The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onks pitkäkaula noussu ylös väärällä koivella?
En oikeastaan, en vaan ikinä totu tämmöseen hulinaan ja hälinään, muiden rytmiin, ja oikeasti häiriinnyn tästä sekamelskasta ja erilaisesta ruokakulttuurista. Täytyy varmaan lauantaina raahata isi kauppaan ja ostattaa mulle omat ruokavarastot.. Tänään voisin siivota, etten sekoo ennen sunnuntaita.

• Tykkää
Reactions: Bitch
Hahhhaaaaa! Turvonneena, paksuna ja rdm:n piinaamana pistelen insuliinia paksuihin reisiin ja itken kun selkään sattuu ja jatkuvasti supistaa. Onneksi mulla on kiltti lääkäri joka lupasi käynnistää 37+ jos oikein nätisti pyydän..
:hug:...no mutta - kuten tiiätkin ;) - pian se on ohi ja kaikki kärvistelyt unhoittuu sujuvan sukkelasti kun uutta ihanaa ihmettäsi ihastelet :heart:! Ja kaikki se on ollut vaivan arvoista :)

• Tykkää
Reactions: (Laura)
Kaikki noista kävisivät mutta itse laittaisin jasmiinia koska siinä on niin hyvä tuoksu, juustoista niin mihin meinasit? Jos tohon sapuskaan niin laittaisin aurinkokuivattua tavaraa.
siinä on joo hyvä tuoksu ja hyvän makustakin. Siis tota tuorejuustoo sinne joukkoon mukaan...mulla yks entinen heila laitto bbQ juustoo ja se sopi hyvin mut mulla ei nyt oo sitä vaan noita kahta muuta.

En oikeastaan, en vaan ikinä totu tämmöseen hulinaan ja hälinään, muiden rytmiin, ja oikeasti häiriinnyn tästä sekamelskasta ja erilaisesta ruokakulttuurista. Täytyy varmaan lauantaina raahata isi kauppaan ja ostattaa mulle omat ruokavarastot.. Tänään voisin siivota, etten sekoo ennen sunnuntaita.
Muistaakseni oot ennenkin porukoittes luona kuurannut keittiön. Ajoittaako ne sun vierailut aina ennen joulu- ja kevätsiivousta :ashamed:

• Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Pöh.. Ei taida tullakkaan (ainakaan tänä aamuna) tänne prinsessaa joka kokkais mulle aamupalan.

Kehitin backup pläänin eli miten saan vähimmälä vaivalla aamupalan eli suunnitelma on seuraava:
kävelen keittiöön, laitan vedenkeittimen päälle ja kaivan paahtoleivät esiin nakkaan valmiiksi paahtimeen. Kun vesi on kiehunut laitan kananmunat kattilaan, lieden kutoselle ja kaadan varovasti kiehuvan veden munien (kananmunien senkin pervot!) päälle etteivät halkeisi.

Sitte kun munat ois valmiit niin nappasen leivänpaahtimen päälle ja jäähdytän munat kulmän veden kanssa. Kokoan sitten aamupalani eli paahtoleipä, valuva keitetty muna, poron kylmäsavuleikettä, aurinkokuivattua tomaattia ja juustoa.

Kahvia. Jossakin välissä keitän Kahvia. Kahvia.

:hug:...no mutta - kuten tiiätkin ;) - pian se on ohi ja kaikki kärvistelyt unhoittuu sujuvan sukkelasti kun uutta ihanaa ihmettäsi ihastelet :heart:! Ja kaikki se on ollut vaivan arvoista :)
Onhan se vaivan arvoista, mutta olen jo pyytänyt lähetteen sterilisaatioon. Jos tekee vauvaa vielä mieli ,niin eikun adoptiojonoon tai tukiperheeksi. Enää en tähän hullutukseen ala, kun minun kroppa ei selvästi osaa olla raskaana kauniisti ja kivuttomasti.

JA TOFFEELLE en nyt jaksa vastata erikseen. Lienee riittää kun narisee yhteen viestiin olojaan.. :D

Huomenta.
Tulipa nukuttua pitkään.

Tänään olis siivoilupäivä niin sit voi illalla palkita ittesä sipseillä ja irtsareilla VoFia kattellessa :D

Voikohan tohon telottuun jalkaan olla tullut rasitusmurtuma?
Se on mustunut uudestaan ja ihan eri kohalta kun alunperin, ja on uudestaan niin prkleen kipee ettei tie miten päin sillä kenkkais. Ihan levossa pitäessäkin sitä särkee nyt koko ajan..
Inannalaan huomenia ja pääsiäistä :)

...ja tuon kinttus kanssa menet näytille. Et kyllä pitele sitä, kerran on alkanut oirehtimaan aivan uudesta kohdasta ja vielä kaiken kukkuraksi särkeekin. Pidät huolen, että murtuma parantuu hyvin, ettei käy niin ohraisesti kuin mulla, että saat siitä melkoisen ilmapuntaririesan loppuelos ajaksi....sekin kun onnistuu todella helposti ja huomaamatta.

