The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:unsure:Lähtisköhän kauppaan ? porukkaa on liikkeellä varmaan vähemmän ku huomenna.
Pitäis vapaa -ajan kenkiä kahtoo,ku entisiin lenkkareihin on tullut reikä sisälle. (n)
 
Voi ääh....en mä saa annettuu pakkei sille yhelle....oon yrittäny elää hiljaa enkä ole vastannu yhteydenottoihin (joo olen luuseri ilkee tyhmä) mutta kun en mä osaa jotenkin nyt yhtään....sanoo mua kivaks ja mukavaksi ja sit mä ajattelen näin enkä saa suutani auki...voi ittu mun kanssa!
 
Nyt tarvitaan pt!! Siivosin vaatekaappia ja sit siitä järestäen koitin vaatteita et mitä pidän ja mitä en niin kassillisen vaatteita sai tosta satsista heittä pois(kirpparil tms) kun ei mee prkl päälle!! :(
Lähinnä paidat...tissien kohalta tiukat ja ahdistavat. Kylläpä tuli surkee fiilis!! Ku on niin hiton vaikee alottaa...ei olis koskaan pitänyt päästää löysäämään kun tässä tulos:cry:
 
Sataa sataa ropisee tilitilitom... Sopiva ilma viettää aikaa kyökissä. Iskin uuniin lihamurekkeen ja valkosipulipottuja. Nartun raparperikeikauskakku kuulosti niin hyvältä, että taidan vielä sellaisen testata iltapalaksi.
Hääkatsomo ei jaksanut kaikkea kakkua, mutta onneksi isompi tytär tuli puoliskoineen syömään jämiä tänään (y)
 
IhQ
Kyl voi ihimisen jalat olla kippeett!!!!:cry:
Siis kun on semmoset kohat tuol jalkapohjissa ja sit vielä tais kegät hangata ukkovarpaan kynttä niin et tuntuu koko kynsi olevan irtoamassa.
Ei pitäs minnekään ikinä lähteä, varsinkaan kävellen.
 
Nyt tarvitaan pt!! Siivosin vaatekaappia ja sit siitä järestäen koitin vaatteita et mitä pidän ja mitä en niin kassillisen vaatteita sai tosta satsista heittä pois(kirpparil tms) kun ei mee prkl päälle!! :(
Lähinnä paidat...tissien kohalta tiukat ja ahdistavat. Kylläpä tuli surkee fiilis!! Ku on niin hiton vaikee alottaa...ei olis koskaan pitänyt päästää löysäämään kun tässä tulos:cry:
Mun kaa vaa salille (y)
tosiaan nyt ku iteki sen pari kertaa sai käytyy alta pois, niin into jäi päälle :) näin mun fyssaria äsken ja se uhkaili tosa et nyt ku saadaan toi selkä kuntoon tolla salilla nii aletaan tekeen vähä rankempaa treeniä ja koko kroppaa, mii laik :)
 
Mun kaa vaa salille (y)
tosiaan nyt ku iteki sen pari kertaa sai käytyy alta pois, niin into jäi päälle :) näin mun fyssaria äsken ja se uhkaili tosa et nyt ku saadaan toi selkä kuntoon tolla salilla nii aletaan tekeen vähä rankempaa treeniä ja koko kroppaa, mii laik :)
Jos nyt sais alotettuu muualta kun salilta...mää vähän vierastan niitä. peruskuntokin on ihan hanurista...huomaa että toi talvi meni ihan vituiks ja sen takii sit pääs tilanne riistäytyy :unsure::(
 
Mun kaa vaa salille (y)
tosiaan nyt ku iteki sen pari kertaa sai käytyy alta pois, niin into jäi päälle :) näin mun fyssaria äsken ja se uhkaili tosa et nyt ku saadaan toi selkä kuntoon tolla salilla nii aletaan tekeen vähä rankempaa treeniä ja koko kroppaa, mii laik :)
Pienenkin tauon jälkeen se lähteminen on vaan hemmetin hankalaa mutta kun pakottaa persiin ylös sohvasta niin siellä salilla/lenkkipolulla on kyllä ihan mukavaa sitten
(y)
 
Oi tätä futismutsin elämää. Kurasia nappiksia ja lii märkiä sukkia vaihdellaan pelien välissä. Piti iha laittaa pitkät kalsaritki itelle ettei pääse jäätymään :D

Tuli viestiiki et jos mää ny sit tänää tuisin ko en eile ehtiny. :D
On muuten haastavaa olla jossain turnausreissulla, koulumajoituksessa ja yrittää saada sadepäivän jälkeen 25 futarin vermeet kuivaksi seuraavan päivän pelejä varten
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä