Muistikuvani lastenteosta ovat tosin jo hämärtyneet, mutta ei kait siin hommassa keittiövälineitä tarvittu???Miten noi voi tehdä neljä lasta, mutta ruokaa ei osata/haluta opetella tekemään? Ei mee jakoon.
Mulla näkyy sama vanha....vai kuuluuko se näkyäkin?Tadaa! Näkeeks kukaan mun uutta hienoa pärstää
Ei ollut paha haju.Nykii tiiviisti paidan helmaa alemmaksi
Se on vapaavalintaista, mistä kukin tykkää. Mutta jos jaksaa jälkikasvua tehdä, niin pitäisi huolehtia myös lasten syömisistä. Ja ulkoilusta ja riittävästä unen määrästä jne.Muistikuvani lastenteosta ovat tosin jo hämärtyneet, mutta ei kait siin hommassa keittiövälineitä tarvittu???
Ei, yhyy!!!!Mulla näkyy sama vanha....vai kuuluuko se näkyäkin?
Näkyy. Sie oot söpöTadaa! Näkeeks kukaan mun uutta hienoa pärstää
Sama vanha kuva.Tadaa! Näkeeks kukaan mun uutta hienoa pärstää
Luojan kiitosEi ollut paha haju.
Mulla näkyy uusiEi, yhyy!!!!
Tein itestäni tosi hienon animehahmoavatarin.
Muumimukista olen kuullut huhujaMuistikuvani lastenteosta ovat tosin jo hämärtyneet, mutta ei kait siin hommassa keittiövälineitä tarvittu???
Pesältään vai "pesältään"huh huh, olipas päivä:
olin suoretkellä ja näin mm. joutsenparin joka juur läks pesältään (turhaan koska ei me niitä oltas häiritty), taveja ja taivaanvuohen
Oon mä kieltämättä aika söpö näköjään animehahmona, mut eiks kuka vaan olisNäkyy. Sie oot söpö
Tuo on ihan siun näköinenOon mä kieltämättä aika söpö näköjään animehahmona, mut eiks kuka vaan olis
Camera?Onko sulla pikkarit jalassa? Tulipa mieleen.
Ei keittiövälineitä, korkeintaan kenkälusikkaa jos ei muuten mahuMuistikuvani lastenteosta ovat tosin jo hämärtyneet, mutta ei kait siin hommassa keittiövälineitä tarvittu???
Se olikin kuules tarkkaa puuhaa valita ne oikeanmuotoiset silmät ja kulmakarvat ja huulet ja nenä jneTuo on ihan siun näköinen
Ja sulla sitkeästi ruusuSama vanha kuva.