ei kuulemma tarvitse enää yhtään laihtua.. silti vain on sellainen olo, että on paksu :unsure:

laihdutin siis jokin aika sitten todella reippaasti ja sain vyötärönympäryksenkin pois vaarallisilta vesiltä (ennen 92, nyt 75)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja Boobabe
Boobabe
Mäkin kävin ennen lenkillä joka päivä säästä riippumatta ja vetelin vähintään tunnin mut se sit jäi...itseasiassa se alko siitä kun ero tuli ja oli pakko purkaa paha olo jotenkin ja kotona ei voinu olla kun seinät kaatu päälle. eli pitääkö tässä nyt hankkia jotain surua että saa lähettyy liikenteeseen?????
Ei ole ketään joka lähtee lenkille? Älä ny surua hanki. Liikunta 3-4 kertaa viikossa on sopiva. Alkuun voi olla 2 kertaa viikossa.
 
Ei ole ketään joka lähtee lenkille? Älä ny surua hanki. Liikunta 3-4 kertaa viikossa on sopiva. Alkuun voi olla 2 kertaa viikossa.
No eipä oikeen ole.Kyllä niitä kavereita ja tuttui on mutta ei niistä saa säännöllistä repijää. Ja kun nykysin pitää työmatkat ajaa autolla kun se on niin pitkä,ennen kävelin kun oli lyhyt niin sekin oli jo ihan säännöllistä.
 
Voi ääh....en mä saa annettuu pakkei sille yhelle....oon yrittäny elää hiljaa enkä ole vastannu yhteydenottoihin (joo olen luuseri ilkee tyhmä) mutta kun en mä osaa jotenkin nyt yhtään....sanoo mua kivaks ja mukavaksi ja sit mä ajattelen näin enkä saa suutani auki...voi ittu mun kanssa!
Tähän en mitään muuta sano kuin että älä tee siten miten et halua että itsellesi tehtäis. Koita saada sanotuksi jollain tavalla ettei teistä mitään tule.
Jos sinä olet itse ollut joskus vastaavassa tilanteessa "osat" toisinpäin niin tiedät miltä toisesta tuntuu ja mitä ehkä miettii. Miltä tuntuu kun ei vastata.

En sanonut tätä mitenkään pahalla.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Tähän en mitään muuta sano kuin että älä tee siten miten et halua että itsellesi tehtäis. Koita saada sanotuksi jollain tavalla ettei teistä mitään tule.
Jos sinä olet itse ollut joskus vastaavassa tilanteessa "osat" toisinpäin niin tiedät miltä toisesta tuntuu ja mitä ehkä miettii. Miltä tuntuu kun ei vastata.

En sanonut tätä mitenkään pahalla.
En ottanut pahalla. Päivällä tossa pistin viestin että otan yhteyttä jossain välissä.
 
Kumma juttu ettei skumppaa jäänyt :whistle:
Eilen oli kyllä niin lämmin että piti huolehtia nestetasapainosta :rolleyes:
Meidän hääseurue on kyllä huolehtinut nesteytyksestä sekä perjantaina että lauantaina o_O

Eilen tehtiin paheksuttava teko: meidän menehtyneellä ystävällämme olisi ensi viikolla syntymäpäivä, joten käytiin haudalla nostamassa maljat ja toivottamassa hyvää syntymäpäivää
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä