The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...se on takkikin sitten pestynä ja kuivumassa. En etes viittiny lähteä sitä tarkemmin kattomaan nyt, kattelen sitten huomenna mikä onkaan tuomio.

Ja ulkona rupes sitten tuulettamaan siihen malliin että sitä vois varautua siihen, että aamulla sais taas ettiä omaisuuttansa ympäri lääniä ja naapureitakin :D

Spencer Hastings
ei sun tarvii niitä lukea eikä kenenkään muunkaan, että jätä lukematta jos noin rassaa,niin mäkin teen jos en jaksa jonkun juttui. On tgäällä muitakin aiheita josta vuodesta toiseen jauhetaan niin mitenkä mä en sitten vois tätä aihetta. Ei oo pakko lukee!
Ehkä sit tosiaan noudatan tätä. Paitsi jos sun jutut jättää huomiotta, niin käyt kitisee siitäkin :LOL:

Tai ehkä mä oon osunu ketjuun vaan huonoihin aikoihin.

Ehkä tää oli vika viesti koko sisäpiiriin.

En kaipaa olla kysytty.
...mutta minkäs teet jos kysytään :)?

Kivi sä et ole, joten kyllä se nyt jossain jotenkin vaan tuntuu, kun muistetaan ja haluta tahdotaan vaikka paikalle. Olkoonkin sitten se oma olotila kuin örkkimörkkisenä ja erkkierakkona...:hug:

Ja yleensä tommonen juttu nyt tuntuu hyvältä, vaikka sitä kuinka kääntäis ja vääntäis muuksi...niin kyllä se pikkasesti kutkuttaa ja läikähdyttää :)

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä