The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja mun päivä on niin tässä, voi morjens taas tätä :D

Reinopertilläni oli tulossa pitkin maantietä kotio päin, kun tokihan siihen sitten ilmeisesti avautui saumaa tilanteen tuottamiselle. Räjähti rengas.

Himmasin lirkutellen auton likemmälle levikkeelle ja ei kun kattomaan tilannetta. Niin naureskeli koko rengas siinä kilpaa taivaan kannella porottavan auringon kanssa. Vararengasta kehiin ja sitä halavatun tunkinrutaletta - ykköstunkkihan lepääntyy kaikessa rauhassa autotallissa, koskapa "eihän sitä nyt missään muualla tartte kuin tossa pihassa, kun eihän tuolla liikenteessä voi ikinäkoskaanmilloinkaan mitään saatuA kun ei ole ennenkään" :headwall:... Olihan siinä taas artikulaation kukkaset kerääntyneet kauniiksi kasaksi, kun lähdin pultteja riipimään...ei ollut kaukana itkupotkuraivarit, ei. Ilmeisesti se näytti siinä sen verran elli epätoivoisen sätökseltä, kun äkkiseltään huomasin saaneeni levikkeelle seuraa. Siihen tuli uppo- outonen mies ilmoittamaan, että hänpä voikin sitten tästä jatkaa.... Ja mä olin aivan :O...äläkä mitä, sitten siihen jo kurvaa toi toinenkin mies jolle ehdin manata tuuriani, pörräs siinä likellä linjoilla, niin - johan meinas ruuhkaa pukata :D

Eikä tuo teiden ritari edes huolinut mitään palkaksi vaikka tarjosinkin, totes siinä että "..hyvä kun satuin paikalle ja ilo oli auttaa, sitä tiiä milloin itekin tarvii jeesiä.."..mä olin ihan vahana :). No, vararenkaalla kotio, koululaiset jo tulleet ja intopinkeinä, joten tilannetta heti samantein. Nyt sain vielä tässä järkättyä niin, että vararengas vaihtuu tässä kohtsiltään pätevään uuteen renkaaseen, joten...matka saa jatkua :). Tosin - mä niin hankin reinoperttiin sen paremman tunkin, tuolla mä heitän yli- innokasta harakkaa kyllä :D

Ja jotta päivä ei tylsäksi ja tapahtumaköyhäksi kävisi, niin onnistuin sitten pyörähtelemään olohuoneessa niin sujuvasti, että taisin saada varpaani nyrjäytettyä kun menee mustaksi :D...no, sehän ei vauhtia hidasta ollenkaan vaikka kirpaseekin, pistäkääs laittaen paremmaksi tätä päivää - iltaan on vielä aikaa, joten :D

Voi jösses sentään, mitähän vielä ite keksinkään täällä :D
 
Viimeksi muokattu:
Enkä voi olla ilosempi siitä, että teillä on lapsen asian suhteen otettu oikeesti tosissaan asiat ja noin rivakasti lähdetty hoitamaan niitä :flower: :)! Toi jos mikä on mahtavaa yhteistyökykyisyyttä ja vastuunkantoa ja puuttumista, eli ei ihan joka paikassa nukuta onneksi Ruususen unta ja jäädä odottelemaan jotakin... Ole vain levollisin mielin siellä, vaikkakin tosta lastensuojelusta on tehty semmoinen peikonpoikanen, mutta ei se sitä ole. Mitä aktiivisempia ovat sen nopeammin saatte helpotusta tilanteeseen ja asiat oikein :) :hug:
Jjep.
Eipä tuo lastensuojelu mun tietääkseni ole mikään mörkö missään muualla kuin muutaman palstatrollin vuodatuksissa.
Suomen puolmiljoonaa juoppoa pitää tehokkaasti huolen siitä, että lastensuojelulta ei hommat pääse loppumaan ja on pieni ihme jos heillä aikaa riittää muuhunkin.
 
Kyllä teillä kahdella siellä hyvin menee :), molemmat huolehditte toisistanne ja kasvatte yhdessä, kuten sanoitkin. Ja joka päivä, joka hetki tulee sitä eteenpäin menemisen fiilistä kuitenkin, olkoonkin joskus sitä hankalaa ja tiukkaa tilannetta, mutta kun niitten yli selviää niin johan helpottaa. Pp kasvaa ja kehittyy koko ajan, joten elämä myös helpottuu. Ja sä oot kans saanut jonkinlaisen rauhan itelles, mikä puolestaan heijastuu siihen teidän eloonne eli - no worries :). Nyt vain kesää kohti ja nautitte kiireettömyydestä sekä yhteisestä ajastanne :).

Ja - ämpäri nyt ei yllättänyt, sen varmaan tiesit jo itsekin puhelimessa hänen kanssaan jutellessaan, että miten käy. Olet yrittänyt miehen kanssa enemmän kuin on tarviskaan. Nyt vain otat perheneuvolasta itsesi käyttöön kaikki mahdolliset vinkit ja aivan huolella myös pura omia tuntojasi sinne, ei niitä tarvitse sun ittes yksinäs kantaa enää yhtään enempää vaan ota kaikki apu ja tuki vastaan mitä saat :).

Pidä huoli itestäs siellä, oot kyllä taistelijaluonne :) :heart:
Sää se osaat aina valita just oikeat sanat :kiss:
Joo ei meillä tässä mitään hätää oo :) Kesäfiiliksillä ollaan ja valmiina ottamaan vastaan mitä elämä antaa :) Sitruunoista tehdään sitten mehua.
 
Ainii.

Mitäs tinkuliini on tänään syönyt???

Syömättömyydestä kun seuraa esim. päänsärkyä. Ei sitä tarvitse erikseen varsinaisesti hankkia. Kyl nokkela nainen sen sit tarvittaessa osaa keksiä.
Tinkusta en tiiä, mut mä söin amupalaksi pähkinämysliä, lounaan korvikkeeksi mozzarellalla, tuorejuustolla ja kurkulla täytettyä patonkia, puolikkaan sitruunamuffinin ja äsken uunitettuja juureksia ja chilihalloumia :p Jälkkärikahvit vois viel hörpätä.
 
Ainii.

Mitäs tinkuliini on tänään syönyt???

Syömättömyydestä kun seuraa esim. päänsärkyä. Ei sitä tarvitse erikseen varsinaisesti hankkia. Kyl nokkela nainen sen sit tarvittaessa osaa keksiä.
Aamulla töis 2kuppia teetä,puuroa ja leivän. Iltapäiväl kupin teetä ja pikkusen muffinin, kotiin tulles leipä ja lasi maitoa. Eli en paljoa.
 
..ja tää on ihan kikkurallaan tää sivusto :D..ei anna tehdä lainauksia, ei anna kirjottaakaan kun heittää pellolle...paitti että ei ollut mua heittänyt minnekään, vaikka oon uloskirjottautunutkin :D

Eli tästä tulee niin mun näköinen perjantai, yhtä pöwwömenoa näemmä aamusta iltaan :D

Mutta heiii, mä kävin reinopertin kans vähän lirkuttelemassa eräälle miehelle :O :rolleyes:...ja nyt on uudet renkaat alla :). Hyvä on siis ajella vaikka ja minne *kattelee kartasta suuntaa minne onkaan kurvaamassa ja mikä mahtaa olla määränpää* :)! Ei muuta kuin kilometrejä lisää.
 
Joo. Mut en tarvi mitään saarnoja.
I feel for you. Mullekin käy vähän liian usein noin, jos oon uppoutunut johonkin omaan maailmaan niin hyvin että unohtuu kaikki syömiset ja juomiset ja muu ympäröivä todellisuus. Sitten illalla havahtuu ihan jäätävään nälkään ja vetää massiivisen annoksen ruokaa, jonka jälkeen saa taas olla tuskissaan :D

Pitäis yrittää oppia syömään usein ja vähän kerrallaan, mutta en osaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä