The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Näin :).

Ei muuta kuin sydäntä auki ja silmiä myös, niin...ikinäkoskaanmilloinkaan kun ei tiedä, milloin kohtaa sen ihmisen, joka täydentää sinut kokonaan sielua ja sydäntä myöten :).

Rakkaus on yllätyksellinen :heart:
Mulla on kaikki paikat auki mutta ei vaan onnistu.
Tulee pitkä loppuelämä. Kaverit pariutuu ja lisääntyy ja hankkii yhteisiä koteja ja mulle jää vaan aina luut käteen.
 
Muksun vaatekaappi on tyhjennetty ja pesty. Poistin loput viime talven 116 senttiset vaatteet. Vielä olisi yksi Ikean kassillinen vaatteita. Voi jestas, kuin rahaa kantaisi roskiin. Siltä siis tuntuu vaatekertojen poislaittaminen.
Voi apua, mulla ois tuo edessä tässä joku päivä. Poikien vaatekaappien läpikäyminen on helppoa mutta tää tirpana...mun täytyy niin muiluttaa tuo tyttö jonnekin siksi ajaksi, muutoin ei hommasta tule mitään kun jokainen vaatekappale pitää hyvästellä ja itkustella... Meillä oli eilen draamankaarta, kun kävi ilmi että just sen hetken kaikkien aikojen lempirakkaat housut olivatkin menneet kutistumaan pieniksi, kun siitä herkistelystä ja itkemisestä ei meinannut tulla loppua :heart:...


...ennen kuin itse sitten kaiken niiskuttelun keskeltä totesi, että.."..mulla oli kyllä näitten housujen kanssa niin hauskaa...että toivottavasti nämä ovat hyvät ja hauskaa tuovat housut sitten jollekin toiselle lapselle.."....

Ole siinä sitten näitten kanssa...tämän oman pumppuni kanssa :snotty:....
 
Mulla on kaikki paikat auki mutta ei vaan onnistu.
Tulee pitkä loppuelämä. Kaverit pariutuu ja lisääntyy ja hankkii yhteisiä koteja ja mulle jää vaan aina luut käteen.
No eikä!

Kun sitä rakkautta ei voi käskyttää. Se tulee silloin, kun sitä vähiten odottaa ja uskaltaa edes toivoa. Mä oon ihan sata varma siitä, että sä oot niin vihon viimeinen ihminen, joka jää yksin. Sua on odottamassa se Mies, joka on luotu sua varten, huolehtimaan sinusta ja hoitamaan ja pitämään sua hyvänä kuin kukkaa kämmenellä. Joka rakastaa sua pyyteettömästi ja puhtaasti ja joka täydentää ja tukee sinua.

Te ette vain vielä ole toisianne kohdanneet, mutta se päivä tulee kyllä :) :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Voi apua, mulla ois tuo edessä tässä joku päivä. Poikien vaatekaappien läpikäyminen on helppoa mutta tää tirpana...mun täytyy niin muiluttaa tuo tyttö jonnekin siksi ajaksi, muutoin ei hommasta tule mitään kun jokainen vaatekappale pitää hyvästellä ja itkustella... Meillä oli eilen draamankaarta, kun kävi ilmi että just sen hetken kaikkien aikojen lempirakkaat housut olivatkin menneet kutistumaan pieniksi, kun siitä herkistelystä ja itkemisestä ei meinannut tulla loppua :heart:...


...ennen kuin itse sitten kaiken niiskuttelun keskeltä totesi, että.."..mulla oli kyllä näitten housujen kanssa niin hauskaa...että toivottavasti nämä ovat hyvät ja hauskaa tuovat housut sitten jollekin toiselle lapselle.."....

Ole siinä sitten näitten kanssa...tämän oman pumppuni kanssa :snotty:....
Muutaman vaatteen taas säästin. Mihin muuten laitat pieneksi jääneet vaatteet?
 
Muutaman vaatteen taas säästin. Mihin muuten laitat pieneksi jääneet vaatteet?
Mä yritän parhaani mukaan päästä niistä eroon ihan vaan lahjoittamalla niitä tarvitseville, eli kun tulee puhetta kylällä niin heti olen kyllä tyrkyttämässä. Ja meillä kun tota vaatetta piisaa kolmelta ipanalta, voi jestas... Nyt on kesällä täällä joku isompi markkinan tapainen hässäkkä, missä ois mahdollisuutta myös isosti kirppistellä, niin sinne aion mennä, jos vaikka menisivät tarpeeseen.
 
No eikä!

Kun sitä rakkautta ei voi käskyttää. Se tulee silloin, kun sitä vähiten odottaa ja uskaltaa edes toivoa. Mä oon ihan sata varma siitä, että sä oot niin vihon viimeinen ihminen, joka jää yksin. Sua on odottamassa se Mies, joka on luotu sua varten, huolehtimaan sinusta ja hoitamaan ja pitämään sua hyvänä kuin kukkaa kämmenellä. Joka rakastaa sua pyyteettömästi ja puhtaasti ja joka täydentää ja tukee sinua.

Te ette vain vielä ole toisianne kohdanneet, mutta se päivä tulee kyllä :) :kiss:
Kauniita sanoja ja ajatuksia mutta loppujen lopuksi ne on vain niitä. Ei sellaista tapahdu ja se on vain hyväksyttävä vaikka väkisin. Mä olen tavannut niin monia miehiä ja tapaillut mutta ei niitä ole jotka haluaa vakavaa.Kyllä mulle vähempi vakavakin kelpaa jos se lähtee musta itsestä mutta ei sellaista nyt loppuelämää halua...tosin ei tässä taida muuta vaihtoehtoa enää olla.
Ajatus siitä että olen vanhainkodissa joskus eikä kukaan käy katsomassa....ei edes lapset kun niitäkään ole eikä tule.
 
Kauniita sanoja ja ajatuksia mutta loppujen lopuksi ne on vain niitä. Ei sellaista tapahdu ja se on vain hyväksyttävä vaikka väkisin. Mä olen tavannut niin monia miehiä ja tapaillut mutta ei niitä ole jotka haluaa vakavaa.Kyllä mulle vähempi vakavakin kelpaa jos se lähtee musta itsestä mutta ei sellaista nyt loppuelämää halua...tosin ei tässä taida muuta vaihtoehtoa enää olla.
Ajatus siitä että olen vanhainkodissa joskus eikä kukaan käy katsomassa....ei edes lapset kun niitäkään ole eikä tule.
Kyllä sä oot yks höpöstöppönen siellä :hug: :kiss:

Ootas vaan, kyllä se sunkin vuoros vaan tulee....senkin vastarannan kiiski siellä :kiss:
 
Ööh... mä olin sit vissiin vastentahtoisesti rouvakultani kanssa liki neljännesvuosisadan. Ruutiskaan ei varmana halua mitään vakavaa, joten frukrut vissiin pakottaa. Bitsin mieskin olis varmana lähdössä karkuun, mut ei uskalla.
Tai sit on sekin mahdollisuus, että sinä olet väärässä.
No jos joku noista olis ollut vakavissaan niin en mä tässä suris asiaa. Eikä paljon voi olla väärässä jos suoraan sanotaan että "en halua mitään vakavaa".
 
Viimeksi muokattu:
Muksun vaatekaappi on tyhjennetty ja pesty. Poistin loput viime talven 116 senttiset vaatteet. Vielä olisi yksi Ikean kassillinen vaatteita. Voi jestas, kuin rahaa kantaisi roskiin. Siltä siis tuntuu vaatekertojen poislaittaminen.
Mulla ois sama operaatio edessä. Puolikas hujahtanu viime neuvolakäynnistä 7,5cm pituutta, nii alkaa väähn housut jäämään lyhkäseks. Mut ihan hyvä, sillä on varmaan 20 paria housua eikä oo tullu kaikkia ees käytettyä :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
No jos joku noista olis ollut vakavissaan niin en mä tässä suris asiaa. Eikä paljon voi olla väärässä jos suoraan sanotaan että "en halua mitään vakavaa".
No ei ne kaikki lammikon sammakot pussaamalla prinsseiksi muutu. Jotkut niistä tosiaan on vaan pelkkiä sammakoita.

Mut Routamisuhan tossa just esitti mallisuorituksen. Jos Routamisu olis vapaa, niin renkaan vaihtanut teiden ritari olis tällä hetkellä Routakattilassa renkaanvaihtokahveilla.

Jos tarttet, niin voin toimittaa sinulle kätsyn renkaanpuhkomisvälineen. Niistä sun ei tartte piitata jotka ajaa ohi jättäen neidon pulaan. Mut varaudu toki useammalla vararenkaalla - pari ensimmäistä vaihtajaa saattavat olla varattuja. Viimeistään kolmannella kerralla jo tärppää ja sit vaan kahville.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä