The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo. Mut en tarvi mitään saarnoja.
Et sinä. Vaan poikalan tyttökoulun reksi.
Kotitaloustunneille on lisättävä oppiainetta syömäruokien valmistus ja syöminen. Niinku lihapullat&pottumuusi, nakkisoppa, pyttipannu, merimiespihvi...

Se on sit jonku tyttölän poikakoulun pitäjän homma (yrittää) opettaa meille miehille, et teekuppi ja salaatinlehti olis ateria.
 
Muksun vaatekaappi on tyhjennetty ja pesty. Poistin loput viime talven 116 senttiset vaatteet. Vielä olisi yksi Ikean kassillinen vaatteita. Voi jestas, kuin rahaa kantaisi roskiin. Siltä siis tuntuu vaatekertojen poislaittaminen.
 
Mulla on tänään taas huono päivä että anteeks etukäteen jos olen jotenkin ärsyttävä tai jotain. Juttelin vaan tänään yhen ihmisen kanssa,yllättäen miesjutuista (sen vika kun alotti) ja kun pääsin omaan yksinäisyyteen niin iski taas paska fiilis.
Miks mun kohalle osuu vaan sellasia jotka ei halua mitään vakavaa....

Huh, keksitään äkkiä jotain muuta kivaa muuten tästä illasta tulee ihan paska.
 
...voi vipstaakkelit sentään, mitäs nyt tehdään kun mä en tänään päässytkään minnekään lenkille ja nyt on olotila ihan :snotty:....:D

Ja ipanoilla on ihan hurjasti perhosia jokapaikassa, voi tätä puheripulin määrää :D - ja sitten vielä meikäläinen, joka yrittää täällä pomppia ja pyöriä ja vähäsesti väistellä ja varoa tota varvastakin muttakun *piks paks ja poks*.....

Pistetääs tosta tommonen :)
Avicii - Waiting for Love
https://youtu.be/Zf5_R95dLmU
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Boobabe
Mulla on tänään taas huono päivä että anteeks etukäteen jos olen jotenkin ärsyttävä tai jotain. Juttelin vaan tänään yhen ihmisen kanssa,yllättäen miesjutuista (sen vika kun alotti) ja kun pääsin omaan yksinäisyyteen niin iski taas paska fiilis.
Miks mun kohalle osuu vaan sellasia jotka ei halua mitään vakavaa....

Huh, keksitään äkkiä jotain muuta kivaa muuten tästä illasta tulee ihan paska.
Niitä tulee harvoin vastaan. :hug:
 
Mulla on tänään taas huono päivä että anteeks etukäteen jos olen jotenkin ärsyttävä tai jotain. Juttelin vaan tänään yhen ihmisen kanssa,yllättäen miesjutuista (sen vika kun alotti) ja kun pääsin omaan yksinäisyyteen niin iski taas paska fiilis.
Miks mun kohalle osuu vaan sellasia jotka ei halua mitään vakavaa....

Huh, keksitään äkkiä jotain muuta kivaa muuten tästä illasta tulee ihan paska.
:hug:...sä mikään ärsyttävä ole vaan ihana ihminen, jolla on sydän myös paikallaan :kiss:

Ja anna tulla vaan sitä purkua, jos siltä tuntuu - helpottaahan se kun pääsee edes jotenkin keventämään itteänsä. Niinhän me tehdään täällä kaikki :)
 
Toi on vaan huonoa tuuria joka ei jatku loputtomiin.
Se, että törmäät mr. Tinkuun on vaan ajan kysymys. Eikä välttämättä kovin pitkän.
Näin :).

Ei muuta kuin sydäntä auki ja silmiä myös, niin...ikinäkoskaanmilloinkaan kun ei tiedä, milloin kohtaa sen ihmisen, joka täydentää sinut kokonaan sielua ja sydäntä myöten :).

Rakkaus on yllätyksellinen :heart:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä