inan verran jouduin korjaamaanYleinen luonnehdinta: rivomman puoleinen, jokseenkin letkeä ukon retjake. Kahden, joskus harvoin kolmenkin lauseen mies.
Tykkää : naisten isoista pepuista
Palstasaavutukset: toistakymmentä sivua kasvanut haukkumaketju
Loput löytyy takasivuilta, punaisen sinetin takaa jossa lukee "avaa omalla vastuulla"
Meinasin korjata tuon kohdan.inan verran jouduin korjaamaan
Ei voi pitää paikkaansa. En laittanut takkaan tulta :attn:Haistan palaneen käryä :stick:
Tulit Mieleen kaupassa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30768623:Tulin
paikalle
näin korjattuna toivotuksesi tavoittaa enempi vaikka ite jäänki ulkopuolelleTerveeeee teille kaunokaiset :wave:
Onnea! Varmaan loistava fiilis nytKirahvin peruskoulutodistuksen keskiarvo 6.4. Amiksen todistuksen keskiarvo kakkonen.
Lukiossa tähän asti käytyjen kurssien kurssiarvosanat 7, 8, 8, 9, 9, 9 ja 9.
Koulu tarjos tänään reissun teatteriin, ja sain opinto-ohjaajalta kiitoslahjan kun suostuin videoituun haastatteluun. Lahja sisälsi myös satukirjan pikkukirahville. Musta vähän tuntuu, et en lähekään jatko-opiskelemaan vaan majotun tänne käymään aikuislukioo ikuisiksi ajoiksi koska toi koulu henkilökuntineen on vaan niin mainio.
Lähden oitis lähikauppaan. Siellä on jotain mulle kuuluvaa mitä rahalla ei saa.Sit saat vaivoiksesi +40v eukon jonka silmien tähdet on "naururyppyjä" ja hymykuopat "kertoo eletystä elämästä"
no ehkä toi eka tervehdys oli sullenäin korjattuna toivotuksesi tavoittaa enempi vaikka ite jäänki ulkopuolelle
Kieltämättä just nyt ei vituta yhtään Illan tunnitkin peruttiin, niin kävin kotona syömässä ja päiväunilla ennenko hain pikkukirahvin tarhasta.Onnea! Varmaan loistava fiilis nyt
Sä olet huomattavasti kypsempi kuin eräs ikäisesi tuulitunneli.
Olen äidillisen ylpeä sinusta, onhan sentään tyttäreni sun veli!
no kiitti vaikka pikkasen happamalta tuo maistuno ehkä toi eka tervehdys oli sulle
Mulla on kipeät keuhkot. Ja käsivarsien takaosat. Sopii jatkoksi!Iltaa! Kuka haluaisi helvetillisen selkäkivun. Ottakaa koppi.
Äläs nyt, oot meidän pelsepuupi :kiss:no kiitti vaikka pikkasen happamalta tuo maistu
Sul on jo ihan riittävästi :ashamed: Otin rentouttavan lääkkeen. Tänä yönä toivottavasti nukun. Selkä saa olla soseena ihan rauhassa.Mulla on kipeät keuhkot. Ja käsivarsien takaosat. Sopii jatkoksi!
Keuhkoissa ei ole tuntoaisteja, sulla on vain kylkilihakset kipeenä tai arkoinaMulla on kipeät keuhkot. Ja käsivarsien takaosat. Sopii jatkoksi!
Jepulis....awwww...just nämä kaksi ääripään eemeliryhmittymää on kyllä niin lutuista sakkia kuin olla ja voi :heart:!
Ja kyllä - piristää se kummasti vieraitten miesten huomiot
Mikkis nyt puukolla reittä vuolsit?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30768804:Perkele, toi mun kinttu taitaa tulehtua, joka sai eilen leipäveitsestä
Juu, on nekin. Ja lisäksi joku vitun köhäflunssa. Tupla-kidutus.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30768799:Keuhkoissa ei ole tuntoaisteja, sulla on vain kylkilihakset kipeenä tai arkoina