joskus kun ressi päällä niin saattaa joku hius kätösissä ollaEt sä kaljuunnu, ellet ite revi niitä hiuksia! Älä huoli siskosein
joskus kun ressi päällä niin saattaa joku hius kätösissä ollaEt sä kaljuunnu, ellet ite revi niitä hiuksia! Älä huoli siskosein
Oman salakameransa uhriSepä se
Kannattaa olla varovaisempi sen kameransa kanssa
IhanaPihkuran pallit, sain maistaa omaa lääkettäni
Mulle näköjään tulee harmaita hiuksia stressistä onneks on hiusväritjoskus kun ressi päällä niin saattaa joku hius kätösissä olla
Olin kai ansainnut senOman salakameransa uhri
Hyviä uniaÄäh mitä mää täällä teen, ois pitäny olla nukkumassa jo ajat
Nyt
On se kamalaa milloin näkö heikkenee ihan silmissä....mä mitään laseja tartte....
Ne on hankittu vain näön vuoksi
No ajattele: vuosia sitten meni kaukonäkö, sitten ulkonäkö ja nyt vielä lähinäköOn se kamalaa milloin näkö heikkenee ihan silmissä.
Nappuloiden on hyvä oppia yksi asia jalkapallosta: sadesään sattuessa pelataan sateessaMulle iski väsy. Stressi laukes, niin tuli sellanen tyhjä olo. Hitto ko pitää sataa vettäkin, eikä vieläkään oo tietoa/ilmotusta siitä pelataanko tänää nappulaliigaa vai ei. Luultavasti ei, koska kentä on liukas, mutta siihenkään ei voi tuudittautua, et vois lähtee johonkin, vaan pitää ny kiltisti ootella sinne puol 3 saakka, et näkee mitä tapahtuu.
Joo siis kyl on pelattukin, mut esim. Viime vuonna keskeytettiin pelit sen takia kun kenttä oli niin liukas ku ei nuo meinaa muutenkaan pysyä pystyssäNappuloiden on hyvä oppia yksi asia jalkapallosta: sadesään sattuessa pelataan sateessa
Joo siis kyl on pelattukin, mut esim. Viime vuonna keskeytettiin pelit sen takia kun kenttä oli niin liukas ku ei nuo meinaa muutenkaan pysyä pystyssä
ja kun turnausmuotoisesti pelataan 3 peliä/ joukkue, niin eihän ne mamman kullannuput voi sitte siellä olla ko kastuu kaikkii tällasii on tullu vastaan.
Ehkä. Mutta ku kyllä meidän pojasta pitää tulla uus Messi
Kannattasko maman valita joku siisti sisälaji?
Samaa oon miettiny ja toinen on instanssa, kuka laittaa sinne lastensa kuvia julkiselle profiilille.Kuinka idiootti täytyy ihmisen olla jakaakseen lapsestaan alastonkuvia julkisesti fb:ssa . Raportoin ne.
Jep, ihan sairasta. Mun mielestä edes pelkästään kavereiden kesken ei pitäis jaella tollasia (ite en laittas ollenkaan facebookiin mitään nakukuvia, vaikka olis rajattu näkymään pelkästään muutaman ihmisen kesken), mutta että julkisesti. Oikeesti ei helvetti, ei saatana.Samaa oon miettiny ja toinen on instanssa, kuka laittaa sinne lastensa kuvia julkiselle profiilille.
No joo ei kanssa kyllä käsitä. Muutenkin oon kauheen tarkka lasten kuvista, enk ymmärrä miks pitää olla kansikuvassa tai profiilikuvana kuva lapsesta, ehkä mä sit oon joku niuho, mut oon sitä mieluusti tollasissa asioissa.Jep, ihan sairasta. Mun mielestä edes pelkästään kavereiden kesken ei pitäis jaella tollasia (ite en laittas ollenkaan facebookiin mitään nakukuvia, vaikka olis rajattu näkymään pelkästään muutaman ihmisen kesken), mutta että julkisesti. Oikeesti ei helvetti, ei saatana.
Jos täytyy tuoda esille että on saanut aikaan jotain niin mahtavaa kuin lapsi?No joo ei kanssa kyllä käsitä. Muutenkin oon kauheen tarkka lasten kuvista, enk ymmärrä miks pitää olla kansikuvassa tai profiilikuvana kuva lapsesta, ehkä mä sit oon joku niuho, mut oon sitä mieluusti tollasissa asioissa.
...mutta kuinkakohan monella sinne liittyneellä lapsella/teinillä siellä onkaan kuvia omista vanhemmistaan ?....Jos täytyy tuoda esille että on saanut aikaan jotain niin mahtavaa kuin lapsi?
Mä en kyllä ymmärrä sitäkään, että profiilikuvana on hääkuva tai joku muu parikuva. Ei se parisuhdekaan sellainen saavutus ole että pitäisi erikseen kuvalla sitä korostaa. Mun profiili, mun kuva....mutta kuinkakohan monella sinne liittyneellä lapsella/teinillä siellä onkaan kuvia omista vanhemmistaan ?....
No niinpä !
Vaikka en tuosta paikasta ite tajua mitään enkä perusta.