Ennustaja paikalla :)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Täällä mitä olen lukenut silloin tällöin ennustetaan. Onko nyt joku sellainen ihminen paikalla? Saa ennustaa minulle ja muille :P

Minua tuleva jännittää, koska paljon suunnitelmia ja paljon teimme sen eteen, mielenkiintoista tietää, onnistuuko tämä kaikki. Vapaailta tässä, niin en muuta tekemistä keksi kun tulla palstalle ja tehdä sellaisen aloituksen ;D.

Olen ennustanut sinulle että kaikki suunnitelmasi menee päin honkia,se on lähinnä sen vuoksi viesti saatanalta kun olet niin saamaton vätys,sitä saa mitä tilaa on meillä piireissä tapana sanoa.
Älä siis jännitä enää,ei auta tsemppaaminen enää yhtään mitään.

Olen ennustanut sinulle että kaikki suunnitelmasi menee päin honkia,se on lähinnä sen vuoksi viesti saatanalta kun olet niin saamaton vätys,sitä saa mitä tilaa on meillä piireissä tapana sanoa.
Älä siis jännitä enää,ei auta tsemppaaminen enää yhtään mitään.

:D ja mä jo ajattelin miten saan itseä enemmän laiskaksi, kun olen aika adhd:nen tekemään asioita.

Tää on helppo: suunnittelet ja vatvot niin s**** nasti suuntaan ja toiseen, suu nitelmista toteutuu tai onnistuu ehkä 10 %. Luppoaikoina hoitelet psyykettäsi ostelemalla holtittomasti sitä, tätä ja tuota.

[QUOTE="ennustaja";30816693]Nämä edelliset eivät olleet oikeita ennustajia. Mitä lie häiriköitä.
Minä olen tuo joka sinulle ensiksi vastasi.

Eli onnistuu, kaikki onnistuu! Onnistuu hyvin tai onnistuu huonosti, mutta onnistuu![/QUOTE]

Kiitos jos on totta :). Toivottavasti ei huonosti, jännittäviä aikoja täällä vaan eletään.

THE NINE OF CUPS

Your Wishes Come True

Finally by a combination of planning, hard work and a touch of luck the object of your desires is there right in front of you. Success!, Fulfillment. Joy. Take a moment to bask in your good fortune.

This is a time for celebration and freedom from want or yearning. Live in the here and now and have yourself a second helping. A little caution though. You may find that after wallowing in you accomplishments for a time that you feel a touch dissatisfied.

This is fine. You got to this point by feeding off a challenge and setting goals. Now the challenge is met and the goals achieved. Alexander wept when he had no more worlds to conquer. So beware sloth or gluttony.

Enjoy the times for a bit and when your heart says "what's next?", stand up and wish another wish to fulfill. This isn't a genie in a bottle. You can have as many wishes as you want!.

Yhteistyössä