The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miullekin kelpais..katsella..en oo nähny ku telkkarissa. Olis varmasti elämys.
Mä oon onnistunut olemaan oikeessa paikassa oikeeseen aikaan eli oon nähnyt tommosiakin tanssiesityksiä onnekseni aika paljon ja ne on oikeesti ihan mahtavia esityselämyksiä :)! Kauniita ihania ihmisiä, upeita pukuja, mahtava musiikki ja se liikkumisen riemu ja taito :)!

Siinä oikeesti lumoutuu ite hyvin mukaan eikä voi olla vetkuttelematta ja ketkuttelematta ja siitä ilosta saa itellensä niin paljon :)!

Musiikki ja tanssiminen :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei, pyörähdän tässä.

Näköjään oli keskustelua parisuhteista tai että ei ole niitä ja miksi (ei).

Minäpä Metusalemina kerron ainoan oikean vastauksen:

Ei ole olemassa mitään vastausta, puoleen tai toiseen.


Itsehän jos parisuhteista puhutaan niin vaihdan puheenaihetta ja kerron käsityöharrastuksistani jotka pitemmän päälle ovatkin onnistuneet pitämään minut jos nyt ei onnellisena niin tyytyväisenä.

Sinisilmä edelleen hakusessa, toivoa on eikä sitä hukata ikinä.
 
Heipä hei, pyörähdän tässä.

Näköjään oli keskustelua parisuhteista tai että ei ole niitä ja miksi (ei).

Minäpä Metusalemina kerron ainoan oikean vastauksen:

Ei ole olemassa mitään vastausta, puoleen tai toiseen.


Itsehän jos parisuhteista puhutaan niin vaihdan puheenaihetta ja kerron käsityöharrastuksistani jotka pitemmän päälle ovatkin onnistuneet pitämään minut jos nyt ei onnellisena niin tyytyväisenä.

Sinisilmä edelleen hakusessa, toivoa on eikä sitä hukata ikinä.
Mitäs Tweetille tapahtu?
 
Heipä hei, pyörähdän tässä.

Näköjään oli keskustelua parisuhteista tai että ei ole niitä ja miksi (ei).

Minäpä Metusalemina kerron ainoan oikean vastauksen:

Ei ole olemassa mitään vastausta, puoleen tai toiseen.


Itsehän jos parisuhteista puhutaan niin vaihdan puheenaihetta ja kerron käsityöharrastuksistani jotka pitemmän päälle ovatkin onnistuneet pitämään minut jos nyt ei onnellisena niin tyytyväisenä.

Sinisilmä edelleen hakusessa, toivoa on eikä sitä hukata ikinä.
:wave:

...toi toinen tummennettu lause pätee siihen parisuhdejuttuunkin :) jos hyvin siihen sinisilmän metsästykseenkin.

Eli toiveet kohdalleen kummassakin tapauksessa, niin hyvä tulee :)!
 
  • Tykkää
Reactions: MIES!
Noh, tervetuloa takaisin, MIES! :hug:
No kulukusmies mie taas oon niin häivyn kohtapuoliin savotoille.
[video=youtube;x6xzllOTCC8]https://www.youtube.com/watch?v=x6xzllOTCC8[/video]
Tämmöstä akk.. öö siis neitosta etsin :)
Itse asiassa ei tarvitse olla justiinsa samannäköinen, oikeastaan tärkein kriteeri ois että ois yhtä fiksu kuin hän. Hän on fiksu akka.. Eiku prkl!! _Nainen! Pöh, melkein töpeksin.
Just tuli joku tutkimus jossa selvisi että miehet haluaa fiksuja naisia. Allekirjoitan tään.
 
Mulla on kuulkaas niin nättimysmaximus übersuloisennökkönen varvas :D :heart:

On niin värisävyt kohdillaan :rolleyes:...löytyy tummansinistä, violettia, purppuraa ja oranssinpunertavaa :D

Ei muuten ole kipeenä. Ehkä ihan pikkiriikkisesti tuntuu mutta ei häiritsevästi ollenkaan. Aika vinkeetä sekin kyllä mutta en mene valittamaan. Tuossapa saa olla menossa mukana edelleenkin (...eli mä niin menen huomenna lenkille!!)

Mutta - näemmä se ei ole kesä eikä mikään, jos en saa ainakin kerran kesässä jotakin varvasta telotuksi :D...kuinka mä aina onnistunkaan :snotty: :D
 
Mulla on kuulkaas niin nättimysmaximus übersuloisennökkönen varvas :D :heart:

On niin värisävyt kohdillaan :rolleyes:...löytyy tummansinistä, violettia, purppuraa ja oranssinpunertavaa :D

Ei muuten ole kipeenä. Ehkä ihan pikkiriikkisesti tuntuu mutta ei häiritsevästi ollenkaan. Aika vinkeetä sekin kyllä mutta en mene valittamaan. Tuossapa saa olla menossa mukana edelleenkin (...eli mä niin menen huomenna lenkille!!)

Mutta - näemmä se ei ole kesä eikä mikään, jos en saa ainakin kerran kesässä jotakin varvasta telotuksi :D...kuinka mä aina onnistunkaan :snotty: :D
Auts. Mitä kävi? Kuullosti pahalta kyllä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä