..no mitä ihmettä :O?!Ehkä tää oli vika viesti koko sisäpiiriin.
: /...toivottavasti ei kuitenkaan...
..no mitä ihmettä :O?!Ehkä tää oli vika viesti koko sisäpiiriin.
Olen tietämättäni jossain sisäpiirissä.Mies, jolla on neljä lasta, tietää välttämättä miten pääsee vitun sisäpiiriin :xmas:
Mä oon käsittänyt että pois pääsee helpostikin mutta sisäänpääsy on hankalampaa. Tää taitaa kyllä olla mutua. Vai lasketaanko vitun sisäpiiriksi jos on neljä raskautta mutta vain kolme lasta elää?Olen tietämättäni jossain sisäpiirissä.
Miten semmoisesta pääsee pois???
Nii eikös sulla oo nuorimmainenki koulussa, eli vuosia on jo vierähtäny : / No aika aikaa kutakin.ookoo mutta siitä on niin kauan että oon jo unohtanu
Ootko harkinnut semmosta mahdollisuutta että oisit raskaana?Onneksi kerkesin käydä lähikaupalla hetkeä ennen ovien sulkemista.
Mulla kun heräsi ihan vastustamaton himo saada maustekurkkua ja hapankaalia.
Onneksi tommoiset himot tyydyttää lähikaupassa parilla lantilla jos vaan aukioloaikaan ehtii.
Kaikki on mahdollista, mutta sanoisin että tuo vaihtoehto on äärimmäisen epätodennäköinen. Himoni kumpuavat muualta.Ootko harkinnut semmosta mahdollisuutta että oisit raskaana?
Huomenta!!!
Perjantai. Perjantaiperjantai.
Jonkunlaisen himon kumpuamisesta raskauskin on seurausta. Muistaakseni.Kaikki on mahdollista, mutta sanoisin että tuo vaihtoehto on äärimmäisen epätodennäköinen. Himoni kumpuavat muualta.
Niin ja huomenta.
Mulla silmänpainetauti todettiin kymmenen vuotta liian myöhään. Ittehän en menny lääkäriin, kun ei se näkö päivässä muutu just miksikään. Niinpä oikean silmäni näkökenttä ja -kyky on jokseenkin olematon. Vasemmassakaan ei ole hurraamista.Huomenta!
Useinkohan muuten pitää teettää se näöntutkimus, mie oon viime keväänä käyny viimeks?
Joka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään.Jonkunlaisen himon kumpuamisesta raskauskin on seurausta. Muistaakseni.
Viikonpäivät:eli ns saikuntai
Ainakin yksi on odotettavissa. Sanoin eilen yhdelle, että ei ole ilmoitusasia vaan sanoa että lähden huomenna yhden jälkeen kampaajalle vaan katsotaan työtilanteen mukaan onko saumaa lähteä. Kampaajan kun voi varata myös työajan jälkeen.eli ns saikuntai
Ainakin yksi on odotettavissa. Sanoin eilen yhdelle, että ei ole ilmoitusasia vaan sanoa että lähden huomenna yhden jälkeen kampaajalle vaan katsotaan työtilanteen mukaan onko saumaa lähteä. Kampaajan kun voi varata myös työajan jälkeen.
Korvaavaa työtä?ruukataan muuten teillä keksiä korvaavaa työtä?
Korvaavaa työtä?
Eei meillä semmosia. Jokainen saa istua, seistä tai vaikka kävellä käsillään kunhan hommat tulee tehtyäsiis jos vaikka normaalisti seisomatyötä tekevällä on jalka kipeä niin saikun sijasta hänelle keksastaan istumatyötä
En tiedä mutta arvaan, että pitsin byrååssa tehdään töitä perseellä, eli istutaan näyttöpäätteen ääressä. Semmoisen vaihtaminen makuutyöksi on hiukka hankalampaa.siis jos vaikka normaalisti seisomatyötä tekevällä on jalka kipeä niin saikun sijasta hänelle keksastaan istumatyötä