Mutta - pidä ittestäs huolta ja hoida jalkas kuntoon :hug:

Muistaakseni oot ennenkin porukoittes luona kuurannut keittiön. Ajoittaako ne sun vierailut aina ennen joulu- ja kevätsiivousta :ashamed:
Ei, ne äiti hoitaa itte. Ja kyllä se hyvin siivoo sit ko alkaa :D Pahin ongelma mun mielestä on pursuavat pöydät, keittiötä on vaikee löytää kaiken krääsän alta. Ei ees astiat mee tiskikoneeseen vaikka se olis auki ja tyhjä. Esihuutelusta nyt puhumattakaan. Ja jos muovipaketin leikkaa auki, niin se leikattu roska jää aina pöydälle. Siis tämmönen kaaos, vaik kaappien ovia lukuunottamatta ei oo likaista, vaan sekaista.

Onko pakko olla neurootinen :ashamed: Ja joo, oo mä kolmesti täs puolen vuoden aikana siivonnu kaapit täällä.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ei, ne äiti hoitaa itte. Ja kyllä se hyvin siivoo sit ko alkaa :D Pahin ongelma mun mielestä on pursuavat pöydät, keittiötä on vaikee löytää kaiken krääsän alta. Ei ees astiat mee tiskikoneeseen vaikka se olis auki ja tyhjä. Esihuutelusta nyt puhumattakaan. Ja jos muovipaketin leikkaa auki, niin se leikattu roska jää aina pöydälle. Siis tämmönen kaaos, vaik kaappien ovia lukuunottamatta ei oo likaista, vaan sekaista.

Onko pakko olla neurootinen :ashamed: Ja joo, oo mä kolmesti täs puolen vuoden aikana siivonnu kaapit täällä.
Pitää soittaa sun porukoile ja kysyä vinkkejä miten lapsesta kasvaa nuin ihana. Sitten sotkisin aina ja tyttö kävis siivoamassa..

Operaatio Aamupala on aloitettu. Vesi on kiehumassa vedenkeittimessä ja paahtoleivät ovat valmiudessa paahtimessa.

Tiedotamme lisää operaation edetessä.
Odotamme selviävämme ilman tappioita.

Kun lähdet syntykodosta, niin voisit poiketa tätä kautta!!!

Mä hoidan ja leikitän poikaa sillä aikaa kun sä toteutat neuroosiasi.

Inannalaan huomenia ja pääsiäistä :)

...ja tuon kinttus kanssa menet näytille. Et kyllä pitele sitä, kerran on alkanut oirehtimaan aivan uudesta kohdasta ja vielä kaiken kukkuraksi särkeekin. Pidät huolen, että murtuma parantuu hyvin, ettei käy niin ohraisesti kuin mulla, että saat siitä melkoisen ilmapuntaririesan loppuelos ajaksi....sekin kun onnistuu todella helposti ja huomaamatta.

Mutta - pidä ittestäs huolta ja hoida jalkas kuntoon :hug:
Pyhien jälkeen sit taas näytille jossei tokene.

Pääsiäistä Routilaankin!!!
Ja kaikille Ketjuun oikein oikein oikein munarikasta sellaista myös!

Muistakaa myös Jeesusta.
Kaveri on jo pari viikkoa spämmännyt facebookiin
"Easterbunny didn't die for me, Jesus did"-kuvaa :D

Meninkin klikkaamaan tätä biisiä, pikkuisen vi****ttaa kun vilkaisee ulos ja siellä on lunta ja loskaa ja rapaa piha täynä..

Oiskin jossakin tunturissa kevätauringossa ja paahtais peltipailakalla menemään ja välissä tekis asennon ja paistelis makkarat ja keittelis kahavit..
Biisihän itsessään ei kummoinen ole ;)

[video=youtube;w9Yfl5Oh0xg]https://www.youtube.com/watch?v=w9Yfl5Oh0xg[/video]

Pitää soittaa sun porukoile ja kysyä vinkkejä miten lapsesta kasvaa nuin ihana. Sitten sotkisin aina ja tyttö kävis siivoamassa..
Sen jälkeennko ämpäri lähti kävelemään, nii päätin et nyt alan pitään kämpän kunnossa. Kävin läpi koko omaosuuteni ja heitin kaiken ylimääräsen tilaavievän pois, aloin siivoamaan tekemäni sotkut heti, tiskaamaan heti syönnin jälkeen jne. Ja sit tadaa, huomasin olevani neurootinen. Mut se on onneks vähän helpottanu, en imuroi enää kahdesti päivässä, enkä edes joka päivä :D

Ei oo porukoilla osuutta asiaan, sori.

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä