Noh, nyt tuntuis toimivan, toistaiseksi.Eilen oli netti kokonaan poikki parissakin paikassa. Vika kuulemma elisan päässä lankaa. Noi tietokonevirukset on tarttuvia.
Noh, nyt tuntuis toimivan, toistaiseksi.Eilen oli netti kokonaan poikki parissakin paikassa. Vika kuulemma elisan päässä lankaa. Noi tietokonevirukset on tarttuvia.
Ota kuppi kahvia, mä tarjoon.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30849124:Röh, röh ja pöh
Et sinä. Vaan poikalan tyttökoulun reksi.Joo. Mut en tarvi mitään saarnoja.
JooOta kuppi kahvia, mä tarjoon.
Niitä tulee harvoin vastaan. :hug:Mulla on tänään taas huono päivä että anteeks etukäteen jos olen jotenkin ärsyttävä tai jotain. Juttelin vaan tänään yhen ihmisen kanssa,yllättäen miesjutuista (sen vika kun alotti) ja kun pääsin omaan yksinäisyyteen niin iski taas paska fiilis.
Miks mun kohalle osuu vaan sellasia jotka ei halua mitään vakavaa....
Huh, keksitään äkkiä jotain muuta kivaa muuten tästä illasta tulee ihan paska.
:hug:...sä mikään ärsyttävä ole vaan ihana ihminen, jolla on sydän myös paikallaan :kiss:Mulla on tänään taas huono päivä että anteeks etukäteen jos olen jotenkin ärsyttävä tai jotain. Juttelin vaan tänään yhen ihmisen kanssa,yllättäen miesjutuista (sen vika kun alotti) ja kun pääsin omaan yksinäisyyteen niin iski taas paska fiilis.
Miks mun kohalle osuu vaan sellasia jotka ei halua mitään vakavaa....
Huh, keksitään äkkiä jotain muuta kivaa muuten tästä illasta tulee ihan paska.
Toi on vaan huonoa tuuria joka ei jatku loputtomiin.Miks mun kohalle osuu vaan sellasia jotka ei halua mitään vakavaa....
...ja sä varmastikin kovin paheksuit sitä :xmas:Eilen yks nainen halus välttämättä suudella mua.
ahaEilen yks nainen halus välttämättä suudella mua.
Eilen yks mies halus välttämättä suudella mua.
En voinut tuottaa pettymystä nuorelle naiselle....ja sä varmastikin kovin paheksuit sitä :xmas:
En voinut olla huomaamatta.yritin kyllä olla näyttämättä sitä
Näin .Toi on vaan huonoa tuuria joka ei jatku loputtomiin.
Se, että törmäät mr. Tinkuun on vaan ajan kysymys. Eikä välttämättä kovin pitkän.
Mmm, palsta auki ja toisella välilehdellä youtube. Kahvia kupissa, mikäs tässä ollessa.Ihanan nätti ilta jäädä sisälle pimeeseen ja olla puhumatta kenellekään :xmas:
Sama!Ihanan nätti ilta jäädä sisälle pimeeseen ja olla puhumatta kenellekään :xmas:
Totta, se katsotaan.Sama!
Ja 21.30 alkaa Poirot!!!