The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meidän hääseurue on kyllä huolehtinut nesteytyksestä sekä perjantaina että lauantaina o_O

Eilen tehtiin paheksuttava teko: meidän menehtyneellä ystävällämme olisi ensi viikolla syntymäpäivä, joten käytiin haudalla nostamassa maljat ja toivottamassa hyvää syntymäpäivää
Joskus siitä täytyy huolehtia vähän enemmänkin :D

En mä nyt ainakaan tuota teidän tekoa paheksu :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Mä kirosin just aamulla kun näille tisseille mukavia sporttiliivejä ei vaan ole. Jos ne tukee, ne myös painaa hartioita vaikka ois säädettävät. Jos säätää olkapäiltä sopivaksi tissit hakkaa otsaan ja polviin hyppiessä
Miehillä ei ole vastaavia ongelmia. Aina sopii housuun eikä tarvitse miettiä kuppikokoja tms :D
Ehkä vain istuvuutta.
Vai voiko kalsarit hangata :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Mäkin kävin ennen lenkillä joka päivä säästä riippumatta ja vetelin vähintään tunnin mut se sit jäi...itseasiassa se alko siitä kun ero tuli ja oli pakko purkaa paha olo jotenkin ja kotona ei voinu olla kun seinät kaatu päälle. eli pitääkö tässä nyt hankkia jotain surua että saa lähettyy liikenteeseen?????
Tai löytää sporttinen mies :whistle:

Helpommin kyllä sanottu kun tehty :D
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Eikä tarvii niin sporttinen olla. Vetäsee miehen mukaan lenkille. :rolleyes:
Toki noinkin mutta jos se toinen onkin sellainen ettei kiinnosta.
Jos toinen jo valmiiksi tykkäisi liikunnasta/olisi jotenkin liikunnallinen niin ehkä sitten itsekin innostuisi samalla.

No kukaan sporttinen mies ei tällöästä haluu. Mun ukoilla on kaikilla ollut vatsaa...eikä niin vähänkään. No exällä oli suht pieni masu mut muilla...ei mikään pikkunen .
Höpö höpö. Mutta jos noin ajattelet niin siinä sulle "porkkanaa" liikunnan aloittamiseen (y)

Eikä sen toisen nyt tarvitsisi mikään liikuntahullu olla tai joku ns. salikaappi :D
Vaikka vaan sellainen joka tykkää kävellä/lenkkeillä tms kevyttä likuntaa harrastaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ei sitä tiedä koskaan. Suurin osa mun existä ovat hoikkia. Ja mä en ole. Enimmillään olen ollut 89kg.
Ei mua ole ikinä ne isot mahat häirinny vaan ennemminkin se että jos mies on joku urheiluhullu ja mä tällänen kuin olen niin musta tuntuis kokoajan että oon liian läski ja mies ei tykkää. Eikä se ole kiva jos kokoajan toinen saa olla todistelemassa että hyvä oot ja ei häiritte kun ite mietin kokoajan et puhuuko muka totta.
 
Boobabe
Ei mua ole ikinä ne isot mahat häirinny vaan ennemminkin se että jos mies on joku urheiluhullu ja mä tällänen kuin olen niin musta tuntuis kokoajan että oon liian läski ja mies ei tykkää. Eikä se ole kiva jos kokoajan toinen saa olla todistelemassa että hyvä oot ja ei häiritte kun ite mietin kokoajan et puhuuko muka totta.
Mua ei häiritsisi. En tarkoittanut sitä että heidän vatsakkuus häiritsi sua. Vaan sitä että joitakin liikkuvia miehiä ei häiritse naisen pyöreys. Tiedän sellaisia pariskuntia.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä