Rintalihakset?Kävin tänään hierojalla. Mitä lihaksia on rintalastassa kiinni, kun sieltäkin löytyi kamalia kipupisteitä?
Ei mua kakat hämää!Pitää naamioitua.
Mitä täällä on taas tapahtunut??!
Daa, siinähän ne tietysti roikkuu kiinni, tollo minäRintalihakset?
Mä vähän painelin ja hiton kipeet.
Tarviin hierontaa.. seriously.
Samaa mieltä. Kommentoin tuota vilkkumista jo ylläpidolle.Miks tossa näkyy kaikki tiedot.Eikö pelkkä avatar ois riittänyt? En tykkää ja onpa häiritsevä vilkkuva paikallaolo pallura...migreenin tosta saa
Ei mua kakat hämää!
Koska olen peittänyt läsnäoloniMiksei toi pallura näy kaikilla...niinkun nyt vaikka toffeella vaikka on paikalla?? Näkeekö näissä vaan oman palluran?
Niinpä..Miks tossa näkyy kaikki tiedot.Eikö pelkkä avatar ois riittänyt? En tykkää ja onpa häiritsevä vilkkuva paikallaolo pallura...migreenin tosta saa
Mun ei näy koska asetuksissa on niin että online ei näy muille.Miksei toi pallura näy kaikilla...niinkun nyt vaikka toffeella vaikka on paikalla?? Näkeekö näissä vaan oman palluran?
Kokeilkaapa tuota kirjoitusikkunan työkaluriviltä löytyviä nuolipainikkeita siitä vasemmasta laidasta.
Miksi sun kuva on musta pallo?Jee! Me ollaan kotona jo ekä kello oo pal mitään ja mulla on viikon tiskitkin jo likoamassa. Saunaan pian ja nappaanpa pari olutta jotta sit jaksaa tiskailla...
Toinen lymyilijä sielläMun ei näy koska asetuksissa on niin että online ei näy muille.
Kääk, emmä tiedä! :OMiksi sun kuva on musta pallo?
Miekin tarvisin rintalihasten hierontaa..semmoista ihan hellävaraista vaan...öö, eiku mitä??Rintalihakset?
Mä vähän painelin ja hiton kipeet.
Tarviin hierontaa.. seriously.
Niin näkyy.Silti vikkuva vihreä pallo näkyy minulla omassa profiilissa. I hate it
Väärä resoluutio?Kääk, emmä tiedä! :O
Miekin tarvisin rintalihasten hierontaa..semmoista ihan hellävaraista vaan...öö, eiku mitä??
Erittäin häiritsevää. Ja kun sivun virkistää, niin ne vihreät pallurat näkyy ekaksiNiin näkyy.
WAU!!!..ja mä kun niiiin kauheesti tykkään siitä hommasta...- riisu- ....ja se menee sitten loppuvaiheessa semmoseksi kun väsy iskee ja keikistelen ihan pöljänä