Kuule, mää pahoin pelkään et "Simone" kirjotetaan yhellä ämmällä...
Kuule, mää pahoin pelkään et "Simone" kirjotetaan yhellä ämmällä...
Vau upea kakku, oot taitava kakuntekijä.
Kiitos On noita tullu räpellettyä jonkin verran. ja kyllähän se taito siitä kehittyy koko ajan.Vau upea kakku, oot taitava kakuntekijä.
Tressi ei kyllä ole mukavaa,mutta oot niin taitava ettei sun tarviaisi tressata ja olla liian kriittinen itelle.Kiitos On noita tullu räpellettyä jonkin verran. ja kyllähän se taito siitä kehittyy koko ajan.
Se vaan kun "osaa" tehdä niin tuottaa stressiä omien lasten juhliin, kun on pakko olla viimätten päälle, eikä sitte kelpaa itelle mikään perus. Sitte mulla menee aina kauheeksi stressiksi noi juhlavalmistelut ja niin monesti oon huutanu ja parkunu ennen vieraiden tuloa, ku mun mielestä kakku on menny pilalle, vaikka se sitte oikeesti on ollu joku ihan mitätön pikkunen reikä jossain sokerimassapäällysteessä jne..
Mää oon tehny elämässäni yhden (1) kakun. Se tavallaan onnistui, tai ainaki meidän äiti hämmästyi. Ja toki myös ilahtui. Olen siitä melko varmaKiitos On noita tullu räpellettyä jonkin verran. ja kyllähän se taito siitä kehittyy koko ajan.
Se vaan kun "osaa" tehdä niin tuottaa stressiä omien lasten juhliin, kun on pakko olla viimätten päälle, eikä sitte kelpaa itelle mikään perus. Sitte mulla menee aina kauheeksi stressiksi noi juhlavalmistelut ja niin monesti oon huutanu ja parkunu ennen vieraiden tuloa, ku mun mielestä kakku on menny pilalle, vaikka se sitte oikeesti on ollu joku ihan mitätön pikkunen reikä jossain sokerimassapäällysteessä jne..
No se on kyllä totta, ettei niitä pikkuvirheitä yleensä huomaa ja oon koittanu päästä tosta itsekriittisyydestä vähän eroon, eiköhän sekin ala pikkuhiljaa tässä onnistuaTressi ei kyllä ole mukavaa,mutta oot niin taitava ettei sun tarviaisi tressata ja olla liian kriittinen itelle.
Vieraat ei varmasti huomaa mitään pikkuvirheitä.
Huomenta! Sulla o jääny parta ajamatta btw.Taas osasin lainata....
Huomenta muuten!
Se on mun kahvikuppi!!!!!Huomenta! Sulla o jääny parta ajamatta btw.
Joo, tuo näyttää enemmän joltain parrakkaalta tyypiltä eikä kahvimukiltaHuomenta! Sulla o jääny parta ajamatta btw.
Tottakaaai se on!Se on mun kahvikuppi!!!!!
Itse asiassa mulla on jo joitakin harmaita hiuksiaTottakaaai se on!
Onxulla jo muuten tukkaki harmaantunu?
Tai jos on naama isketty kermavaahtoon tai saatu kakku naamalleHuomenta! Sulla o jääny parta ajamatta btw.
Paskahalvaus tuli. .Katos ...kiva käytännönkepponen, heti liikahti verenpaineet varmasti ylöspäin ja tuli pikainen virtapiikki
Alastulo nakkas harjotuskappaleella vesilintua mut osuki dedikseen?Tai jos on naama isketty kermavaahtoon tai saatu kakku naamalle
*halaa*Paskahalvaus tuli. .
Aww, sää oisit varmasti ihan söpö kaljuna! Kysy vaikka majurilta.Itse asiassa mulla on jo joitakin harmaita hiuksia
Oon kyllä repinyt ne aina pois, eli joku päivä saatan ollakin kalju
Onks se periytyvääItse asiassa mulla on jo joitakin harmaita hiuksia
Oon kyllä repinyt ne aina pois, eli joku päivä saatan ollakin kalju
Et sä kaljuunnu, ellet ite revi niitä hiuksia! Älä huoli siskoseinOnks se periytyvää
en haluu kaljuksi
Voi olla. Tai jos deedeellä ja mr. deedeellä on ollut jotkut ihan omat leikitAlastulo nakkas harjotuskappaleella vesilintua mut osuki dedikseen?
Enkä ois, mun pää näyttäis hirveen pieneltä ... oon ennenkin puhunut tästä täällä. Näyttäis niinkuin mulla olis sellainen kutistettu pää.Aww, sää oisit varmasti ihan söpö kaljuna! Kysy vaikka majurilta.
Pihkuran pallit, sain maistaa omaa lääkettäniVoi olla. Tai jos deedeellä ja mr. deedeellä on ollut jotkut ihan omat leikit
Unohti vain putsata naamansa tänne tullessaan eikä muistanut että kameransa on online tilassa
Sepä sePihkuran pallit, sain maistaa omaa lääkettäni