The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo,vaikkei muuten huvittais mennä töihin niin nyt huvittaa:D Kumpikin kiusaa toista mennen tullen ja vinoilee minkä kerkee. Yhtenä päivänä oltiin jo vähän ihollakin:p:rolleyes::D

En mä oo niiden verhojen palautusta ees ehtinyt miettii kun tulin himbeen niin rupesin pesee pyykkii ja vähän siivoilee ja sit koittaa tota verhoa niin en mä sitten enää lähteny. Onkohan mulla kuittiakaan enää...ja ne oli tarjousverhot niin mahtaneeko ees saada vaihtaa. vaikka kai noi nyt tollasenaakin voi laittaa kun ei ne siinä olis kun pari kolme kuukautta,tietty saa sit hävetä kun joku ne näkee mutta minkäs sille sit voi.:confused:

Eikö ookin nyt kuule ihan eri meininkiä ollakin siellä työpaikalla, ne tutut tehtävätkin maistuvat aivan eritavalla :)...ja päivä menee nopeasti ohitse :)

...vai vielä ihollakin :rolleyes::p..sillälailla! Anna palaa vaan siellä, flirttailu tuo niin paljon mielihyvää ja virkeyttä kaikinpuolin -vallankin kun siinä juonessa on noin hyvin toinenkin osapuoli mukana :)

No, jos ne vähän edes veis sitä valoisuutta pois, voithan vaikka kattella sillä silmällä, jos löytäisitkin oikean pituiset halvennuksesta :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
...äyyyh...mulla on ihan selkeesti tää vähäinen aivotoiminta nyt karannut jonnekin tipotiehensä, on sen verran tötteröinen olotila että ipanatkin jo mulle täällä hihittelee kun ei oikein ilmeisesti toi hissi jaksa pelittää ja sumuvalot hätinä ovat päällänsä ja Muumilaaksostakin on karussa terävin veitsi ja kynä, inkkarien kanootista nyt puhumattakaan :oops::D

Mutta arvatkaapas mitä mä tahtosinhaluisin just nyt?
Nääh, ette työ tiiä - kerronkin heti.

Mä tahtosin hierontaa :). Kunnon hartiaseutuhierontaa. Ja siitä sitten sais mennä koko selän läpi...ja kintut samantein. Voi että....kyllä se vain niin on että kosketuksella on omat voimansa, ei mahda mitään :)
 
Eikö ookin nyt kuule ihan eri meininkiä ollakin siellä työpaikalla, ne tutut tehtävätkin maistuvat aivan eritavalla :)...ja päivä menee nopeasti ohitse :)

...vai vielä ihollakin :rolleyes::p..sillälailla! Anna palaa vaan siellä, flirttailu tuo niin paljon mielihyvää ja virkeyttä kaikinpuolin -vallankin kun siinä juonessa on noin hyvin toinenkin osapuoli mukana :)

No, jos ne vähän edes veis sitä valoisuutta pois, voithan vaikka kattella sillä silmällä, jos löytäisitkin oikean pituiset halvennuksesta :)

Piristää kummasti kyllä ja vaikka onkin ihan harmitonta niin sit kun ollaan samassa vuorossa niin tuntuu et päivä hujahtaa ohi ihan hetkessä :) Kaikki ei tosin aina tunnu jaksavan meijän pöljäilyä ...miksiköhäno_O:rolleyes::cool:
 
Piristää kummasti kyllä ja vaikka onkin ihan harmitonta niin sit kun ollaan samassa vuorossa niin tuntuu et päivä hujahtaa ohi ihan hetkessä :) Kaikki ei tosin aina tunnu jaksavan meijän pöljäilyä ...miksiköhäno_O:rolleyes::cool:
...eli tää flirttikaveri nyt on siellä kesän ajanko vai hätäh :)? Sulla on sitten niin ihunat työpäivät tiedossa *tärinöissään tinkuliinin puolesta* :)

Ja pah - kateelliset ne siellä sitten silmämuniansa jumppaavat ja harjoittelevat beduiinien kieltä tuhahteluineen, anna mokomien olla oloissansa ja pistä ite vaan parasta menemään :)
 
Mitähän tämä tarkoittaa? Tai tiedän mitä tarkoittaa mutta kuinkahan sen saa toimiin? Tuolla hälytysvalinnoissa siis.

Lisää sinusta tagin profiiliviestiin tai kommenttiin
Joku lisää tagin sinusta viestiin tai profiilikommenttiin


Joku @ ja nikkinimi systeemi se on.

Jos esim olis jollekin joku juttu tms sanottavana eikä just silloin ole paikalla niin pitäis hälyttää kuten lainaukset ja tykkäykset ym.

Tuli vain mieleen tuosta tinkun linkistä ruutikselle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä