The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Terkkuset saunasta :) *vilkuttaa*

...olipas muuten sen verran makeat löylyt ja vissiin mä ihan diudau (jep, kävin kiukkulenkillä - hyvin toimii kun tuolla metässä mennä viipottaa rivakalla vauhdilla niin nopeesti muuten häviää kaikki mahdolliset hampaisiin tarttuneet asiat ja tilanteet :D), koskapa kun suoriuduin pyyhkeitteni ja itteni kanssa ipanoitten ilmoille ja esikoinen terävänä esitti mulle kysymyksen, niin mä oikeesti puhuin jotain siansaksaa :eek::oops::D...siis aivan jotain käsittämätöntä puutaheinää :D

Oli muuten pojan ilme taas kohdillaan (missä se kamera on silloin kun sitä tarvittas!)

Jatkokommenttikin oli tervä:

- ...tota..joo...unoha äiti koko juttu...



:D - pointsit kotiin! Onnea on....omistaa tällanen äiti kuin mä :p:D
 
No nii saunaa käyty, Ny :)on puhas eukko. Kääk kännykässä näkyy toi vanha ruusuavatar.
Ei nyt tarvii joka laitteessa käydä vaihtamassa:eek: uuteen avattareen ?
 
Korvapolil tuli piipahdettuu. Jos lääkäri sanoo sisälle mennessään, että no nyt on tuttuja naamoja, niin meinaako se sitä, että siellä on tullu käytyä useampaankiin otteeseen ja ihan tarpeeks?
Mut on kyllä yks ihanimmista lääkäreistä mitä tiedän, sellanen naislääkäri. Putkitti viimeks L:n korvat.

Joo J:llä on korvatulehdus, ilman tulehdusta, eli tärykalvot on täynnä nestettä, toises vähä vähempi ko toises. Meinas eka et ab-kuuri ku ootellaa ny sit putkitusjonoon, mut sit se oliki sitä mieltä ettei sitä viitti turhaan kirjoittaa ko tuskin tulee auttamaan, eikä lapsi oireile mitenkään, eikä sillä oo kipuja. Mut menee syksylle toi putkitus, et sitä ootellessa nyt sitte. Jännä kyllä et se kerää niihin korviin sitä nestettä, vaikkei siellä oo tulehdusta, eikä ne satu.
Katottiin sitte vielä nielu, niin J sai valita purkista makutikun, sellanen muovinen tikku, minkä päässä on eläin ja se maistuu ihan hubbabubballe, miksei niitä ollu sillon ko mä olin pieni, vaan tylsiä puutikkuja :D
 
Mää oon ihan sekasin näistä avatareista ja muista...

No mutta juu,töissä oli puolitoista tuntia kivaa ...kun oltiin hassuttelukaverin töis samaan aikaan....vissiin se flirttailu ilmiselvää kun tänään jo muutkin vinoili:whistle::rolleyes: Mitähän huomenna kun ollaan samaan aikaan töissä:D

ja ne mun pimennysverhot..*ittu! ne on liian lyhyet:censored: Ihan urpån näköset jos laitan roikkuu......50cm lyhyemmät kun normiverhot.
Miten mä en yhtään taas ajatellu niitä ostaessani sitä pituutta kun sen kaksi sekuntia ja *ituiks meni.
 
Korvapolil tuli piipahdettuu. Jos lääkäri sanoo sisälle mennessään, että no nyt on tuttuja naamoja, niin meinaako se sitä, että siellä on tullu käytyä useampaankiin otteeseen ja ihan tarpeeks?
Mut on kyllä yks ihanimmista lääkäreistä mitä tiedän, sellanen naislääkäri. Putkitti viimeks L:n korvat.

Joo J:llä on korvatulehdus, ilman tulehdusta, eli tärykalvot on täynnä nestettä, toises vähä vähempi ko toises. Meinas eka et ab-kuuri ku ootellaa ny sit putkitusjonoon, mut sit se oliki sitä mieltä ettei sitä viitti turhaan kirjoittaa ko tuskin tulee auttamaan, eikä lapsi oireile mitenkään, eikä sillä oo kipuja. Mut menee syksylle toi putkitus, et sitä ootellessa nyt sitte. Jännä kyllä et se kerää niihin korviin sitä nestettä, vaikkei siellä oo tulehdusta, eikä ne satu.
Katottiin sitte vielä nielu, niin J sai valita purkista makutikun, sellanen muovinen tikku, minkä päässä on eläin ja se maistuu ihan hubbabubballe, miksei niitä ollu sillon ko mä olin pieni, vaan tylsiä puutikkuja :D

Joillakin on vain niin hyvä kasvomuisti että sillä pelaavat pitkälle :)

Mutta - hyvä kun tuokin asia etenee ja ennen kaikkea se, että tuostakin käynnistä jäi teille molemmille hyvä mieli :).
 
Mää oon ihan sekasin näistä avatareista ja muista...

No mutta juu,töissä oli puolitoista tuntia kivaa ...kun oltiin hassuttelukaverin töis samaan aikaan....vissiin se flirttailu ilmiselvää kun tänään jo muutkin vinoili:whistle::rolleyes: Mitähän huomenna kun ollaan samaan aikaan töissä:D

ja ne mun pimennysverhot..*ittu! ne on liian lyhyet:censored: Ihan urpån näköset jos laitan roikkuu......50cm lyhyemmät kun normiverhot.
Miten mä en yhtään taas ajatellu niitä ostaessani sitä pituutta kun sen kaksi sekuntia ja *ituiks meni.

Uuu..sehän tietää sitten melkoisen hulvatonta perjantaita ja vauhtipäivää :)

Mites - saisitko sä vaihdettua niitä verhoja enää mitenkään? Laiha lohtu on tietty se, että nyt sä varmaan tiedät ne oikeat mitat?
 
Joillakin on vain niin hyvä kasvomuisti että sillä pelaavat pitkälle :)

Mutta - hyvä kun tuokin asia etenee ja ennen kaikkea se, että tuostakin käynnistä jäi teille molemmille hyvä mieli :).
Juu toisilla on, mutta ollaan me kyl siellä käytykin jonkin verran, tosin potilas vaan vaihtu nyt täksi kertaa.

Juu, kiva kyl ko lääkärist pystyy lähtee hyvin mielin pois, tietää et asiat hoituu, se tuntuu olevan aika harvinaista nykysin. :)
 
Tuolta kommentointiketjusta:

QUOTE="Äkäinen Hra Majuri, post: 30864082, member: 74608"Saako tota avattaren alla olevaa tekstiruutua pois, jossa kerrotaan, että koska on rekistöröitynyt ja tykkäysten määrä jne..?

HÄH?QUOTE

QUOTE="admin, post: 30864304, member: 1"Saan tähän vastauksen ensi viikolla.QUOTE
 
Uuu..sehän tietää sitten melkoisen hulvatonta perjantaita ja vauhtipäivää :)

Mites - saisitko sä vaihdettua niitä verhoja enää mitenkään? Laiha lohtu on tietty se, että nyt sä varmaan tiedät ne oikeat mitat?
Joo,vaikkei muuten huvittais mennä töihin niin nyt huvittaa:D Kumpikin kiusaa toista mennen tullen ja vinoilee minkä kerkee. Yhtenä päivänä oltiin jo vähän ihollakin:p:rolleyes::D

En mä oo niiden verhojen palautusta ees ehtinyt miettii kun tulin himbeen niin rupesin pesee pyykkii ja vähän siivoilee ja sit koittaa tota verhoa niin en mä sitten enää lähteny. Onkohan mulla kuittiakaan enää...ja ne oli tarjousverhot niin mahtaneeko ees saada vaihtaa. vaikka kai noi nyt tollasenaakin voi laittaa kun ei ne siinä olis kun pari kolme kuukautta,tietty saa sit hävetä kun joku ne näkee mutta minkäs sille sit voi.:confused:
 
Alastulossa mättää, hyvä kun teille jäi hyvä fiilis lääkärikäynnistä. :)

Minkähänlaisen raakakakun tekisi juhannukseksi tai hääpäiväksi ? Ihania ohjeita löytyy paljon.:p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä