The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onneksi kerkesin käydä lähikaupalla hetkeä ennen ovien sulkemista.

Mulla kun heräsi ihan vastustamaton himo saada maustekurkkua ja hapankaalia.

Onneksi tommoiset himot tyydyttää lähikaupassa parilla lantilla jos vaan aukioloaikaan ehtii.

IhQ
Huomenta!

Niin muuten, ei kukaan varmana muista kun tuossa äskettäin etsiskelin niitä naistenvaivoja..kiitti vaan sille joka löysi ja palautti. Oli kyl niin outo kierto että...

Mut se siitä :D

Se olis perjantai. Tänään pitäs jaksaa töiden jälkeen silmälasikauppaan..olis lahjakortti, jonka päiväys menee umpeen huomenna. Ei sillä koko laseja saa katettua kun miulle tarvii olla viilattu ja ohennettu ja ja ja ne miun linssit. On niin reilusti miinusta. Mutta jotain ees. Ostan ehkä aurinkolasit.
Useinkohan muuten pitää teettää se näöntutkimus, mie oon viime keväänä käyny viimeks?

Huomenta!

Useinkohan muuten pitää teettää se näöntutkimus, mie oon viime keväänä käyny viimeks?
Mulla silmänpainetauti todettiin kymmenen vuotta liian myöhään. Ittehän en menny lääkäriin, kun ei se näkö päivässä muutu just miksikään. Niinpä oikean silmäni näkökenttä ja -kyky on jokseenkin olematon. Vasemmassakaan ei ole hurraamista.

Vastaako kysymykseesi?

Mä tiedän mikä on vitun sisäpiiri! Kävin sellaisen tutkimuksessa eilen. Piiri oli jo auennut ja lastakin sieltä lupailtiin tulevaksi ihan lähiviikkoina. Miestä en sisäpiiriini enää päästäisi! Se on tässä tilanteessa exit only..

siis jos vaikka normaalisti seisomatyötä tekevällä on jalka kipeä niin saikun sijasta hänelle keksastaan istumatyötä
En tiedä mutta arvaan, että pitsin byrååssa tehdään töitä perseellä, eli istutaan näyttöpäätteen ääressä. Semmoisen vaihtaminen makuutyöksi on hiukka hankalampaa.

Mut maailma on täynnä mitä mystisimpiä tauteja jotka estävät firman näyttöpäätteellä työskentelyn, mutta eivät tippaakaan häiritte facebook- päivityksiä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä