Kukahan olisitNykyään taitaa olla niin. Suakin näkee.
Et tiedä kuka oon koska oon vaihtanut nikkiä.
Hyvin harvoin täällä käyn nykyään, ja tää hommahan on ihan hyytynyt
Kukahan olisitNykyään taitaa olla niin. Suakin näkee.
Et tiedä kuka oon koska oon vaihtanut nikkiä.
Mä en muista silloista nikkiä kun esim. fjonga ja pintelin kävivät täällä.Kukahan olisit
Hyvin harvoin täällä käyn nykyään, ja tää hommahan on ihan hyytynyt
Tyttö tenonvarrelta, aurinkokunta... Onpas siitä aikaa, 9 vuotta sitten oon näköjään rekisteröitynytMä en muista silloista nikkiä kun esim. fjonga ja pintelin kävivät täällä.
No en tykkää ja on se lantionseutukin pikkusen kai leveentynyt,se nyt ei ees häiritte niin paljon kun toi tissien kasvu kun kaikki kivat paidat ei enää mee päälle kun jumii tissejen kohaltaeiks se oo vaan hyvä jos tissit on kasvanu?
Mä kirosin just aamulla kun näille tisseille mukavia sporttiliivejä ei vaan ole. Jos ne tukee, ne myös painaa hartioita vaikka ois säädettävät. Jos säätää olkapäiltä sopivaksi tissit hakkaa otsaan ja polviin hyppiessäNo en tykkää ja on se lantionseutukin pikkusen kai leveentynyt,se nyt ei ees häiritte niin paljon kun toi tissien kasvu kun kaikki kivat paidat ei enää mee päälle kun jumii tissejen kohalta
Niin on aika mennyt. Mä olen roikkunut täällä 14v. ajan.Tyttö tenonvarrelta, aurinkokunta... Onpas siitä aikaa, 9 vuotta sitten oon näköjään rekisteröitynyt
Isoista tisseistä on vain haittaa. Vaatteiden ostaminen, rintsikat kaalliita ja jatkuvasti kipuja. Laihtumalla onneksi pienenee.Mä kirosin just aamulla kun näille tisseille mukavia sporttiliivejä ei vaan ole. Jos ne tukee, ne myös painaa hartioita vaikka ois säädettävät. Jos säätää olkapäiltä sopivaksi tissit hakkaa otsaan ja polviin hyppiessä
Mä en halua laihtua enkä välttämättä pienempiä tissejäkään, haluaisin sopivat sporttiliivitIsoista tisseistä on vain haittaa. Vaatteiden ostaminen, rintsikat kaalliita ja jatkuvasti kipuja. Laihtumalla onneksi pienenee.
Tuonkin luin homogaattoriTähän tissien väliin havainto, että Foxin loistavien elokuvien sarja saa jatkoa. Haihurrikaanit, kakspäiset hait tai edes robohaiden hyökkäys ei lie mitään tähän verrattuna.
Tahdon isona elokuvakäsikirjoittajaksi!!!
Hirviöleffa: Jättikäärme vs. hormogaattori
21:00 - 22:45
Mega Python vs. Gatoroid, USA 2011. O: Mary Lambert. P: Deborah Gibson, Tiffany. Eläinaktivistien vapauttamat, jättimäisiksi kasvavat pythonit uhkaavat Floridan ekosysteemiä. Megakäärmeiden vastustajiksi kehitellään steroideilla pumpattuja alligaattoreita. Scifi-kauhu.
Mä haluan laihtua. Tulee enemmän näkyviin mun muodot.Mä en halua laihtua enkä välttämättä pienempiä tissejäkään, haluaisin sopivat sporttiliivit
Täällähän me, ei osata muuallekaan mennä.hyvvee iltoo taikka yötä. vieläkös tämäkin ketju porskuttaa?
Vielä hengissä. Tere tulemast.hyvvee iltoo taikka yötä. vieläkös tämäkin ketju porskuttaa?
Mä olen ihan tyytyväinen kroppaani vaikken olekaan enää siinä kuosissa kuin aktiiviaikoina. 44-vuotiaana saa jo olla pyöreää ja pehmeää kunhan ei liikaa oleMä haluan laihtua. Tulee enemmän näkyviin mun muodot.
Tavoite on kunnon kohottaminen ja siinä sivussa laihtuu samalla.
VuosirenkaatMä olen ihan tyytyväinen kroppaani vaikken olekaan enää siinä kuosissa kuin aktiiviaikoina. 44-vuotiaana saa jo olla pyöreää ja pehmeää kunhan ei liikaa ole
Pitää olla sopivasti pehmeä. Jos edes 10kg saan pois niin hyvä on. 70kg on tavoite.Mä olen ihan tyytyväinen kroppaani vaikken olekaan enää siinä kuosissa kuin aktiiviaikoina. 44-vuotiaana saa jo olla pyöreää ja pehmeää kunhan ei liikaa ole
mitä sä sitten teet sen eteen...anna mullekin vinkkei???Mä haluan laihtua. Tulee enemmän näkyviin mun muodot.
Tavoite on kunnon kohottaminen ja siinä sivussa laihtuu samalla.
Mun kohdalla se on helppoa. Alan harrastamaan liikuntaa. Se jäi muutama vuosi sitten. Jumppaan kotona ja käyn tunnin reippaalla kävelylenkillä. Kerran viikossa herkuttelu on sallittua.mitä sä sitten teet sen eteen...anna mullekin vinkkei???
Alkoholi, sokeri, rasva, valkoinen vehnä pous ruokavaliosta ja liikuntaa tilalle.mitä sä sitten teet sen eteen...anna mullekin vinkkei???
Mäkin kävin ennen lenkillä joka päivä säästä riippumatta ja vetelin vähintään tunnin mut se sit jäi...itseasiassa se alko siitä kun ero tuli ja oli pakko purkaa paha olo jotenkin ja kotona ei voinu olla kun seinät kaatu päälle. eli pitääkö tässä nyt hankkia jotain surua että saa lähettyy liikenteeseen?????Mun kohdalla se on helppoa. Alan harrastamaan liikuntaa. Se jäi muutama vuosi sitten. Jumppaan kotona ja käyn tunnin reippaalla kävelylenkillä. Kerran viikossa herkuttelu on sallittua.