Mä oon onnistunut olemaan oikeessa paikassa oikeeseen aikaan eli oon nähnyt tommosiakin tanssiesityksiä onnekseni aika paljon ja ne on oikeesti ihan mahtavia esityselämyksiä ! Kauniita ihania ihmisiä, upeita pukuja, mahtava musiikki ja se liikkumisen riemu ja taito !Miullekin kelpais..katsella..en oo nähny ku telkkarissa. Olis varmasti elämys.
Kuuratkaapas hampulit hyvin :wave:Jahas, hammaspyykin aika. Kohta alkaa Poirotti :wave:
Haa! Se humpansoittajien viikonloppukarkelotsembalointi ! Hyvä juttu!Siit vaan.
Mä jätän mahdolliset sihistelyt ens viikolle.
Ei sulle olis riittänytkään!Siit vaan.
Mitäs Tweetille tapahtu?Heipä hei, pyörähdän tässä.
Näköjään oli keskustelua parisuhteista tai että ei ole niitä ja miksi (ei).
Minäpä Metusalemina kerron ainoan oikean vastauksen:
Ei ole olemassa mitään vastausta, puoleen tai toiseen.
Itsehän jos parisuhteista puhutaan niin vaihdan puheenaihetta ja kerron käsityöharrastuksistani jotka pitemmän päälle ovatkin onnistuneet pitämään minut jos nyt ei onnellisena niin tyytyväisenä.
Sinisilmä edelleen hakusessa, toivoa on eikä sitä hukata ikinä.
:'(Ei sulle olis riittänytkään!
:wave:Heipä hei, pyörähdän tässä.
Näköjään oli keskustelua parisuhteista tai että ei ole niitä ja miksi (ei).
Minäpä Metusalemina kerron ainoan oikean vastauksen:
Ei ole olemassa mitään vastausta, puoleen tai toiseen.
Itsehän jos parisuhteista puhutaan niin vaihdan puheenaihetta ja kerron käsityöharrastuksistani jotka pitemmän päälle ovatkin onnistuneet pitämään minut jos nyt ei onnellisena niin tyytyväisenä.
Sinisilmä edelleen hakusessa, toivoa on eikä sitä hukata ikinä.
Alkoi käydä nokkavaksi niin pistin pihalle.Mitäs Tweetille tapahtu?
No mulla on vaan kuus, ne ei riittäis sulle alkuunkaan!
Noh, tervetuloa takaisin, MIES! :hug:Alkoi käydä nokkavaksi niin pistin pihalle.
Mie kanssa. Voin ottaa sitten kaikki säästetyt tsihit ja anella lupaa kuolla sunnuntaina. Tiedossa siis vauhdikasta luutailua isolla kirkolla parhaan ystävän kanssaSiit vaan.
Alkoi käydä nokkavaksi niin pistin pihalle.
No kulukusmies mie taas oon niin häivyn kohtapuoliin savotoille.Noh, tervetuloa takaisin, MIES! :hug:
Mulla vaan kaksi mutta voin tsihauttaa seuraksi.No mulla on vaan kuus, ne ei riittäis sulle alkuunkaan!
Auts. Mitä kävi? Kuullosti pahalta kyllä.Mulla on kuulkaas niin nättimysmaximus übersuloisennökkönen varvas :heart:
On niin värisävyt kohdillaan ...löytyy tummansinistä, violettia, purppuraa ja oranssinpunertavaa
Ei muuten ole kipeenä. Ehkä ihan pikkiriikkisesti tuntuu mutta ei häiritsevästi ollenkaan. Aika vinkeetä sekin kyllä mutta en mene valittamaan. Tuossapa saa olla menossa mukana edelleenkin (...eli mä niin menen huomenna lenkille!!)
Mutta - näemmä se ei ole kesä eikä mikään, jos en saa ainakin kerran kesässä jotakin varvasta telotuksi ...kuinka mä aina onnistunkaan :snotty: