Tiskasin ja se leipäveitsi tippu terä edellä jalkapöytäänMikkis nyt puukolla reittä vuolsit?
Tiskasin ja se leipäveitsi tippu terä edellä jalkapöytäänMikkis nyt puukolla reittä vuolsit?
ja keski-ikä alkaa siitä kun alkaa sperma lentämään ja päättyy siihen kun ei enää lennäJepulis.
Me keski- ikäiset äijät siinä välissä ollaan ongelmajätettä.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30768804:Perkele, toi mun kinttu taitaa tulehtua, joka sai eilen leipäveitsestä
No kokeillaan, kiittimulla ois itsetehtyä pihka-voidetta. *tarjoaa*
Heitä tänne. Parempi mulla kuin sulla.Iltaa! Kuka haluaisi helvetillisen selkäkivun. Ottakaa koppi.
Ai-jai, sattuu tollanen. Tiskaaminen on vaarallista, puukko voi mennä kyynärpäähänkin...köh...köh...Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30768814:Tiskasin ja se leipäveitsi tippu terä edellä jalkapöytään
Kops, osuiko päähän?Heitä tänne. Parempi mulla kuin sulla.
Jepulis.
Me keski- ikäiset äijät siinä välissä ollaan ongelmajätettä.
Aivotkaan eivät pysty tuntemaan mitään...Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30768799:Keuhkoissa ei ole tuntoaisteja, sulla on vain kylkilihakset kipeenä tai arkoina
Siinä se vissiin tekis vähiten vahinkoa.Kops, osuiko päähän?
Keski-ikä alkaa teini-iässä?ja keski-ikä alkaa siitä kun alkaa sperma lentämään ja päättyy siihen kun ei enää lennä
Parantavia unikuvia siulle :kiss: :wave:Petiin. Kauniita unia siis kaikille! :wave:
eiku se ongelmajäteikäKeski-ikä alkaa teini-iässä?
En kaipaa olla kysytty....eläpä kuule siellä ala nyt ollenkaan saivartelemaan tai muutakaan :stick:
Justhan se tuli todistetuksi, että tuollaisetkin keski- ikäiset miehet ovat hyvinkin kysyttyä ja haluttua tavaraa
Joten höpönpöpö vaan siellä :kiss:
Ehkä sit tosiaan noudatan tätä. Paitsi jos sun jutut jättää huomiotta, niin käyt kitisee siitäkinei sun tarvii niitä lukea eikä kenenkään muunkaan, että jätä lukematta jos noin rassaa,niin mäkin teen jos en jaksa jonkun juttui. On tgäällä muitakin aiheita josta vuodesta toiseen jauhetaan niin mitenkä mä en sitten vois tätä aihetta. Ei oo pakko lukee!
Jos sulla olis ollu edes Reinot jalassa, niin toi vahinko olis torjuttu.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30768814:Tiskasin ja se leipäveitsi tippu terä edellä jalkapöytään
mikä vitun sisäpiiri?Ehkä sit tosiaan noudatan tätä. Paitsi jos sun jutut jättää huomiotta, niin käyt kitisee siitäkin
Tai ehkä mä oon osunu ketjuun vaan huonoihin aikoihin.
Ehkä tää oli vika viesti koko sisäpiiriin.
Mies, jolla on neljä lasta, tietää välttämättä miten pääsee vitun sisäpiiriin :xmas:mikä vitun sisäpiiri?
Sä et Spensseri karkaa yhtään mihinkään. Niih!.
Ehkä tää oli vika viesti koko sisäpiiriin.
...mutta minkäs teet jos kysytään ?En kaipaa olla kysytty.
ookoo mutta siitä on niin kauan että oon jo unohtanuMies, jolla on neljä lasta, tietää välttämättä miten pääsee vitun sisäpiiriin :xmas: