ruokaöljystä, sappisaippuasta sekä tuosta fairysta.
Lähtikö ne pihkat pois?
Huomasin aloituksen siitä
...awwww...just nämä kaksi ääripään eemeliryhmittymää on kyllä niin lutuista sakkia kuin olla ja voi :heart:!Olipas miellyttävä kauppareissu, kahden äärilaidan kohtaamisia. ....
Nyt on narttusen päivä pelastettu vieraiden miesten ansiosta!
hyi sua :OIltaa!
Mie en jaksa tippaakaan sosialisoida, en tiijä miksi,
mut taustailen täällä silti ja teen merkintöjä mun tiimarivihkoon.
*muahah*
Ethän tulkitse omias? Vihkoon merkintä "pitsi vieraissa" :snotty:Iltaa!
*muahah*
Iltaa!
*muahah*
Totta maar tulkitsen *raapustaa* mikäs pitsiä ressaa?Ethän tulkitse omias? Vihkoon merkintä "pitsi vieraissa" :snotty:
....ssshamaa miiltä *suhisee pontevana hampaittensa välistä "samaa mieltä", toim. huom.*Ei kai ton uhkauksen jälkeen kehtaa mitään tunnustuksia tehä!
- ei hemmetti, sä oot kyllä semmonen kikkurapää siellä että ihan hyvin voisitkin tekasta tommosen!Totta maar tulkitsen *raapustaa* mikäs pitsiä ressaa?
Lukekaa kaikki tulevasta "Kun kulissit Kaatuu Kaksplussalla"-blogista
en ihmettele lainkaan, on täällä (mua kukuunottamatta) paljon tuhmia, veikkaan että ruutiksesta oleva maininta menee jotensakkin näin:Tiiättekö kun monilla on tämmösiä juttuja varten se "little black book"?
No, mulla on Ketjulaisia varten The Biggest Black Book.
Se on kooltaan ja painoltaan liki 1800-luvun raamattua,
ja sisältö taas likempi raamatun syntien täyteistä vastakohtaa.
Taitaa olla aika painava.Tiiättekö kun monilla on tämmösiä juttuja varten se "little black book"?
No, mulla on Ketjulaisia varten The Biggest Black Book.
Se on kooltaan ja painoltaan liki 1800-luvun raamattua,
ja sisältö taas likempi raamatun syntien täyteistä vastakohtaa.
sattuipa viime lauantaiehtoona ruutilassa:
Haistan palaneen käryä :stick::saint:
Imuroin koko talon ja pistin pyykit koneeseen, että on ukkokullalle puhtaat kalsongit ja sukat. Tämä lause Inannan black bookia varten.
Yleinen luonnehdinta: rivomman puoleinen, jokseenkin letkeä ukon retjake. Kahden, joskus harvoin kolmenkin lauseen mies.en ihmettele lainkaan, on täällä (mua kukuunottamatta) paljon tuhmia, veikkaan että ruutiksesta oleva maininta menee jotensakkin näin:
vaikuttaa olevan joku jeesuksen pikkuveli tjtn kun on niin kiltti