The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulle iski väsy. Stressi laukes, niin tuli sellanen tyhjä olo. Hitto ko pitää sataa vettäkin, eikä vieläkään oo tietoa/ilmotusta siitä pelataanko tänää nappulaliigaa vai ei. Luultavasti ei, koska kentä on liukas, mutta siihenkään ei voi tuudittautua, et vois lähtee johonkin, vaan pitää ny kiltisti ootella sinne puol 3 saakka, et näkee mitä tapahtuu.
 
Mulle iski väsy. Stressi laukes, niin tuli sellanen tyhjä olo. Hitto ko pitää sataa vettäkin, eikä vieläkään oo tietoa/ilmotusta siitä pelataanko tänää nappulaliigaa vai ei. Luultavasti ei, koska kentä on liukas, mutta siihenkään ei voi tuudittautua, et vois lähtee johonkin, vaan pitää ny kiltisti ootella sinne puol 3 saakka, et näkee mitä tapahtuu.
Nappuloiden on hyvä oppia yksi asia jalkapallosta: sadesään sattuessa pelataan sateessa (y)
 
Nappuloiden on hyvä oppia yksi asia jalkapallosta: sadesään sattuessa pelataan sateessa (y)
Joo siis kyl on pelattukin, mut esim. Viime vuonna keskeytettiin pelit sen takia kun kenttä oli niin liukas ku ei nuo meinaa muutenkaan pysyä pystyssä :)
ja kun turnausmuotoisesti pelataan 3 peliä/ joukkue, niin eihän ne mamman kullannuput voi sitte siellä olla ko kastuu :D kaikkii tällasii on tullu vastaan. :D
 
Samaa oon miettiny ja toinen on instanssa, kuka laittaa sinne lastensa kuvia julkiselle profiilille.
Jep, ihan sairasta. Mun mielestä edes pelkästään kavereiden kesken ei pitäis jaella tollasia (ite en laittas ollenkaan facebookiin mitään nakukuvia, vaikka olis rajattu näkymään pelkästään muutaman ihmisen kesken), mutta että julkisesti. Oikeesti ei helvetti, ei saatana.
 
Jep, ihan sairasta. Mun mielestä edes pelkästään kavereiden kesken ei pitäis jaella tollasia (ite en laittas ollenkaan facebookiin mitään nakukuvia, vaikka olis rajattu näkymään pelkästään muutaman ihmisen kesken), mutta että julkisesti. Oikeesti ei helvetti, ei saatana.
No joo ei kanssa kyllä käsitä. Muutenkin oon kauheen tarkka lasten kuvista, enk ymmärrä miks pitää olla kansikuvassa tai profiilikuvana kuva lapsesta, ehkä mä sit oon joku niuho, mut oon sitä mieluusti tollasissa asioissa.
 
...mutta kuinkakohan monella sinne liittyneellä lapsella/teinillä siellä onkaan kuvia omista vanhemmistaan ;)?....

No niinpä :D!

Vaikka en tuosta paikasta ite tajua mitään enkä perusta.
Mä en kyllä ymmärrä sitäkään, että profiilikuvana on hääkuva tai joku muu parikuva. Ei se parisuhdekaan sellainen saavutus ole että pitäisi erikseen kuvalla sitä korostaa. Mun profiili, mun kuva.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä