The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vau upea kakku, oot taitava kakuntekijä.
Kiitos :) On noita tullu räpellettyä jonkin verran. ja kyllähän se taito siitä kehittyy koko ajan.
Se vaan kun "osaa" tehdä niin tuottaa stressiä omien lasten juhliin, kun on pakko olla viimätten päälle, eikä sitte kelpaa itelle mikään perus. Sitte mulla menee aina kauheeksi stressiksi noi juhlavalmistelut ja niin monesti oon huutanu ja parkunu ennen vieraiden tuloa, ku mun mielestä kakku on menny pilalle, vaikka se sitte oikeesti on ollu joku ihan mitätön pikkunen reikä jossain sokerimassapäällysteessä jne.. :D
 
Kiitos :) On noita tullu räpellettyä jonkin verran. ja kyllähän se taito siitä kehittyy koko ajan.
Se vaan kun "osaa" tehdä niin tuottaa stressiä omien lasten juhliin, kun on pakko olla viimätten päälle, eikä sitte kelpaa itelle mikään perus. Sitte mulla menee aina kauheeksi stressiksi noi juhlavalmistelut ja niin monesti oon huutanu ja parkunu ennen vieraiden tuloa, ku mun mielestä kakku on menny pilalle, vaikka se sitte oikeesti on ollu joku ihan mitätön pikkunen reikä jossain sokerimassapäällysteessä jne.. :D
Tressi ei kyllä ole mukavaa,mutta oot niin taitava ettei sun tarviaisi tressata ja olla liian kriittinen itelle.:)
Vieraat ei varmasti huomaa mitään pikkuvirheitä.
 
Kiitos :) On noita tullu räpellettyä jonkin verran. ja kyllähän se taito siitä kehittyy koko ajan.
Se vaan kun "osaa" tehdä niin tuottaa stressiä omien lasten juhliin, kun on pakko olla viimätten päälle, eikä sitte kelpaa itelle mikään perus. Sitte mulla menee aina kauheeksi stressiksi noi juhlavalmistelut ja niin monesti oon huutanu ja parkunu ennen vieraiden tuloa, ku mun mielestä kakku on menny pilalle, vaikka se sitte oikeesti on ollu joku ihan mitätön pikkunen reikä jossain sokerimassapäällysteessä jne.. :D
Mää oon tehny elämässäni yhden (1) kakun. Se tavallaan onnistui, tai ainaki meidän äiti hämmästyi. Ja toki myös ilahtui. Olen siitä melko varma :cautious:
 
Tressi ei kyllä ole mukavaa,mutta oot niin taitava ettei sun tarviaisi tressata ja olla liian kriittinen itelle.:)
Vieraat ei varmasti huomaa mitään pikkuvirheitä.
No se on kyllä totta, ettei niitä pikkuvirheitä yleensä huomaa ja oon koittanu päästä tosta itsekriittisyydestä vähän eroon, eiköhän sekin ala pikkuhiljaa tässä onnistua :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
atm - hyvin "rävelletty", kaunis kakku :)! Varmasti on tilaaja tyytyväinen, ja mun mielestä tommonen sini- valkoinen väriteema on aina raikas.

Ja..eikös se aina vaan tahdo mennä niin, että ns. nälkä kasvaa syödessään eli rima vain nousee tehdessään :). Tutulta hutulta siis kuulosti noi sun juhlastressaamisitkuparut kotipirskeitä järjestellessä mutta yleensähän nekin "rävellykset" ovat onnistuneita olleet - eihän niitä vikoja huomaakaan kukaan muu kuin ite :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä