The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...ja kilin kellit meijen kirjainkaupassa ollut mitään petroolia, yllätys!...joten laitoin takinrutaleen fairy- ja vanish-liotukseen ja deleogoin miehen laittamaan takin pesukoneeseen.

Hilpasin meinaa samantein kiukkusen lenkin. Keskimmäinen lähti seuraksi viipottamaan ja nyt läähättää tossa reporankasena ja huokii, ettei kuulema ikinä lähe äitin lenkkikaveriksi jos äitiä pikkasenkaan patittaa....:D

No, katotaas taas, mitä tästä sopasta tulee.

• Tykkää
Reactions: Bitch
ruokaöljystä, sappisaippuasta sekä tuosta fairysta.
Lähtikö ne pihkat pois?
Huomasin aloituksen siitä :)

...joo, kiitos kysymästä :) - sain mä ne pihkat pois, vaikka meinashan se housujen osalta mennä itkuks kokonaan, kun sitä pihkaa oli niissä runsaasti mutta liotuksen ja pesukonekäynnin jälkeen sainkin huokaista helpotuksesta :).

Nyt sitten vielä tämän sotkun jos selätän, niin....voisin vaikka tekaista sitten lottorivinkin tai kaksi :D

Tiiättekö kun monilla on tämmösiä juttuja varten se "little black book"?

No, mulla on Ketjulaisia varten The Biggest Black Book.
Se on kooltaan ja painoltaan liki 1800-luvun raamattua,
ja sisältö taas likempi raamatun syntien täyteistä vastakohtaa. :D
en ihmettele lainkaan, on täällä (mua kukuunottamatta) paljon tuhmia, veikkaan että ruutiksesta oleva maininta menee jotensakkin näin:

vaikuttaa olevan joku jeesuksen pikkuveli tjtn kun on niin kiltti

• Tykkää
Reactions: Inanna
en ihmettele lainkaan, on täällä (mua kukuunottamatta) paljon tuhmia, veikkaan että ruutiksesta oleva maininta menee jotensakkin näin:

vaikuttaa olevan joku jeesuksen pikkuveli tjtn kun on niin kiltti
Yleinen luonnehdinta: rivomman puoleinen, jokseenkin letkeä ukon retjake. Kahden, joskus harvoin kolmenkin lauseen mies.
Tykkää : tisseistä
Palstasaavutukset: toistakymmentä sivua kasvanut haukkumaketju

Loput löytyy takasivuilta, punaisen sinetin takaa jossa lukee "avaa omalla vastuulla"

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä