KokeileJeiiii, vihdoinkin kotona! Sitten uuden avattaren metsästykseen ->
(vai pitäiskö vaan tyytyä siihen boobiksen laittamaan kohturaivoon)
KokeileJeiiii, vihdoinkin kotona! Sitten uuden avattaren metsästykseen ->
no ei mitään kohturaivoja...pistä joku tissisiskolle sopivaJeiiii, vihdoinkin kotona! Sitten uuden avattaren metsästykseen ->
Taidan etsiä jotain muuta sittenkin. Mä oon kuitenkin oikeesti aika säysee naaras, eikä oo ees ne päivät tällä hetkelläKokeile
Etsi joku mieleinen.Taidan etsiä jotain muuta sittenkin. Mä oon kuitenkin oikeesti aika säysee naaras, eikä oo ees ne päivät tällä hetkellä
Ei toi eläinlääkärin apulaisenkaan homma herkulta vaikuta.Ei ehkä mukavin paikka työskennellä
Mieluummin tuoEi toi eläinlääkärin apulaisenkaan homma herkulta vaikuta.
e
Just noin. Ja nyt ruutiksen hälytyksiin tulee tieto/hälytys jos vain ruutiksella on ruksi siinä tagi-kohdassa.
"tame female" Google löys tuon:Taidan etsiä jotain muuta sittenkin. Mä oon kuitenkin oikeesti aika säysee naaras, eikä oo ees ne päivät tällä hetkellä
Ilmankos olin haistavinani kahvin tuoksun.Se ois pörrö puhdas, mutta senhän työ varmaan jo tiesittekin. DD kuitenkin jo jakanut materiaalia ympäriinsä .
Nyt persaus sohvaan ja kuppi kahvia huiviin.
Tuo on ihan kätevä silloin jos joku ei esim ole paikalla/ketjussa tms ja on jotain asiaa jollekin ja haluaa että viesti huomataan.kohta täällä ei muuta tehäkään kun laitellaan tagei
Olisko siellä jossain nurkassa mullekin joku nukkupaikka...Nyt on niin pimennetyt ikkunat ja hämärä huone että kelpais pitää vaikka black metal-pippalot!