täh?Kokeilkaapa tuota kirjoitusikkunan työkaluriviltä löytyviä nuolipainikkeita siitä vasemmasta laidasta.
täh?Kokeilkaapa tuota kirjoitusikkunan työkaluriviltä löytyviä nuolipainikkeita siitä vasemmasta laidasta.
Sulla ei ole tiskiä etkä juokse???On se hyvä ettei itsellä ole tuollaisia murheita
Joo,vaikkei muuten huvittais mennä töihin niin nyt huvittaa Kumpikin kiusaa toista mennen tullen ja vinoilee minkä kerkee. Yhtenä päivänä oltiin jo vähän ihollakin
En mä oo niiden verhojen palautusta ees ehtinyt miettii kun tulin himbeen niin rupesin pesee pyykkii ja vähän siivoilee ja sit koittaa tota verhoa niin en mä sitten enää lähteny. Onkohan mulla kuittiakaan enää...ja ne oli tarjousverhot niin mahtaneeko ees saada vaihtaa. vaikka kai noi nyt tollasenaakin voi laittaa kun ei ne siinä olis kun pari kolme kuukautta,tietty saa sit hävetä kun joku ne näkee mutta minkäs sille sit voi.
Joo, ei pahemmin ole kun on tiskikone enkä kyllä juoksuakaan harrastaSulla ei ole tiskiä etkä juokse???
Navasta ?Joo, ei pahemmin ole kun on tiskikone enkä kyllä juoksuakaan harrasta
Tosin siinä puhuttiin vielä jostain muustakin, muistaakseni
Daa - kato, siellä joku teki jo täällä suunnitellut ämpäritAi kauheeta, tv 5 hauskat kotivideot, miehen pää meni norsun perseeseen. Ei ehkä kovin hauskaa.
Joo tuola korvapolilla oon kyl aina saanu hyvää "palvelua" ts. sieltä ei oo koskaan tarvinnu lähtee huonoin mielin pois.Alastulossa mättää, hyvä kun teille jäi hyvä fiilis lääkärikäynnistä.
Minkähänlaisen raakakakun tekisi juhannukseksi tai hääpäiväksi ? Ihania ohjeita löytyy paljon.
Eikö ookin nyt kuule ihan eri meininkiä ollakin siellä työpaikalla, ne tutut tehtävätkin maistuvat aivan eritavalla ...ja päivä menee nopeasti ohitse
...vai vielä ihollakin ..sillälailla! Anna palaa vaan siellä, flirttailu tuo niin paljon mielihyvää ja virkeyttä kaikinpuolin -vallankin kun siinä juonessa on noin hyvin toinenkin osapuoli mukana
No, jos ne vähän edes veis sitä valoisuutta pois, voithan vaikka kattella sillä silmällä, jos löytäisitkin oikean pituiset halvennuksesta
...eli tää flirttikaveri nyt on siellä kesän ajanko vai hätäh ? Sulla on sitten niin ihunat työpäivät tiedossa *tärinöissään tinkuliinin puolesta*Piristää kummasti kyllä ja vaikka onkin ihan harmitonta niin sit kun ollaan samassa vuorossa niin tuntuu et päivä hujahtaa ohi ihan hetkessä Kaikki ei tosin aina tunnu jaksavan meijän pöljäilyä ...miksiköhän
Ai niin, siitäkinNavasta ?
Daa - kato, siellä joku teki jo täällä suunnitellut ämpärit
Mulle edelleen se ruusuMikähän kuva mulla nyt näkyy?
vittu mä en ala..Mulle edelleen se ruusu
Joku punapäinen zombientekele...ei hyä, ei ollenkaan sun oloinen, joten paas vaihtoon ja niitä kauniita sun näköisiä ja oloisia naisia vaan kehiinMikähän kuva mulla nyt näkyy?
vampyyriJoku punapäinen zombientekele...ei hyä, ei ollenkaan sun oloinen, joten paas vaihtoon ja niitä kauniita sun näköisiä ja oloisia naisia vaan kehiin
Se sun aiempi oli ainakin hyvä