.. - voi teijen kanssa!...tosin :|..voihan se jollain ollakin, jos on oikein huonosti munaillut...Sama häiriö iski tännekkin..
Vaan nyt rytmit kohdilleen :
Chicken dance
https://youtu.be/vdFIXsrjkXI
.. - voi teijen kanssa!...tosin :|..voihan se jollain ollakin, jos on oikein huonosti munaillut...Sama häiriö iski tännekkin..
En oikeastaan, en vaan ikinä totu tämmöseen hulinaan ja hälinään, muiden rytmiin, ja oikeasti häiriinnyn tästä sekamelskasta ja erilaisesta ruokakulttuurista. Täytyy varmaan lauantaina raahata isi kauppaan ja ostattaa mulle omat ruokavarastot.. Tänään voisin siivota, etten sekoo ennen sunnuntaita.Onks pitkäkaula noussu ylös väärällä koivella?
:hug:...no mutta - kuten tiiätkin - pian se on ohi ja kaikki kärvistelyt unhoittuu sujuvan sukkelasti kun uutta ihanaa ihmettäsi ihastelet :heart:! Ja kaikki se on ollut vaivan arvoistaHahhhaaaaa! Turvonneena, paksuna ja rdm:n piinaamana pistelen insuliinia paksuihin reisiin ja itken kun selkään sattuu ja jatkuvasti supistaa. Onneksi mulla on kiltti lääkäri joka lupasi käynnistää 37+ jos oikein nätisti pyydän..
siinä on joo hyvä tuoksu ja hyvän makustakin. Siis tota tuorejuustoo sinne joukkoon mukaan...mulla yks entinen heila laitto bbQ juustoo ja se sopi hyvin mut mulla ei nyt oo sitä vaan noita kahta muuta.Kaikki noista kävisivät mutta itse laittaisin jasmiinia koska siinä on niin hyvä tuoksu, juustoista niin mihin meinasit? Jos tohon sapuskaan niin laittaisin aurinkokuivattua tavaraa.
Kermajuustoa, suolaista salaattijuustoa, hometta, tuoretta paria makua ja jotain outoa reikäjuustoa jonka nimeä en muista.Aijai, kyllä kelpaisi
Mitä juustoja?
Muistaakseni oot ennenkin porukoittes luona kuurannut keittiön. Ajoittaako ne sun vierailut aina ennen joulu- ja kevätsiivousta :ashamed:En oikeastaan, en vaan ikinä totu tämmöseen hulinaan ja hälinään, muiden rytmiin, ja oikeasti häiriinnyn tästä sekamelskasta ja erilaisesta ruokakulttuurista. Täytyy varmaan lauantaina raahata isi kauppaan ja ostattaa mulle omat ruokavarastot.. Tänään voisin siivota, etten sekoo ennen sunnuntaita.
Mulle kelpais noinkin mutta kun sillä pitäs toinenkin suu ruokkia niin pakko laittaa.Tinkkuna jättäisin riisin pois ja söisin kanan ja pippurijuuston salaatin kanssa.
Olen jo matkalla.Mulla ois valmiina keitettyjä munia, uunimakkaraa, teetä, kahvia ja juustolautanen. tervetuloa mässyille!
Onhan se vaivan arvoista, mutta olen jo pyytänyt lähetteen sterilisaatioon. Jos tekee vauvaa vielä mieli ,niin eikun adoptiojonoon tai tukiperheeksi. Enää en tähän hullutukseen ala, kun minun kroppa ei selvästi osaa olla raskaana kauniisti ja kivuttomasti.:hug:...no mutta - kuten tiiätkin - pian se on ohi ja kaikki kärvistelyt unhoittuu sujuvan sukkelasti kun uutta ihanaa ihmettäsi ihastelet :heart:! Ja kaikki se on ollut vaivan arvoista
Inannalaan huomenia ja pääsiäistäHuomenta.
Tulipa nukuttua pitkään.
Tänään olis siivoilupäivä niin sit voi illalla palkita ittesä sipseillä ja irtsareilla VoFia kattellessa
Voikohan tohon telottuun jalkaan olla tullut rasitusmurtuma?
Se on mustunut uudestaan ja ihan eri kohalta kun alunperin, ja on uudestaan niin prkleen kipee ettei tie miten päin sillä kenkkais. Ihan levossa pitäessäkin sitä särkee nyt koko ajan..
Ei, ne äiti hoitaa itte. Ja kyllä se hyvin siivoo sit ko alkaa Pahin ongelma mun mielestä on pursuavat pöydät, keittiötä on vaikee löytää kaiken krääsän alta. Ei ees astiat mee tiskikoneeseen vaikka se olis auki ja tyhjä. Esihuutelusta nyt puhumattakaan. Ja jos muovipaketin leikkaa auki, niin se leikattu roska jää aina pöydälle. Siis tämmönen kaaos, vaik kaappien ovia lukuunottamatta ei oo likaista, vaan sekaista.Muistaakseni oot ennenkin porukoittes luona kuurannut keittiön. Ajoittaako ne sun vierailut aina ennen joulu- ja kevätsiivousta :ashamed:
Pitää soittaa sun porukoile ja kysyä vinkkejä miten lapsesta kasvaa nuin ihana. Sitten sotkisin aina ja tyttö kävis siivoamassa..Ei, ne äiti hoitaa itte. Ja kyllä se hyvin siivoo sit ko alkaa Pahin ongelma mun mielestä on pursuavat pöydät, keittiötä on vaikee löytää kaiken krääsän alta. Ei ees astiat mee tiskikoneeseen vaikka se olis auki ja tyhjä. Esihuutelusta nyt puhumattakaan. Ja jos muovipaketin leikkaa auki, niin se leikattu roska jää aina pöydälle. Siis tämmönen kaaos, vaik kaappien ovia lukuunottamatta ei oo likaista, vaan sekaista.
Onko pakko olla neurootinen :ashamed: Ja joo, oo mä kolmesti täs puolen vuoden aikana siivonnu kaapit täällä.
Kun lähdet syntykodosta, niin voisit poiketa tätä kautta!!!Ei, ne äiti hoitaa itte. Ja kyllä se hyvin siivoo sit ko alkaa Pahin ongelma mun mielestä on pursuavat pöydät, keittiötä on vaikee löytää kaiken krääsän alta. Ei ees astiat mee tiskikoneeseen vaikka se olis auki ja tyhjä. Esihuutelusta nyt puhumattakaan. Ja jos muovipaketin leikkaa auki, niin se leikattu roska jää aina pöydälle. Siis tämmönen kaaos, vaik kaappien ovia lukuunottamatta ei oo likaista, vaan sekaista.
Onko pakko olla neurootinen :ashamed: Ja joo, oo mä kolmesti täs puolen vuoden aikana siivonnu kaapit täällä.
Story of my lifeJA TOFFEELLEen nyt jaksa vastata erikseen. Lienee riittää kun narisee yhteen viestiin olojaan..
Pyhien jälkeen sit taas näytille jossei tokene.Inannalaan huomenia ja pääsiäistä
...ja tuon kinttus kanssa menet näytille. Et kyllä pitele sitä, kerran on alkanut oirehtimaan aivan uudesta kohdasta ja vielä kaiken kukkuraksi särkeekin. Pidät huolen, että murtuma parantuu hyvin, ettei käy niin ohraisesti kuin mulla, että saat siitä melkoisen ilmapuntaririesan loppuelos ajaksi....sekin kun onnistuu todella helposti ja huomaamatta.
Mutta - pidä ittestäs huolta ja hoida jalkas kuntoon :hug:
Sen jälkeennko ämpäri lähti kävelemään, nii päätin et nyt alan pitään kämpän kunnossa. Kävin läpi koko omaosuuteni ja heitin kaiken ylimääräsen tilaavievän pois, aloin siivoamaan tekemäni sotkut heti, tiskaamaan heti syönnin jälkeen jne. Ja sit tadaa, huomasin olevani neurootinen. Mut se on onneks vähän helpottanu, en imuroi enää kahdesti päivässä, enkä edes joka päiväPitää soittaa sun porukoile ja kysyä vinkkejä miten lapsesta kasvaa nuin ihana. Sitten sotkisin aina ja tyttö kävis siivoamassa..