Olisko osa tekemällä tehtyjä??Kaappaus keittiössä, mistä nää uusavuttomat nuoret tulee?
Kyöpelikös se toivoi eräänä ehtoona samaa kohtaloa ämpärille kun kiusaa giraffia?
Jos haluat nukkua Benemothin kanssa samass nurkassa?Olisko siellä jossain nurkassa mullekin joku nukkupaikka...
Ja vipinää kinttuihin sitten.... Muuten saattaa uusi ura odottaa... ja kaikki kirjoitamme seuraavaksi sata kertaa tauluun lauseen:
"En tahdo eläinlääkäriksi"!
kukamikähähJos haluat nukkua Benemothin kanssa samass nurkassa?
JuuKirjoita ensin jotain ja paina vaikka takaspäin-nuolta viestin yläpuolelta työkaluriviltä ja sen perään nuolieespäin-nappia. Huomaatko?
Saako DD tuoksutkin välitettyäIlmankos olin haistavinani kahvin tuoksun.
Satuin törmäämään juutuubissa kyseiseen yhtyeeseen. Peljästyin.kukamikähäh
Kyllä, sen laitteet on uusinta uutta.Saako DD tuoksutkin välitettyä
Tuli perilleJa vipinää kinttuihin sitten.... Muuten saattaa uusi ura odottaa
Testataas tää tägi juttu samalla @Asiankannattaja
Jos neito on yhtään fiksu, niin ei taatusti ole laittanut ainuttakaan tuoksuanturia nukkumalukkuuni.Saako DD tuoksutkin välitettyä
Onneksi on hyvän tuoksuista suihkusaippuaaKyllä, sen laitteet on uusinta uutta.
Onko sulla pikkarit jalassa? Tulipa mieleen.Onneksi on hyvän tuoksuista suihkusaippuaa
En muuten tajua minäkään. Lapset pitää ruokkia -terveellisesti! Ja kohtuuhinnalla ellei oo rikas. Siis ihan itse kokata!Miten noi voi tehdä neljä lasta, mutta ruokaa ei osata/haluta opetella tekemään? Ei mee jakoon.
Unohtui taasOnko sulla pikkarit jalassa? Tulipa mieleen.
JooOlettekos huomanneet että tuolla isolla puolella näkyy avattarenne ketjun edessä jos olette siihen kommentoineet?
Kyllä, ruoka tehdään itse raaka-aineista ja yhdessä ja syödään yhdessä. Iltaa ei tuhlata kauppakeskuksessa haahuiluun nälkäisen perheen kanssa. Nih.En muuten tajua minäkään. Lapset pitää ruokkia -terveellisesti! Ja kohtuuhinnalla ellei oo rikas. Siis ihan itse kokata!
Nykii tiiviisti paidan helmaa alemmaksi