The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tsuferaffi
Kirahvin peruskoulutodistuksen keskiarvo 6.4. Amiksen todistuksen keskiarvo kakkonen.
Lukiossa tähän asti käytyjen kurssien kurssiarvosanat 7, 8, 8, 9, 9, 9 ja 9.

Koulu tarjos tänään reissun teatteriin, ja sain opinto-ohjaajalta kiitoslahjan kun suostuin videoituun haastatteluun. Lahja sisälsi myös satukirjan pikkukirahville. Musta vähän tuntuu, et en lähekään jatko-opiskelemaan vaan majotun tänne käymään aikuislukioo ikuisiksi ajoiksi koska toi koulu henkilökuntineen on vaan niin mainio.

Kirahvin peruskoulutodistuksen keskiarvo 6.4. Amiksen todistuksen keskiarvo kakkonen.
Lukiossa tähän asti käytyjen kurssien kurssiarvosanat 7, 8, 8, 9, 9, 9 ja 9.

Koulu tarjos tänään reissun teatteriin, ja sain opinto-ohjaajalta kiitoslahjan kun suostuin videoituun haastatteluun. Lahja sisälsi myös satukirjan pikkukirahville. Musta vähän tuntuu, et en lähekään jatko-opiskelemaan vaan majotun tänne käymään aikuislukioo ikuisiksi ajoiksi koska toi koulu henkilökuntineen on vaan niin mainio.
Onnea! Varmaan loistava fiilis nyt :)

Sä olet huomattavasti kypsempi kuin eräs ikäisesi tuulitunneli.

Olen äidillisen ylpeä sinusta, onhan sentään tyttäreni sun veli!

tsuferaffi
Onnea! Varmaan loistava fiilis nyt :)

Sä olet huomattavasti kypsempi kuin eräs ikäisesi tuulitunneli.

Olen äidillisen ylpeä sinusta, onhan sentään tyttäreni sun veli!
Kieltämättä just nyt ei vituta yhtään :) Illan tunnitkin peruttiin, niin kävin kotona syömässä ja päiväunilla ennenko hain pikkukirahvin tarhasta.

Ja yks kurssitoveri jota oon salaa vähän kuolaillu, tuli siel teatterin väliajalla juttelemaan mulle :snotty: Höpöteliin koko kakskytminuuttinen kaikenlaisia, ja lupasin lainata sille yhden kirjan ko nähdään ens viikolla koulussa.
Ei siis lainkaan huono päivä!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä